Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Meer PK.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
23 maart 2010 om 09:38 #17645289
nou . . . denk dat de meesten op dit forum juist niet hun auto snel verkopen ;)
goed ze zullen er geen 200.000 km mee rijden.
maar toch wel minimaal een aantal jaren.23 maart 2010 om 13:38 #17645290Ik ga eigenlijk nooit naar meetings.
mijn vorige auto was ook gechipt door EDS astra H 2.0 Turbo, en daar heb ik ook zo’n 40000km zonder problemen mee gereden.
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe je ermee rijdt, als je continu al een gek rijdt met een gechipte motor dan leeft die natuurlijk niet zo lang (dit geldt ook voor een niet gechipte):vertag23 maart 2010 om 16:37 #17645291origineel gepost door astragsi
Ik ga eigenlijk nooit naar meetings.mijn vorige auto was ook gechipt door EDS astra H 2.0 Turbo, en daar heb ik ook zo’n 40000km zonder problemen mee gereden.
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe je ermee rijdt, als je continu al een gek rijdt met een gechipte motor dan leeft die natuurlijk niet zo lang (dit geldt ook voor een niet gechipte):vertagEn zo is het:thumbup
Jan
25 maart 2010 om 17:17 #17645292origineel gepost door janneman vectra c
origineel gepost door gompie
Roel en janneman hebben ook een 3 liter v6 diesel begrijp ik wat hebben die precies gedaan.Uhh nee Roel 120 pk standaard nu 173pk koppel 403Nm
en ikkuh 150 pk standaard nu 192pk koppel 418NmJan
Roel dient dus een klein beetje op te passen met dat koppel want volgens mij heeft hij een Z1,9DT een M32 bak die standaard 320 NM levert.
Safe driving Jurgen
25 maart 2010 om 18:27 #17645293het IS mogelijk, maar hij kan ook een F40 bak hebben.
Z19DT
Bauform: R4
Steuerung: OHC
Anzahl der Ventile: 8
Bohrung (mm): 82,0
Hub (mm): 90,4
Volumen (cm³): 1910
Leistung (kW bei min-1): 88 / 3500, 88 / 3500 – 4000 (Signum)
Drehmoment (Nm bei min-1): 280 / 2000 – 2750
Verdichtung: 18,0 : 1
Motormanagement: Bosch EDC 16 C9
Steuerung: Zahnriemen
Abgasanlage: AGR, Katalysator, Partikelfilter
Besonderheiten: Common Rail, E-Gas, VTG-Turbolader
Verwendung: Astra H (M32WR, AF40), Signum (F40WR, M32WR), Vectra C (F40WR, M32WR), Zafira B (M32WR, AF40)25 maart 2010 om 18:36 #17645294Volgens mij heeft Roel ook een 6bak ( f40 )
25 maart 2010 om 18:38 #17645295M32 is ook een 6-bak :hmmz toch
25 maart 2010 om 19:00 #17645296allebei een 6bak inderdaad, in de astra h is dacht ik alleen maar een m32bak geleverd. Ik heb zelf bij eds ook een tuning programma laten maken (160PK 340nm) voor mijn z19dtj in de astra aangezien daar ook een m32 bak inzit. 430NM zou dan toch iets teveel van het goede zijn.
25 maart 2010 om 19:59 #17645297Ik kan me niet voorstellen dat EDS boven het max koppel wat de bak aankan zou gaan zitten met het tunen.
Jan
25 maart 2010 om 20:04 #17645298mja ze brengen daar een z19dtj (standaard 120pk 320nm) naar 400pk met 430nm kopper terwijl de bak maar 320nm aan zou kunnen. EDS heeft er schijnbaar wel een handje van om ooit te veel pk’s eruit te halen.
25 maart 2010 om 21:24 #17645299origineel gepost door Spacejam
mja ze brengen daar een z19dtj (standaard 120pk 320nm) naar 400pk met 430nm kopper terwijl de bak maar 320nm aan zou kunnen. EDS heeft er schijnbaar wel een handje van om ooit te veel pk’s eruit te halen.Tijd zal het leren.
Mijn ervaring is echter dat het wel serieuze gasten zijn. Ik kon toendertijd kiezen voor 190 pk met 400 NM en 200 pk en 430 NM. Dat laatste rade ze mij af gezien het aantal kilometers dat mijn blok had gelopen (toen 180 K) Rijd er dus nu met de 190 en 400 nm versie z’n 20.0000 mee rond.Safe driving Jurgen.
25 maart 2010 om 21:30 #17645300origineel gepost door sw_reijnders
nou . . . denk dat de meesten op dit forum juist niet hun auto snel verkopen ;)
goed ze zullen er geen 200.000 km mee rijden.
maar toch wel minimaal een aantal jaren.Ben toch zekers van plan om door te blijven rijden tot ik met m’n gat op het asvalt zit :D:P Ik heb nog nooit z’n heerlijke wagen gehad. Laats weer eens in een a4 uit 2007 en een leon uit 2008 van collega’s gezeten, Het zal allemaal best mooi zijn afgewerkt en goed rijden, maar wateen beknepen ruimte en wat een gegier kwam er vooral uit die Leon. Leek wel of de hele aandrijflijn er los in zat. Toen ik weer in mijn vec stapte werd ik weer helemaal gelukkig, Reed het parkeer terijn af, trapte ‘m in z’n 2 de weg op met een big smile!
Safe driving Jurgen
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.