Masaa,Knipperende lampen

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Masaa,Knipperende lampen

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Berichten
  • #17452579
    Roelof
      Lid sinds:
      30 June 2004

      Meer Ah staat niet evenredig aan meer A…..

      Een 70Ah accu van merk X zal misschien minder grotere stromen kunnen leveren dan een 55Ah accu van merk Y

      Ook zullen er andere problemen optreden als je een veel grotere accu plaatst. De dynamo moet hem wel vol kunnen laden. Als je bv. lekker stilstaand je stereo laat draaien moet je er flink voor rijden totdat de accu vol is, komt die niet vol en blijft de accu op een lagere capaciteit zweven zal dat ook een kortere levensduur van de accu geven.

      #17452580
      RonaldH
        Lid sinds:
        30 June 2004

        wat voor audio heb je eigenlijk erin zitten???

        we kunnen wel extra accu’s condensatoren en extra dikke voedingskabels adviseren,maar als hij een Yoko versterker heeft die 15 ampere afgezekerd is dan heb je meer aan een goed massapunt en een goede aansluiting op de accu.

        en onder een goede aansluiting op de accu versta ik ook een deugdelijke zekering houder.

        #17452581
        Ari007
          Lid sinds:
          11 November 2008

          OKeej.

          Heb niet echt een a merk is meer een b merk versterker
          Merk: Shark
          Watt: 2000

          meer zou ik dus ook niet weten.
          en als het een massapunt is waar is dan het beste punt.

          ik heb em nu bij m`n kofferbak onder dat plastic wand. ( wanneer je dus je achterlichten wilt veranderen, moet je die dus er ook uithalen) daar onder.

          maar aangezien ik een dunnere kabel heb, denk ik dat 25mm wel goed zou zijn en een accu van 55ah. heb nu 45.

          #17452582
          Hacula
          Deelnemer
            Lid sinds:
            2 January 2008

            origineel gepost door Ari007
            OKeej.

            Heb niet echt een a merk is meer een b merk versterker
            Merk: Shark
            Watt: 2000

            Wat meer info zou handig zijn (hoeveel RMS?), tegenwoordig worden computerspeakers van trust van 15 watt al verkocht als 1000 watt namelijk.

            meer zou ik dus ook niet weten.
            en als het een massapunt is waar is dan het beste punt.

            Zoals ik al eerder zei, neem die van de achterste gordelbouten. Schuur de boel een beetje op en gebruik ik goede ring die om de bout past.

            maar aangezien ik een dunnere kabel heb, denk ik dat 25mm wel goed zou zijn en een accu van 55ah. heb nu 45.

            Hoe dun is je dunnere kabel? Probeer eens wat meer info te geven over wat je hebt, anders is het lastig je te adviseren.

            #17452583
            Roelof
              Lid sinds:
              30 June 2004

              http://www.gsienterprises.co.uk/index_files/Page2380.htm

              Dit zeggen ze over de 3000:
              2 Ohm stable, mosfet power supply, multi-mode connection, adjustable subwoofer crossover frequency 40-250 Hz, RCA line-in, Gold plated power speaker input jack, thermal short overload DC protection circuitry for silent on/off, 4 x 75watt/2 x 150watt bridged music output, weight:5kg

              Dus ik vermoed dat de 2000 “maar” 4x 50watt/ 2x 100watt is…..

              Niet echt een amperetrekker.

              #17452584
              RonaldH
                Lid sinds:
                30 June 2004

                had je toch bijna een extra accu en condensators voor nop gekocht.

                #17452585
                Jack-omegax3.0xe
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  23 September 2007

                  Ik heb een massa kabel van de versterker naar de accu liggen. ipv dat geklooi met zoeken naar een geschikt massa punt en daarvoor het hele intrieur van je auto te moeten mollen.

                  Werkt nog het beste.

                  Twee accu’s is in mijn ogen niet nodig.

                  Ik zou gaan voor een Gel accu.

                  Indien je toch kiest voor een zwaardere accu dan zou ik ook overwegen om een zwaardere dynamo mee te kopen.

                  Ik heb de zelfde versterker alleen een type ouder.

                  Nooit geen problemen gehad.

                  GR Jack

                7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.