Om door de APK te komen moet een massa probleem opgelost worden aan mijn achterlicht.
Wanneer ik bijvoorbeeld het knipperlicht aan zet dan knippert mijn remlicht/gewone licht mee, licht brand ook veel minder fel.Links achter heb ik hier geen last van, zie de foto.
Is dit simpel op te lossen?
Kijk ook even naar je lampfittingen deze kunnen ook gecorrideerd wezen,en als je toch het kapje van de achterlichten eraf hebt bekijk de aarde ook meteen even misschien is het schroefje er wel uit vandaan waar de aarde draad aanvast zit,succes ermee.
De kabelboom zat een beetje los, waardoor net die lamp minder brandde. Maar hij knippert wel nog altijd mee. Waar ongeveer zit de aarde aan vast? Er gaan 2 kabels van de lichten weg, maar die lopen OF naar de andere lampenset, OF naar een aansluitpunt meteen naast de lampenset. Waar zit dus de aarde? Bedankt alvast!
Ik heb de massa gevonden, maar deze zit gewoon goed aangesloten (2 massa’s van de achterlichten op 1 aardepunt) Schroef zit gewoon goed aangedraaid. Kan ook geen kabelbreuk vinden. Het achterlicht knippert precies op het moment dat ik het knipperlicht aan en uit hoor gaan op het dashboard. Dus niet synchroon met het lampje van het knipperlicht. Ik ga de fitting eens vervangen, een zekeringprobleem is het niet he? want dan zou het helemaal niet brandden?