Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Martklanderman Vectra Topic
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
18 december 2009 om 13:49 #17526484AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door headzz
vind het fijn om te horen dat je tevrede bent met het setje en ik ben blij dat ik ervanaf benmaar je zal denk ik wel merken dat je tanktellertje drastisch harder zakt of niet?
dit was bij mij namelijk met dat setje wel het geval hahaha ma dat maakt niet uit :afro
ik ga nu hetzelfde doen bij me 2.0 inlaat uitlaat en nokje en dan nieuwe chip hale bij cabriobully en gasse :p
GRTJES koen
Ja ben er echt heel tevreden mee, rijd echt lekker. Maar valt wel mee qua verbruik hoor. Reed normaal 1:14 en nu 1:12, dus kan ik mee leven. Wie hard wil gaan moet veel tanken:P
18 december 2009 om 13:51 #17526485AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door Silverspeed
die auto zit wel vol met liefde he mart, toch wel prettig dat je weet dat de vorige eigenaar er ook zuinig op wasJa de vorige eigenaar had echt smaak en is er ook heel zuinig op geweest. Want de vec is uit 96 maar dat zul je absoluut niet zeggen als je ‘m ziet staan. Het is mn grote trots:wub Ik zei laatst al tegen mn ouders dat ik wel een draaiplateau voor in de tuin wil waar ik de vec op kan zetten, met spotlights enzo:P
18 december 2009 om 13:53 #17526486AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door wim-v6
Lekker Bezig Mart, en al goed gereden met deze Setup??Willem
Ja heb al aardig gereden ermee, met name snelweg want daar is het het meest te merken. Loopt echt heel mooi en valt me reuze mee hoe het blok loopt stationair. Erg rustig en weinig schommeling. En het geluid wat het blok nu produceert maakt het moeilijk jezelf in bedwang te houden;) Ben ook benieuwd hoe het loopt naar de spaghetti en chippen, en dan gaat ook tevens de kat eronderuit (als dat met de uitstoot allemaal goed komt)
18 december 2009 om 14:29 #17526487Erg strakke wagen zo! Hij wordt echt alsmaar dikker hoor. nice! :thumbup
26 december 2009 om 15:27 #17526488AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ik dacht, 2e kerstdag is een mooie dag om wat aan de vec te doen, dus heb vandaag de afdekkap over het kleppendeksel gemaakt. Er komt nog een sticker op, maar die is in bestelling
Oud:
Nieuw:
26 december 2009 om 16:05 #17526489Ja zo kan het ook….
ik heb een Matzel afdekkap liggen, maar vind het eigenlijk zonde deze te monteren…
ziet er wel netjes uit zonder eigenlijk:
met mantzel kap:
Willem
26 december 2009 om 16:09 #17526490AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ja ik heb ook nog zitten zoeken naar een kap, misschien dat lexmaul deze nog zou leveren ofzo, maar tevergeefs. Heb gewoon de zaag in mn oude kap gezet, omdat je met bevestiging in de weg zit van de ram induction. En bij die van mantzel zit ie alleen op het onderste deel van de inlaat. En heb een een beugel moeten maken omdat je de kap normaal op de inlaat schroeft maar dat ging dus nu niet meer:thumbdown
26 december 2009 om 16:10 #17526491Dbilas heeft t weer anders aanvullig van de originele kap..
Klepdeksel rood maken is ook een optie:
ik denk plaats deze ook even, misschien kan je er wat mee.
Willem
26 december 2009 om 16:11 #17526492origineel gepost door martklanderman
Ja ik heb ook nog zitten zoeken naar een kap, misschien dat lexmaul deze nog zou leveren ofzo, maar tevergeefs. Heb gewoon de zaag in mn oude kap gezet, omdat je met bevestiging in de weg zit van de ram induction. En bij die van mantzel zit ie alleen op het onderste deel van de inlaat. En heb een een beugel moeten maken omdat je de kap normaal op de inlaat schroeft maar dat ging dus nu niet meer:thumbdownDe mantzel kap schroef je vast op de klepdeksel…
Willem
26 december 2009 om 16:18 #17526493AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ooohja sorry, ik bedoel de powerbox, niet de kap:P En bij die van lexmaul is ook de enigste waar de gasklep op die irritante plek blijft zitten, dus daarom past het allemaal niet.
Vind een rood kleppendeksel ook wel mooi, maar dan moet je het al laten poedercoaten neem ik aan, en daar heb ik het geld dan weer niet voor over.. Het mag allemaal wel netjes zijn onder de motorkap, maar ben er nu ook weer niet zo precies aan. Dus dan is dit wel een goeie oplossing wat ik nu heb gedaan. Binenkort maar eens een avondje alles onder de motorkap maar eens proberen schoon te maken. Want na de 2 dagen sleutelen is het er niet netter op geworden. Maar zolang de buitenkant en het interieur van de vectra maar top is vind ik het goed!
26 december 2009 om 16:20 #17526494origineel gepost door martklanderman
Ooohja sorry, ik bedoel de powerbox, niet de kap:P En bij die van lexmaul is ook de enigste waar de gasklep op die irritante plek blijft zitten, dus daarom past het allemaal niet.Vind een rood kleppendeksel ook wel mooi, maar dan moet je het al laten poedercoaten neem ik aan, en daar heb ik het geld dan weer niet voor over.. Het mag allemaal wel netjes zijn onder de motorkap, maar ben er nu ook weer niet zo precies aan. Dus dan is dit wel een goeie oplossing wat ik nu heb gedaan. Binenkort maar eens een avondje alles onder de motorkap maar eens proberen schoon te maken. Want na de 2 dagen sleutelen is het er niet netter op geworden. Maar zolang de buitenkant en het interieur van de vectra maar top is vind ik het goed!
Heb nog wel een klepdeksel liggen, mocht je zelf willen rommelen…
Willem
26 december 2009 om 16:27 #17526495AnoniemLid sinds:
1 January 1970Oooh dat vind ik opzich wel mooi, heb je er een fotootje van? Is deze gepoedercoat dan? Zal je zo wel even een u2u-tje sturen.
26 december 2009 om 16:47 #17526496was gespoten…
ik kocht m zo bij de motor..
je zal m helemaal overnieuw moeten doen, maar misshcien een mooi klussie, dat is een voordeel als je m los hebt liggen, kan je het op je gemakkie doen..
Willem
26 december 2009 om 16:50 #17526497dit is het deksel waar het om gaat, er is al wat meer verf af gebladerd intussen….
De grootste fout was om grondlak te gebruiken…
De jongen waar ik de motor van heb gekocht had eerder deksels gedaan zonder grondverf, deze bleven wel netjes…
Willem
26 december 2009 om 16:52 #17526498mijn huidige deksel is ook gespoten heb ik begrepen van de gene waarvan ik m heb.
Willem
27 december 2009 om 19:35 #17526499had het nog niet gezegt mart, maar vindt het echt een schitterende wagen.
mooi strak en na wat er allemaal aan is gedaan een mooi totaal plaatje, superorigineel gepost door martklanderman
Ja chippen wil ik laten doen bij fasttech in haaksbergen, zij maken de chip op maat:agent En zij zijn ook één van de weinigen die dat doen voor de x16xel. En dan zelf (als het lukt) een spaghetti 4-2-1 lassen en dan gaan met die banaan:D En hopen dat de remus uitlaatsysteem ook nog iets eruit kan peuteren, dat ik nog iets meer vermogen heb;) wil toch wel graag mn broer voorbij met zn astra opc 160pk:jerryzou wel dik zijn als je je broer voorbij gaat, ben benieuwt hoeveel vermogen je straks hebt.
gr Peter
27 december 2009 om 19:38 #17526500AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door rooiepeet
had het nog niet gezegt mart, maar vindt het echt een schitterende wagen.
mooi strak en na wat er allemaal aan is gedaan een mooi totaal plaatje, superorigineel gepost door martklanderman
Ja chippen wil ik laten doen bij fasttech in haaksbergen, zij maken de chip op maat:agent En zij zijn ook één van de weinigen die dat doen voor de x16xel. En dan zelf (als het lukt) een spaghetti 4-2-1 lassen en dan gaan met die banaan:D En hopen dat de remus uitlaatsysteem ook nog iets eruit kan peuteren, dat ik nog iets meer vermogen heb;) wil toch wel graag mn broer voorbij met zn astra opc 160pk:jerryzou wel dik zijn als je je broer voorbij gaat, ben benieuwt hoeveel vermogen je straks hebt.
gr Peter
Dank je wel! Jou auto mag er ook zeker wezen! Maar ik ben mn broer nu al voorbij want hij heeft zn astra opc verkocht. Hij rijd nu in een 2006 astra gtc 1.6 met 105 pk. Dus mag me nu officieel de snelste bestuurder op de stoep noemen:D
13 januari 2010 om 17:24 #17526501AnoniemLid sinds:
1 January 1970Update 9!
Vandaag mijn uitlaatspruitstuk binnen gekregen. Rechtstreeks vanaf de fabriek van lexmaul geleverd. Nu nog even pakking en moeren/tapdraden bij de vod bestellen en dan kan de zooi erop:D
13 januari 2010 om 17:53 #17526502ziet er goed uit zeg:thumbup word weer even lekker hobbyen
13 januari 2010 om 18:32 #17526503idd mooi spul zeg!
13 januari 2010 om 21:14 #17526504je hebt de smaak goed te pakken zo te zien :D
13 januari 2010 om 21:35 #17526505AnoniemLid sinds:
1 January 1970Jazeker, we beunen gewoon lekker door! Moet nog ff onderdelen bestellen voor de katvervanger. En dan nog chippen en dan is het motortuning gedeelte wel klaar:P
14 januari 2010 om 13:02 #17526506Vette vec hoor!!!!!!!!!:o
14 januari 2010 om 13:14 #17526507de auto is aan de buitenkant ook al helemaal af :D misschien zou een dakraam hem nog een wat sportievere uiterlijk kunnen geven :D
14 januari 2010 om 20:15 #17526508AnoniemLid sinds:
1 January 1970Vanavond bezig geweest met mn nieuwe spruitstuk.. Alles opgemeten en er komt ook een 60mm katvervanger onder. Ook alle moeren ingespoten met wd40, lekker stinken onderweg:P
Tevens m’n nieuwe irmscher stuur in de vec gezet:
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.