Meer bekent over deze monza

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD Meer bekent over deze monza

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    streamline

http://link.marktplaats.nl/252775829
      wie weet meer over de geschiedenis van deze auto?

mvg

henkjan_80
      Deelnemer

Die heeft er volgens mij een tijd terug er ook al op gestaan. Zoals vermeld heeft de verkoper hem 10 jaar in bezit en de bonnen bewaard m.a.w. de geschiedenis zit erbij.

rinus de boer

Charlois187 (zit op dit forum) kent deze auto. Die heeft hem wel eens in het echt gezien. Auto komt uit Spijkenisse (in de buurt van Rotterdam) U2U hem eens even.

Opelkees
          Deelnemer

deze staat al heel even te koop

charlois187
            Deelnemer

Hoi Kees,

Je wilde wat info over de Opel Monza GSE welke in Spijkenisse te koop staat.

Ten eerste de wagen is al vele jaren van deze man (Martin) in bezit.
              We zien elkaar zo nu en dan om over onze Monza te ouwehoeren.
              Hij is er in alle jaren erg zuinig op geweest.
              Maar houd er rekening mee dat de Monza er op de foto’s beter uitziet dan in werkelijkheid.

De binnenschermen (veerpoten) zijn een aantal jaren geleden vervangen, alleen persoonlijk vind ik het niet mooi afgewerkt onder de kap.
              Veel tectiel opgesmeerd (en ik bedoel dan ook echt opgesmeerd…niet netjes)
              De GSE heeft van die “mooie” sideskirds waardoor de roest wat verdoezxeld word, maar neem van mij aan het zit er wel degelijk.
              er zit naar mijn mening wel een erg mooie nieuwe handgemaakte einddemper op…met echt bruut geluid (niet overdreven ofzo)

De viperstrepen zijn er wel goed en netjes opgezet….alleen niet mijn ding.

Motorisch is de wagen wel goed onderhouden er is veel aan gedaan de afgelopen jaren…alleen heeft hij nu een probleem…de motor draaid warm na een minuut of 30.
              Mooie zelfgemaakt veerpootbrug zit onderde motorkap, en ook de verstevigings
              stukken bij de veerpoten…ik zie deze niet zoveel.
              De velgen zijn te breed voor de wagen….hij loopt dan ook aan bij de achterschermen
              waardoor deze beschadigd is en duiveltje roest komt daar ook om de hoek kijken.
              Dashboard ziet er nog netjes uit…wel hier en daar een scheurtje maar niets ernstigs…..ook is de kachelradiateur vervangen door een gereviseerde…werkt weer naar behoren dus.
              onder het stuur waar de zekeringskast zit is de kap weg…waardoor je de zekeringskast ziet zitten.
              Stoelen zijn nog mooi ook achterbank is nog erg mooi.

Wat kan ik je nog meer vertellen….het is een aardige wagen om te zien, zeker niet in conourstaat, maar ook niet een schroothoop….een wagen waar je
              best lang plezier van kan hebben, alleen heeft ie wel wat aandacht nodig.

Op dit moment word er weinig tot nooit mee gereden, staat droog in een garagebox.

Ik kan hem wel ff een belletje geven of er de laatste tijd nog iets is veranderd zoniet verbeterd is aan de wagen.

Groeten,

Charlois187

charlois187
              Deelnemer

raamrubbers moeten trouwens ook dringend vervangen worden.

Opelkees
                Deelnemer

ik hoef geen informatie over de auto hoor dat wil streamline:P

in de tijd heb ben ik ook es bij een Monza wezen kijken toen stond deze al te koop

charlois187
                  Deelnemer

Ohhh Sorry….had ik verkeerd gezien.
                    Nou Streamline….zie boven het hele verhaal :P

manta_dennis
                    Deelnemer

Gaat streamline nu over op de monza? Eerst al de manta nu de monza.

streamline

origineel gepost door manta_dennis
                        Gaat streamline nu over op de monza? Eerst al de manta nu de monza.

een kennis heeft interesse indeze zodoende dat ik info zocht. mvg

foxenterprice

alleen wil de verkoper van deze auto wel graag de hoofdprijs,heb wel eens met de man gesproken.

auto heel mooi alleen prijs schrok ik wel van en mijn portomnee ook dus werd niks.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.