Maximum aslast commo B / rekord D

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD Maximum aslast commo B / rekord D

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    mr-turbo
    Deelnemer

Is er iemand die de maximum aslasten kan vertellen van commo B / rekord D ?

Ik kom bij rdw waardes tegen tussen de 715 en 795 kilo (voor de vooras)

Graag zou ik mogelijk weten waar dit verschil hem in zit ?

(Olieslager?) bv.

Alvast dank !

Bart-o-matiC
      Deelnemer

misschien zit het hem in het vroege/ late model vooras…. fuse’s zijn bij een commodore toch ook anders als van een rekord?

bart-gsi
        Deelnemer

de aslast zal ook varieren aan de voorzijde door dat er verschillende motortypes in kunnen.. niet elke motor weegt het zelfde.. dus een grote motor zal meer gewicht met zich mee brengen en wordt de last hoger

mr-turbo
          Deelnemer

@bart-gsi wrote:

de aslast zal ook varieren aan de voorzijde door dat er verschillende motortypes in kunnen.. niet elke motor weegt het zelfde.. dus een grote motor zal meer gewicht met zich mee brengen en wordt de last hoger

Het gaat om de max aslast dat is onafhankelijk van wat voor motor erin zit

Eerste en laatste type zou kunnen alleen is het zo dat ik verschillende 72 en 73 ers ben tegengekomen in de database van rdw die de hoge aslast hadden (795kilo) terwijl dit dan toch het kleine type fuseekogel is …

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.