Me, myself and I

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Me, myself and I

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17250308
    Mustangdriver
      Lid sinds:
      20 August 2012

      Hierbij mezelf even netjes voorstellen op een voor mij nieuw forum.

      Na ruim 20 jaar Japans te hebben gereden ben ik weer terug bij af. Mijn eerste auto kocht ik namelijk in 1987. Het betrof een Manta A Berlinetta van 1978. Helaas werd ik verrast door een hoopje sneeuw, waarna deze zuurverdiende superwagen zich professioneel om een lantaarnpaal vouwde.
      Later ook nog een C-Kadett en een Corsa A sedan (vier deurs!) gereden, maar daarna dus overgestapt.

      Nu als zakelijke diesel-rijder gekeken naar milieuvoordeel en vanwege mijn gezinssituatie ben ik uitgekomen op de Zafira Tourer CNG. Uiteindelijk koste het mij weinig moeite om mijn werkgever van de voordelen te overtuigen. Zodat vorige week de auto in opdracht is gegeven en na verwachting in oktober de auto geleverd zal gaan worden.

      Ik kan weinig info vinden van en over CNG-rijders en vond hier dus een aantal lotgenoten. Wellicht dat ik kan bijdragen om meer informatie te verzamelen. Ik rij tenslotte ca. 70.000 km per jaar.

      Voor mijn nieuwe forum-vrienden; mijn roepnaam is Rob. ;)

      #18044985
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Welkom Rob op dit forum.

        Als je auto geleverd is zijn we benieuwd naar de foto’s ervan. Ik wens je veel Opel kilometers en veel leesplezier.

        #18044984
        astraTD
          Lid sinds:
          9 March 2009

          Welkom hier :thumb

          #18044986
          Kermitkiller
            Lid sinds:
            26 March 2005

            ook welkom hier :thumb

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.