Forumindex › Forums › Overige › Opel algemeen › mathijssen technics
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
11 juli 2010 om 10:25 #17692994
Originally posted by kaneelschep
[quoteals je de weg weet vind je bijna alles op andere plekken voor minimaal dezelfde kwaliteit als soms zelf nog veel betere kwaliteit voor een betere prijs..En waar is dat dan? :D :D [/quote]
wat heb je nodig hahaha
11 juli 2010 om 17:51 #17692995origineel gepost door corsaboy
Originally posted by kaneelschep
[quoteals je de weg weet vind je bijna alles op andere plekken voor minimaal dezelfde kwaliteit als soms zelf nog veel betere kwaliteit voor een betere prijs..En waar is dat dan? :D :D
wat heb je nodig hahaha [/quote]
Direct airflow kit , kost mij M.Tech 349€.
En rvs aanzuigbuis met bijpassende dumpvalve 299€.31 januari 2011 om 00:56 #17692996die rvs aanzuigbuis compleet van €299 heb ik met beetje zoeken en onderhandelen op ebay.de gekocht voor €175, toch best een verschil.
Op de ene shop precies dezelfde set alleen zonder de dumpvalve voor €85 en bij een andere shop de bailey dv26-d voor €90.
En zijn met verzenden altjd snel beide shops binnen 2 dagen geleverd, al laat ik het wel bezorgen bij een collega die 15 km verderop woont net over de grens. En verzending binnen duitsland is tot nu toe altijd gratis geweest.Ik heb ook al wel veel bij mtech gekocht als ik met ombouw bezig was en geen tijd had ff te zoeken, en ze leverde ook altijd netjes snel en kwaliteit.
alleen de prijs pfff.31 januari 2011 om 17:30 #17692997Wat betreft de prijs is die wat aan de hoge kant.
Wat betreft enkel doorverhandelen van materiaal is niet juist. Zeker als het gaat om de aangepaste let leh turboladers en aangepaste inlaat trajecten. Het lijkt allemaal op elkaar maar er worden wel degelijk dingen door hen geproduceerd. Motorsteunen en baksteunen zijn hier ook een voorbeeld van
Heb er zelf ook remschijven en klauwen van 4 gaats maar toch opc.
En leh laders tot 600 pk zijn volgensmij ook niet helemaal standaard en zomaar te krijgen.
31 januari 2011 om 17:41 #17692998Voor het geld wat ze vragen voor een set motorsteunen ga ik liever zelf aan de slag met het lasapparaat en een wat metaal.
De tekeningen van de CorsaNovatuning site doen het daarvoor erg goed.
Die inlaathoedjes hebben ze nu een nieuw type voor. Die slang? dat is gewoon een inlaatslang van een bepaalde opel, op de sloop vind je ze ook al en nieuw bij de dealer heb je ze nog goedkoper als bij M-tech.
Heb alleen mn schakelsysteem van ze, en kan er niet tevreden over zijn. Zo stroef! En het is niet normaal dat bij een nieuw schakelvorkje de boel tegen het stuurhuis aan komt met schakelen. Moest de boel verbuigen om het goed te krijgen. Dat zou al niet moeten. Totaal geen fijn gevoel in de pook, komt gewoon doordat het geheel zo machtig stroef is met die nylon bussen. Hoop dat het spul snel kapot gaat, dan heb ik een goed excuus om het te vervangen voor origineel.
Snap ook niet dat m-tech het forum sponsort, de helft van de mensen zijn niet echt te vreden over m-tech
2 februari 2011 om 19:41 #17692999hebben we nu weer dat gezeur over m-tech.
als die toko je niet bevalt, ga dan naar een ander en hou op met afzeiken.
zo zijn eds, klasen,v-max en noem maar op, ook allemaal.
ze verdienen dik geld met iets wat niet van hun is.
stel dezelfde vraag over een ander bedrijf, en je krijgt de zelfde antwoorden.
ik ga geen namen noemen, maar ken er zelf ook een paar hier op het forum
voor de een god, en voor de ander de duivel.
ga zelf maar zoeken.groeten.
4 februari 2011 om 18:14 #17693000Vind M-Tech best ok.
4 februari 2011 om 19:31 #17693001Mag toch gerust gezegd worden? Is een vrij land :angel:D.
De 1 vind een bedrijf klote, en de ander vind het geweldig. Alleen nu er internet is, kun je gelukkig wat verder kijken dan bv M-Tech. Heb net op de site gekeken, en ik zou er niet snel iets bestellen, de prijzen zijn idd best aan de hoge kant voorzichtig gezegd. Niet alles hoor, maar wel veel.Een 70 mm voorkatververvanger bv, kost hier 195 euro zonder verzendkosten. Bij EDS kost ie 175 ( niet in de aanbieding ) ook zonder verzendkosten. En ik heb hem laatst gekocht voor 122 euro in Engeland dit is incl. verzendkosten. Ding was binnen 3 dagen bij mij. Nieuw in de doos, met pakking en alles erbij.
Voordat je iets koopt, beetje geduld hebben en eens een bod doen op bv Ebay. Kan je een boel geld schelen.5 februari 2011 om 10:54 #17693002[rquote=1858589&tid=128785&author=kadett4x4]hebben we nu weer dat gezeur over m-tech.
als die toko je niet bevalt, ga dan naar een ander en hou op met afzeiken.
zo zijn eds, klasen,v-max en noem maar op, ook allemaal.
ze verdienen dik geld met iets wat niet van hun is.
stel dezelfde vraag over een ander bedrijf, en je krijgt de zelfde antwoorden.
ik ga geen namen noemen, maar ken er zelf ook een paar hier op het forum
voor de een god, en voor de ander de duivel.
ga zelf maar zoeken.groeten.[/rquote]
amen
maw helemaal mee eens, als je het niks vindt ga je toch verder zoeken?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.