matten pasiergierskant voor en achter dwarsnat

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum matten pasiergierskant voor en achter dwarsnat

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    laroyj
    Deelnemer

Ik had hier meer dan een week terug geantwoor op een ander topic, maar nog niks van respons, dan probeer ik het maar met een nieuw topic

… alle afloopjes nagekeken , nog eens extra doorgeblazen…
      ..dit weekend stonde wagen droog, deze morgen was het aan het regenen, amper 20km gereden en weeral enkele mm water…

Ondertussen de wagen met een watersotfzuiger droog gezogen en geen regenmeer gehad, het moet via de airco komen…wanneer ik de mat vooraan weghaal, staat er na een half uurtje rijden al een halve centimeter water…

Het is precies of het binnenkomt via de mouse aan de doorvoer achter de autoradio, die doorvoer loopt precies naar buiten, daar zit een plastic boutje opgedraaid met een gat in…

Kan iemand me meer uitleg geven aan de hand van de foto’s aub

Andre_Ede

Foto’s plaatsen via een dropbox login gaat niet werken gebruik b.v photobucket.

bart-gsi
        Deelnemer

@Andre_Ede wrote:

Foto’s plaatsen via een dropbox login gaat niet werken gebruik b.v photobucket.

Aanvulling.. Bij photobucket de IMG link gebruikeb dan zijn de fotos op het forum zichtbaar

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.