Hallo allemaal!
Mijn echte naam is Lammert, en ik kom uit Ermelo.
Jaren geleden al eens geregistreerd op dit forum,en toen een hoop informatie gevonden voor mijn toenmalige auto (Vectra A).
Nu inmiddels een paar jaartjes ouder, en een paar opeltjes verder ontwikkelen zich stoute maar serieuze plannen om binnen nu en 1 a 2 jaar een Ascona B op de kop te tikken, en hier iets moois van te maken. Eerst eens wat huidige hobbies van de hand doen, en de vrouw zien te overtuigen :argue
Ik heb zelf helaas (nou ja ;)) geen achtergrond in de auto-techniek, maar vind het allemaal reuze interessant! Stiekem wilde ik vroeger auto-monteur worden, net als mijn vader, maar die zij altijd; Jong doe toch niet, dan heb je altijd vieze handen.
De afgelopen tijd heeft zich een aardig beeld gevormd van wat ik wil, en hoe het eruit moet gaan zien. Hoe ik dat voor elkaar ga krijgen, is me nog een raadsel. Gelukkig wil senior me graag een handje helpen (ook een Opel-man), dus dat komt wel goed!
Ik hoop dat ik jullie lastig mag vallen met wat vragen, en zal zeker proberen mijn steentje bij te dragen, ook al weet ik niet zo heel veel van auto-techniek.
Hier een plaatje van mijn toenmalige Opel, waar ik altijd met veel plezier in gereden heb, en het ‘virus’ een beetje is begonnen: