mantzel powerbox X16XE EI-NDE-LIJK!!!

Forumindex Forums Techniek Ecotec mantzel powerbox X16XE EI-NDE-LIJK!!!

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur
    wim-v6
    Deelnemer

Die kan je juist gebruiken, die extra aansluiting, bij mij was ie gewoon dicht met een Bout..

Ik zou die gebruiken voor de MAP sensor inderdaad..

willem

ivartje
      Deelnemer

Ok dus linkse afdoppe en de rechtse aansluiting op t tuutje de map sensor en de schroefverbinding doe ik die zij slang (vacuum slang) op

wim-v6
        Deelnemer

Waarom linkse Afdoppen Gewoon bijde gebruiken.

pak dan de Losse voor de MAP sensor, en de andere voor de rest..

je kan alle aansluitingen gebruiken, zolang de MAP sensor maar geheel ALLEEN op het inlaat word aangesloten…

willem

ivartje
          Deelnemer

Gistere opgehaald ! vandaag het een maat van mij hem in de primer gespoten,morgen in de zwarte lak en zaterdag inbouwen!! foto’s volgen

Mvg Ivar

wim-v6
            Deelnemer

Geen rooie Mantzel letters???

ivartje
              Deelnemer

nee helaas zoals het er nu naar uit ziet niet maja kunne we altijd nog met een lakstiftje naderhand doen toch

ivartje
                Deelnemer

Nou hij zit erop hoor pfffoe!

Wat een werk zeg,vanmorgen om 10 uur begonnen waren om half 6 klaar !
                  luchtfilterpijp ging er gelukkig handiger af dan ik dacht,plaatje make voor bij de gasklep op t blok was ook zo gebeurd,maar toen draden solderen enz pfff..

gelukkig toen alles erop zat,1 x sleutel omdraaie en hij liep meteen :thumb
                  maar wat een verschil vanaf de 3 a 4000 toeren tot de toerenbegrezer trekt ie als een beest!

nu alleen nog de carterontluchting maken want was al laat en wist niet zo gauw een oplossing dus hem nu tijdelijk in een energy blikje gehangen,vd week krijg ik van een maat van mij een klein luchtfiltertje om erop te zetten.

alleen wat ik wel jammer vind is de afdekkap dat past nu niet meer,weet iemand toevallig waar ik zo een complete kap kan bestellen of 2e hands??

Mvg

Vannos
                  Deelnemer

ziet er goed uit !, haha lekker werkje, totaal geen ruimte daar achter.

nu een keer op de testbank !

ivartje
                    Deelnemer

Zeg dat wel zeg pfff,nouja testbank nog niet hoor zou alleen nog een spaghetti wille en een ope pijp (groep n) daarna zou ik qel een chip op maat wille (ma alles op zen tijd ( bij mij groe it het geld ook niet op me rug). ). :jerry

Mvg ivar

9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.