Marco met zn Opel Astra 2.0XE(V?)

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Marco met zn Opel Astra 2.0XE(V?)

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Frz

Hey,

Ik ben Marco kom uit Arnhem en ben 21 jaar. Sinds gisteren de trotse eigenaar van een Opel Astra G 2.0XE(V?) Sport uit 1999. Hoop er veel plezier aan te hebben ondanks een vervelend probleem. Als ik een stukje gereden heb en ik sta stil dan ”zoekt” de motor naar het stationaire toerental. Hij begint te zagen van 1000-2000 rpm en terug. Heb al verschillende topics gelezen en daaruit blijkt dat dit een paar dingen kunnen zijn. Ik probeer even een goed autobedrijf hier in de buurt te vinden, alle hulp daarbij is welkom! Zelf ben ik zo technisch als een goudvis….

marijnl1988
      Deelnemer

Is een / x20xev
        2 liter 16v

even je stappenmotor schoonmaken
        staat hele forum mee vol hoe dit te doen is zo gedaan en bijna gegarandeerd dat hij stuk beter zou lopen

Frz

@marijnl1988 wrote:

Is een / x20xev
          2 liter 16v

even je stappenmotor schoonmaken
          staat hele forum mee vol hoe dit te doen is zo gedaan en bijna gegarandeerd dat hij stuk beter zou lopen

Hey bedankt dit ga ik morgen even proberen! Ook even de auto in de poets zetten en een fotootje voor t forum :thumb

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.