meer power??

Forumindex Forums Modellen Manta meer power??

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
  • Auteur
    Freestyler
    Deelnemer

origineel gepost door ckad
      Aangezien ik ook niet in sprookjes geloof wil ik het toch eens proberen. Kan zo’n ding van iemand 3 maanden testen.
      Ik heb hem gelijk voor de gasklep van mijn monza geplaatst en iki moet toegeven dat er merkbaar meer koppel is. Verbruik heb ik nog niet kunnen testen, zodra ik hier meer van weet laat ik het wel weten.

Overigens mijn monza is voorzien van een 3.0E 6 cil met motronic en een AW automaat.

Mooiste was een test bank op en dan 2 runs maken, 1 met en 1 zonder en dan vergelijken.

Tomvt

origineel gepost door Freestyler

origineel gepost door ckad
        Aangezien ik ook niet in sprookjes geloof wil ik het toch eens proberen. Kan zo’n ding van iemand 3 maanden testen.
        Ik heb hem gelijk voor de gasklep van mijn monza geplaatst en iki moet toegeven dat er merkbaar meer koppel is. Verbruik heb ik nog niet kunnen testen, zodra ik hier meer van weet laat ik het wel weten.

Overigens mijn monza is voorzien van een 3.0E 6 cil met motronic en een AW automaat.

Mooiste was een test bank op en dan 2 runs maken, 1 met en 1 zonder en dan vergelijken.

vermoed dat hier al iemand heeft gepost dit al eens heeft gedaan

2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.