manta start, en na 2 sec stop

Forumindex Forums Modellen Manta manta start, en na 2 sec stop

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    eddepet007

hele domme vraag mischien maar heb je je spruitstuk ook gespoten ?
      omdat daar nl je massa punt op zit ?

2000
      Moderator

[rquote=1874879&tid=141819&author=Freestyler][rquote=1874665&tid=141819&author=kevinkoolsla]heb ik ook geprobeerd maar dat maakt niet uit. Heb ook de massa goed na gekeken maar dat zit wel snor.
        de relais die aan de kant van het inlaatspruitstuk zit aan de wielkast kan deze er mee te maken hebben.
        in het begin was het heel soms dat hij niet startte maar na een tijd werd het meer en meer en nu start hij helemaal niet meer.

hier dichtbij weet ik er een op de sloop te staan misschien ff gauw die computer luchtmassameter enzo probere.:mad:[/rquote]

Dat is idd je brandstof relais, die zou je idd ook eens kunnen vervangen.
        Als die niet schakelt, doet hij evengoed niets (behalve lopen op de koudstart, die staat er los van)[/rquote]
        Is ook niet helemaal zo, als het relais niets doet, doet je pomp ook niets, en dan doet de koudestart injector ook niets

eddepet007

wel als ie zoals hij zegt de pomp rechtstreeks heb aan gesloten

kevinkoolsla

de pomp is al rechtstreeks op het contact aangesloten door de vorige eigenaar.

Hij was wel een beunhaas want heb veel werk aan de carroserie gehad want gaten opvullen met kit en revetten is volgens mij toch niet de manier:mad:.
            misschien dat hij nog meer heeft verpruts wat ik nog niet gezien heb.

misschien de computer nog goed nakijken kan misschien een storing hebben. ik heb al een paar keer de spanning eraf gehaald maar maakt niks uit

kevinkoolsla

Het is dus gemaakt t was het brandstof relais. toen ik de multimeter erop zette klikte hij opeens de tweede keer en ging aan de gang. zaak opgelost :D:D:D

Ghanz
              Deelnemer

tja, en hoe zit zoiets nou bij een systeem zonder koudestart ventiel, en dikke thermotijdschakelaar??

de zogeheten L-Jetronic…

6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.