Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Martijn’s Topic-> Manta weer op de weg :-)
- Dit onderwerp bevat 145 reacties, 31 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 januari 2017om 23:33 door Noordpoolgsi.
-
AuteurBerichten
-
31 januari 2012 om 19:33 #17778505
Jaja, er is weer een nieuwe auto in aantocht :jerry
Deze heeft mijn vader gekocht, omdat de vectra a2 1.8i niet voldoende vermogen heeft voor paardentrailer.Opel Vectra B 2.0 16v (x20xev) sport uit 2000
Hieronder foto’s, auto wordt vrijdag afgehaald.
1 februari 2012 om 19:28 #17778506:thumb mooi ding. waar de bva wel niet goed voor is.
8 februari 2012 om 14:58 #17778509@kadettsr wrote:
en weer ff paar spulletjes voor i200 gekocht en of compleet gemaakt:
Gloednieuw I200 stuur met gebruikt middenstuk :oen setje velgen compleet:
De velgen gelijk maar even schoongemaakt, kunnen ze netjes de opslagruimte in:)
Heb je deze velgen nog? Zo ja verkoop je ze mss?
8 februari 2012 om 15:13 #17778510@kadettsr wrote:
Deze heeft mijn vader gekocht, omdat de vectra a2 1.8i niet voldoende vermogen heeft voor paardentrailer.
Opel Vectra B 2.0 16v (x20xev) sport uit 2000
Die heb ik zien staan op de website. Heb hem even opgezocht maar hij had wel een paar kleine dingetjes:
Motormanagement lampje brandt, flinke deuk links achter, schaafplek rechts voor.
Wordt allemaal weer hersteld neem ik aan?
9 februari 2012 om 12:51 #17778511@JohnC wrote:
:thumb mooi ding. waar de bva wel niet goed voor is.
Haha idd ;).. zit wel wat werk aan.. maar dat wordt allemaal netjes gedaan door autoschadebedrijf!
9 februari 2012 om 12:54 #17778512@DriesV wrote:
@kadettsr wrote:
en weer ff paar spulletjes voor i200 gekocht en of compleet gemaakt:
Gloednieuw I200 stuur met gebruikt middenstuk :oen setje velgen compleet:
De velgen gelijk maar even schoongemaakt, kunnen ze netjes de opslagruimte in:)
Heb je deze velgen nog? Zo ja verkoop je ze mss?
Ik heb de velgen inderdaad nog! Maar ik doe ze niet weg!.. Heb ze in de toekomst zelf nodig.
Op marktplaats komen ze regelmatig voorbij!9 februari 2012 om 12:56 #17778513@Opaul wrote:
@kadettsr wrote:
Deze heeft mijn vader gekocht, omdat de vectra a2 1.8i niet voldoende vermogen heeft voor paardentrailer.
Opel Vectra B 2.0 16v (x20xev) sport uit 2000
Die heb ik zien staan op de website. Heb hem even opgezocht maar hij had wel een paar kleine dingetjes:
Motormanagement lampje brandt, flinke deuk links achter, schaafplek rechts voor.
Wordt allemaal weer hersteld neem ik aan?
haha klopt.. mankeert nog wel een en ander aan.. hij wordt netjes uitgedeukt bij autoschadebedrijf, la scherm spuiten, voorbumper spuiten, spiegels spuiten en motorisch wordt ie nagekeken!
8 juli 2012 om 12:28 #17778516Zo vectra heeft tijdje stil gestaan, omdat het nog niet noodzakelijk was dat hij gebruikt moest worden,
Al wel alle delen gestript en nu binnen voor het uitdeuken van de deuk in het achterscherm en pakken meteen delen met roest mee.
Nu ook bijna klaar met school, dus wellicht toch de manta tevoorschijn toveren binnenkort.Zie foto’s:
29 juli 2012 om 22:58 #17778517@kadettsr wrote:
@astrastationgsi wrote:
veel succes met je studie en je doet de manta toch niet weg
Bedankt man!
Ik zet de manta 400R niet te koop, maar als er een liefhebber is die de waarde weet in te schatten, dan wil ik er over nadenken!Is verkoop van je 400R bespreekbaar?
Grtz Rogier
2 augustus 2012 om 15:33 #17778518@kadettsr wrote:
@astrastationgsi wrote:
Bedankt man!
Ik zet de manta 400R niet te koop, maar als er een liefhebber is die de waarde weet in te schatten, dan wil ik er over nadenken!Ruilen tegen de onder de streep staande autotje? :D :D
3 augustus 2012 om 15:37 #17778519@OA-H wrote:
@kadettsr wrote:
@astrastationgsi wrote:
Bedankt man!
Ik zet de manta 400R niet te koop, maar als er een liefhebber is die de waarde weet in te schatten, dan wil ik er over nadenken!Ruilen tegen de onder de streep staande autotje? :D :D
Haha nee dank je! Geen diesel rijder en doe niet aan inruil. Genoeg auto’s haha!
4 oktober 2012 om 19:34 #17778508En weer een update, wat spullen voor manta’s gekocht..
Allereerst een zeer mooi 400 lampenset compleet van volledig polyester
en een bijna nieuw tapijtset voor de mantafoto;s komen vanavond
Er zijn plannen met de manta voor volgend jaar.. c20xe in samenwerking met throttle bodies :shock: :D
4 oktober 2012 om 21:36 #17778498en hierbij de foto van 400 lampenset..
4 oktober 2012 om 21:46 #17778497Ziet er goed uit.
Mooie plannen Martijn. :thumb
4 oktober 2012 om 21:49 #17778496@lenn0 wrote:
Ziet er goed uit.
Mooie plannen Martijn. :thumb
@Lenno, dank je man! Haha jah.. stilstand is achteruitgang he.. heb dit jaar geen manta gereden wegens de studie en problemen met de bak.. maar ik mis dat gevoel echt zeg..
volgend jaar komt ie terug.. en behoorlijk vernieuwd. Kunnen we zeeland weekend weer toeren haha
Hoe staat het met jou manta dan? Zag dat je nog zoekende was naar de opel stof?
5 oktober 2012 om 06:57 #17778495Ik ken het gevoel, heb dit jaar ook bijna geen manta gereden, maar dan vanwege het opbouwen.
Zeelandweekend 2013, hou ik je aan! :thumb
Die van mij is 90% klaar, gewoon rijdbaar maar hier en daar moet nog wat verbeterd of afgemaakt worden, vooral die stoel… (heb de stof eindelijk gevonden!)
Ga je ook over op een vrij programmeerbaar systeem icm je throttlebodies? :wub
6 oktober 2012 om 14:33 #17778514@lenn0 wrote:
Ik ken het gevoel, heb dit jaar ook bijna geen manta gereden, maar dan vanwege het opbouwen.
Zeelandweekend 2013, hou ik je aan! :thumb
Die van mij is 90% klaar, gewoon rijdbaar maar hier en daar moet nog wat verbeterd of afgemaakt worden, vooral die stoel… (heb de stof eindelijk gevonden!)
Ga je ook over op een vrij programmeerbaar systeem icm je throttlebodies? :wub
Haha, ja inderdaad.. dan begrijpen wij elkaar :jerry
Dat is een deal! Daar zal ik heen werken haha
Ow kijk eens aan.. dus je hebt uhm voor volgend jaar al helemaal ready?
Ah .. waar heb je de stof gevonden of heb je een ander setje gekocht?Ja de bedoeling is een vrij programmeerbaar systeem! Dus dat wordt veel fun :jerry
Laat de geldboom nu alvast beetje groeien haha9 oktober 2012 om 07:09 #17778515Gezellig! :thumb
Ik heb een achterbank gevonden die compleet in de juiste stof is, was dus een goeie deal voor een levenslange voorraad. Zie topic manta gedeelte.
Dus ja, is volgend jaar vast en zeker helemaal klaar.
Netjes hoor, gelijk goed aanpakken met vrij programmeerbaar systeem, weg met die motronic.
9 oktober 2012 om 18:35 #17778507@lenn0 wrote:
Gezellig! :thumb
Ik heb een achterbank gevonden die compleet in de juiste stof is, was dus een goeie deal voor een levenslange voorraad. Zie topic manta gedeelte.
Dus ja, is volgend jaar vast en zeker helemaal klaar.
Netjes hoor, gelijk goed aanpakken met vrij programmeerbaar systeem, weg met die motronic.
Kijk dat is een goede deal haha! Goed bewaren en geen zon op laten komen :wors
Ja.. zeker eruit met die motronic, ben ik wel klaar mee haha.. Lekker alles vrij te regelen.. Binnenkort maar eens rond bellen voor wat prijzen en dan ga ik vroeg beginnen met het laten ombouwen.. wil volgend jaar wel beetje speling hebben haha.. zo rond april rijdend zou mooi zijn.
En je kunt volgend jaar ook wel achter mij rijden hoor.. dat probleem is opgelost :jerry
3 november 2012 om 23:06 #17778520Op de sloperij een tigra irmscher uitvoering gevonden, exact hetzelfde als mijn uitvoering enkel hier zat de
voorbumperspoiler nog wel onder de bumper.Bumper even mee naar huis genomen en begonnen met demonteren, alleen dat ding zat enorm gekit.
Ff 1,5 tot 2 uur zoet mee geweest met de fohn, maar het is gelukt.
Binnenkort maar eens zelf klaar maken, zit nog iets werk in, want hij was al gescheurd en heb zelf met demonteren het model er uit ook nog beetje uitgehaald, maar dat fohn ik wel weer terug.20 november 2012 om 20:02 #17778521zo heb afgelopen week de tuningszaak bezocht voor de toekomstplannen van de manta 400Replica.
Er komen throttle bodies op met een OMEX Ecu. (opbouw ga ik zelf doen, afstellen wordt in Emmeloord gedaan)
Maart-april 2013 gaat dit spelen.16 december 2012 om 10:59 #17778522en we hebben weer wat sleutelwerk.
Afgelopen dinsdag ging mijn broer met de vectra van mijn ouders naar Duitsland.
Loopt 20 kilometer voor Oberhausen blok stuk.
Waarschijnlijk drijfstanglager vastgeslagen en zooitje van binnen aan barrels gelopen. Heeft een gat in het onderblok geslagen.
Blok is er al uit, morgenavond beginnen met blok uit andere vectra halen en klaar maken voor montage dinsdag.
de demontage
3 januari 2013 om 20:53 #17778523Bij wie laat je de auto afstellen in Emmeloord?
Gr Jorn4 januari 2013 om 20:29 #17778524@manta1988 wrote:
Bij wie laat je de auto afstellen in Emmeloord?
Gr JornDag Jorn,
Laat hem afstellen bij Speedon in Emmeloord.
21 april 2013 om 22:25 #17778525Hee Martijn, april is al bijna afgelopen, tijd voor een update. :thumb
Al bezig geweest met de throttle bodies?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.