Forumindex › Forums › Modellen › Manta › Manta's gevraagd voor oldtimerfestival te Appelscha (19
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
11 september 2009 om 15:25 #17212061
We zijn op zoek naar een paar mooie Manta’s die tijdens het oldtimerfestival te Appelscha de Mantaclub willen promoten.
Dit houdt in dat we diverse modellen willen laten zien, wat infofolders kunnen uitreiken aan geïnteresseerden en als het even kan de clubvlag daar aanwezig laten zijn.
Wie wil daar heen?
Dit komt vanaf de site:
In 2009 verwacht de organisatie ruim 1600 voertuigen en rond de 16.000 bezoekers. De bestelauto van de bakker, de pick-up van de kolenboer, de terreinwagen van de boswachter en de stationwagon van het grote gezin, luxe sportwagens, snelle renwagens, brommers, scooters, snorfietsen, vrachtauto’s, tractoren, draaiorgels, stationair draaiende motoren, etc.
Ook zijn er deze dag nog diverse andere evenementen. Tevens vindt er een Themamarkt plaats van diverse Historische Verenigingen, Stoom locomotieven, diverse soorten muziek worden er ten gehore gebracht, er zijn streekgerechten, schaalmodellen.
11 september 2009 om 15:35 #17522033nah als het lukt.
ga ik er heen.
ligt hier toch om de hoek.
weet niet of duurt ook gaat.11 september 2009 om 16:26 #17522034beetje te ver rijden haha:jerry
11 september 2009 om 16:27 #17522035origineel gepost door brobbel1
weet niet of duurt ook gaat.
Of Duurt ook gaat ????:hmmz
Weet je de weg zelf niet te vinden , het is toch bij je om de hoek….:jerry:jerry:jerry11 september 2009 om 16:44 #17522036origineel gepost door Kermitkiller
origineel gepost door brobbel1
Weet je de weg zelf niet te vinden , het is toch bij je om de hoek….:jerry:jerry:jerryIk ga in ieder geval:)
Appelscha is trouwens een leuke touristische omgeving.Foto’s oldtimertreffen bij de Hilderberg in Appelscha vorig jaar.
11 september 2009 om 19:10 #17522037origineel gepost door Kermitkiller
Weet je de weg zelf niet te vinden , het is toch bij je om de hoek….:jerry:jerry:jerryik weet de weg wel te vinden ja.
maar hij zoekt mooie manta’s.
om de club te promoten.
ik vind die van duurt mooier dan de mijne.
dus dan is dat iets voor duurt12 september 2009 om 10:20 #17522038wat is precies de bedoeling ter promotie??
is het enkel op zaterdag of ook op zondag ?12 september 2009 om 11:12 #1752203919 september valt dit jaar alleen op een zaterdag :P
Promotie wil zeggen:
Je staat daar met een paar Manta’s mooi te zijn.
Je spreekt met de aanwezige Manta-rijders af dat er altijd minimaal 1 persoon bij de auto’s aanwezig is. Zo kan iedereen ook even de rest van de show bekijken.Mensen die even langer blijven staan om naar de auto’s te kijken spreek je aan en geef je wat uitleg over de auto’s en over de club.
Als blijkt dat ze zelf ook een Manta hebben, geef je een info-folder mee. :thumbup12 september 2009 om 11:41 #17522040zal eens kijken naar tyd en wat de weers verwachting is
mischien dat ik kom
zijn er al veel aanmeldingen12 september 2009 om 11:53 #17522041Ja er zijn al heel veel aanmeldingen!!
@Duurt gaat………………….en @Duurt gaat ook en die komt waarschijnlijk samen met………………..@Duurt.
Maar ik denk dat er nog wel wat ruimte is voor meer manta’s. ;)
12 september 2009 om 13:25 #17522042origineel gepost door postbusmanta
Ja er zijn al heel veel aanmeldingen!!@Duurt gaat………………….en @Duurt gaat ook en die komt waarschijnlijk samen met………………..@Duurt.
Maar ik denk dat er nog wel wat ruimte is voor meer manta’s. ;)
Als wij een beetje op tijd terug zijn van een ritje schiphol(we krijgen aankomende week pas de exacte tijd) komen we (misschien)met 2 manta’s die kant op !!!!
@Popke met de TE2800 en @Jitske met de Replica Irmscher:thumbup
Wel zo gezellig voor @ Duurt en @Duurt en @ Duurt:D12 september 2009 om 15:10 #17522043Dat zou mooi zijn!! :thumbup
12 september 2009 om 15:55 #17522044alst weer goed is en hoef niet tewerken wil ik die kant op met de b cabrio
12 september 2009 om 19:25 #175220451600 voertuigen!?
Dan kom ik ook wel even met de manta, als bezoeker :cool:
altijd mooi dat ouwe spul12 september 2009 om 20:52 #17522046ben d’r ook met dn blauwe
12 september 2009 om 21:01 #17522047Vanaf hoe laat?? ik kan wel alleen s’middags
13 september 2009 om 07:02 #17522048idd tyden zou wel makkelijk zijn
of ergens van te voren af spreken dan met paar tegelijk heen rijden13 september 2009 om 07:34 #17522049Voor zowel de deelnemers als de bezoekers is dit evenement gratis, wat betekend dat iedereen gewoon zonder te betalen naar binnen kan en als het moois kan bewonderen. Dit geldt tevens voor een groot aantal van de aanwezige attracties. Voor meer informatie of inschrijvingen kan men kijken op de website van de oldtimerdag, http://www.oldtimerdagappelscha.nl. De Oldtimerdag Appelscha zal plaatsvinden vanaf 09.00 uur en zal duren tot na het oplaten van de hete luchtballonnen doch uiterlijk tot zonsondergang.
13 september 2009 om 10:27 #17522050Om de Manta’s bij elkaar te zetten is ergens in de buurt afspreken geen overbodige luxe, het word gehouden bij een golf-terrein maar er komen meestal veel meer auto’s waardoor de auto’s in een lint door het landgoed komen te staan en niet meer naast elkaar, dus tijdig komen is geen overbodige luxe.
Ook was er vorig jaar een modeshow, dus ook aan de vrouwtjes is gedacht.
Zelf zullen we een partytent meenemen.
Van het terrein af rijden kan trouwens de hele dag (eenrichtingweg), dus je hoeft niet tot het einde te wachten.13 september 2009 om 11:12 #17522051oke duurt heb jij evt idee om daar in de buurt of op route naar toe af te spreken ?
ben daar niet in de buurt bekend13 september 2009 om 11:31 #17522052origineel gepost door brobbel1
origineel gepost door Kermitkiller
Weet je de weg zelf niet te vinden , het is toch bij je om de hoek….:jerry:jerry:jerryik weet de weg wel te vinden ja.
maar hij zoekt mooie manta’s.
om de club te promoten.
ik vind die van duurt mooier dan de mijne.
dus dan is dat iets voor duurtNou er zijn wel meer mooie manta’s toch binnen de club,duurt is niet de enigste toch ?????
13 september 2009 om 11:52 #17522053Ik zal vanmiddag er even heen gaan om een geschikte verzamelplaats te zoeken,
Ook zal ik even een routebeschrijving maken.13 september 2009 om 13:47 #17522054kom ook wel even kijkje nemen
13 september 2009 om 18:13 #17522055Ben vanmiddag even wezen kijken en iemand van de organisatie gesproken, hij zei dat andere jaren om 8.30 uur de mooiste plaatsen al bezet waren.
Misschien iemand een idee om hoe laat te verzamelen?Als verzamelplaats heb ik een toepasselijke plaats gevonden, namelijk camping de Roggenberg.
Route beschrijving camping;
Vanaf alle richtingen autoweg (N381) Beilen-Drachten volgen, nu zijn er twee afslagen Appelscha, maar het gaat om de afslag Appelscha 3km.
(Dus niet Appelscha 2 km)
Je zit nu op de straat Bosberg, bij rotonde met wigwam in het midden rechtsaf, het terrein oprijden van de ”Roggenberg”
Direct aan de linkerkant zit de grote parkeerplaats waar we in overleg met beheerder ons mochten verzamelen.
(graag niet rondscheuren of hoop lawaai maken, we zijn ten slotte te gast en het is nog vroeg)
Dan rijden we in colonne naar de Hildenberg.Voor degene die later komt het volgende.
Van de toegangswegen zijn 1-richtingswegen gemaakt waardoor de deelnemers een andere route rijden als de site of Tom-Tom aangeeft.
(ook is er verschil tussen bezoekers en deelnemers maar dit word wel aangegeven)Routebeschrijving volgen zoals hier boven is beschreven, maar bij rotonde met wigwam rechtdoor richting Appelscha.
In het dorp aangekomen rechts aan houden (Boerenstreek).
Ook deze weg rechts aanhouden en bij splitsing rechts (Drentseweg)
Deze weg een tijdje volgen en buiten bebouwde kom rechts (Tilgrupsweg) en daarna gelijk weer rechts (Hildenberg)
Na een tijdje is het treffen aan de linkerkant.
Ook zullen er verkeersregelaars langs het traject staan, dus kan niet missen.Nu maar hopen op mooi weer.
Wist trouwens niet dat Opel ook golfkarretjes heeft gemaakt.
13 september 2009 om 21:01 #17522056lol die karretje’s rijden in duine zathe.
was er met de fam en de dochter wou er ook graag in.
ze wou bijna in een ford stappen.
dat doen we dus maar ff niet. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.