Mattig verlagingsveren voor Senator/Monza

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD Mattig verlagingsveren voor Senator/Monza

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Stender
    Moderator

Ik heb zojuist een setje veren binnen gekregen. Het gaat om een set zwarte Mattig veren, de Mattig 016 aan de voorkant (of 017/018) en achter staat er Mattig 018 (en op alle 4 vage witte stickers).

Kent iemand deze veren? Hoeveel mm verlagen ze en heeft iemand hier een voorbeeld van? En kan ik deze monteren met de originele schokdempers? Ik heb zelf een Senator A1 facelift.

Ik weet ook niet of deze veren zeldzaam zijn, ik heb ze zelf nog nooit gezien.

Stender
      Moderator

Niemand die hier bekend mee is? Ik zal toch niet de enige zijn die zijn Senator wilt verlagen of heeft verlaagd. Of Monza, aangezien dat praktisch hetzelfde werkt.

sw16v
        Deelnemer

zit verschil in a1 en a2 veren. en zijn niet uitwisselbaar.
          a1.5 is vaak een mengelmoes met zulke onderdelen.

heb je een foto van de veren en van je veerpoten? of weet je hie je stabi stang gekoppeld is aan de poot?

hoeveel ze verlagen geen idee.

sw16v
          Deelnemer

oh en heb mijne ook niet verlaagd. staat altijd wel iets dikker maar wil eigenlijk niet te veel inleveren op het comfort. is zo’n heerlijke cruiser

GSE
            Deelnemer

Je kunt vanalles doen:
              BMW E36 veren nemen deze passen zo onder een A2 alleen zijn deze te laag en moet je de verlaging tegen gaan ik heb daar jaren mee rond gereden
              GSE veren nemen
              en Mantzel veren nemen en op de juiste veerpoot zetten A1 of A2 beide zijn om te wisselen alleen A1 veerpoten onder een A2 gaat niet andersom wel.

Mattig veren ben ik niet bekent mee.

Ik rij zelf Mantzel verlagings veren voor achter origineel..

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.