Manueel naar elektrisch [update] zwengelmechanisme gezocht

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD Manueel naar elektrisch [update] zwengelmechanisme gezocht

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Opel_Bjorn
    Deelnemer

Omdat het schuifdak in men Monza dienst weigert en scheef komt te zitten door uitgerokken kabels en een afgebroken geleider ben ik op zoek naar een ander exemplaar. Nu zag ik op marktplaats een elektrisch schuifdak staan. Weet misschien iemand of dat de overbouw van een manueel naar een elektrisch schuifdak mogelijk is? Ben al eventjes op zoek naar een goed werkend manueel schuifdak maar vind het nergens, dus overweeg om er een elektrisch in te steken.

Ze lijken mij wel te passen als ik de daken vergelijk

MANUEEL

ELEKTRICH

gtw

met een beetje goede wil, zou het wel kunnen, maar beter eentje van een A2 nemen, als je nu A1 hebt
        (misschien heb ik die nog staan bedenk ik me net)
        moet er ook wel wat aangepast worden, maar dat is te doen, de mijne heeft ook eentje uit een A2

gtw

ik bedoel een hand bediende dus

Opel_Bjorn
          Deelnemer

Als je een goed werkend hand bediend exemplaar zou hebben, dat zou nog beter zijn.

gtw

ik ga morgen, als ik tijd heb, en het niet vergeet ff kijken of die kompleet is

Opel_Bjorn
              Deelnemer

Ik heb me daarnet eens bezig gehouden met het open dak en heb het weer een beetje werkend gekregen. Het gaat al terug op en neer en schuift ook al weer open en dicht. enkel moet je véél kracht zetten op de hendel en hoor je tanden overspringen. Deze hendel en draaimechanisme heb ik dus gedemonteerd, en ik kwam daarna hier bij uit.

Ik denk dus dat hier het grootste probleem zit, ik heb het gebroken tandwiel verwijderd en alles goe vol vet gespoten met gevolg dat het dak véél beter open schuift (maar nog steeds hoor je knarsende tanden). Ik ga het daarom hett proberen met dit onderdeel enkel te vervangen. Dus heeft iemand deze op overschot liggen (mss hetzelfde als bij senator)?

zou men Monza binnenkort weer mooi strak in de lak willen zetten maar dan moet eerst het hele dak perfect werken

gtw

dak is gevonden, maar de bediening nog niet, maar is dus niet meer noidg ?

Opel_Bjorn
                  Deelnemer

als je een compleet dak hebt is het ook goed, ik denk dat het met nieuwe bediening beter ga zijn maar gaat het niet opgelost zijn (is ook eens iets in afbebroken dus ja). Dus wil ik alles ineens vervangen. Moet je me maar laten weten wat je ervoor wilt hebben

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.