Forumindex › Forums › Modellen › Manta › Manta opnieuw in de produktie [Bild] ???
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
16 maart 2010 om 18:25 #17629373
er is geen opel achtige die tegen de monaro opkan.
nieuwe manta zie ik niet zitten, naam klopt niet.
zelfde als de nieuwe scirocco, prachtige wagen, enkel die naam, totaal niets met de oude oer scirocco te maken.16 maart 2010 om 19:15 #17629374origineel gepost door mayhem
er is geen opel achtige die tegen de monaro opkan.nieuwe manta zie ik niet zitten, naam klopt niet.
zelfde als de nieuwe scirocco, prachtige wagen, enkel die naam, totaal niets met de oude oer scirocco te maken.Heeft zoveel met de scirocco te maken datie net als z’n voorganger een platgeslagen golf is.
als je het zo bekijkt heeft de nieuwe golf ook nix met de golf I te maken en de passat en de corsa en ga zo maar door.
16 maart 2010 om 21:15 #17629375origineel gepost door Stender
origineel gepost door mantamichel
origineel gepost door mantadevil
er was eerder toch al eens sprake van dat er een nieuwe manta zou komen ???
heb ooit foto’s van een proto type gezien was een mix van omega en manta geloof ik
weet wel dat het er niet uit zag,had niets met de manta te maken ,enkel achter raampjes kon he model terug zien van de manta
dus als er wat nieuws komt ben ik bang dat we de goeie ouwe manta niet herkennen :fy1Dit is wat je bedoelde.
Heb er helaas niet meer foto’s van.
Is een beetje een omega coupe, had wel de aandrijving aan de juiste kant.Zo’n stoer ding is dat hè
Niet als Manta-opvolger maar ik vind het een mooie wagen.
Staat deze nog ergens?
Bij irmscher:P
17 maart 2010 om 12:31 #17629376nou vrouwtje en ik zijn het eens deze mocht hier wel staan vindt machtig mooi ding ,met idd nog herkenbare lijnen
17 maart 2010 om 12:33 #17629377Hmm waar is dat Irmscher hoofdkwartier ergens :P
Zijn er eigenlijk nog meer foto’s van of niet?
17 maart 2010 om 16:15 #17629378origineel gepost door Koekie
origineel gepost door mayhem
er is geen opel achtige die tegen de monaro opkan.nieuwe manta zie ik niet zitten, naam klopt niet.
zelfde als de nieuwe scirocco, prachtige wagen, enkel die naam, totaal niets met de oude oer scirocco te maken.Heeft zoveel met de scirocco te maken datie net als z’n voorganger een platgeslagen golf is.
als je het zo bekijkt heeft de nieuwe golf ook nix met de golf I te maken en de passat en de corsa en ga zo maar door.
klopt, maar de golf is een lijn van modellen, en de scirocco heeft niets met de oude te maken.
zo zou de nieuwe vectra net zo goed ascona D genoemd kunnen worden ;)
18 maart 2010 om 20:25 #17629379Als de nieuwe A Manta er zo uit zo komen te zien,
en dan met het VXR8 blok uit de Holden Monaro erin (is eigenlijk gewoon een 6.0l V8 van een Corvette)…nou…..dan wist ik het wel!!!!
21 maart 2010 om 12:11 #17629380origineel gepost door CC gek
Als de nieuwe A Manta er zo uit zo komen te zien,
en dan met het VXR8 blok uit de Holden Monaro erin (is eigenlijk gewoon een 6.0l V8 van een Corvette)…nou…..dan wist ik het wel!!!!
had ik al gezien dat het misschien zo gaat worden :thumbup
koop ik er gelijk eentje voor dailyje ziet dat veel auto merken retro gaan das toch een ode aan ons klassieker park dacht ik zo :wors:wors:wors
21 maart 2010 om 12:15 #17629381origineel gepost door dennis121
haha vet grappig nu op 2 forums zitten…
op het opel forum zeiken ze over de VW
en op het VW forum zeiken ze over de slopels :Phopen dat ze geen mislukte manta maken.. manta A is sowieso al lelijk
en de manta B is al perfect =Dzeg jij durft :puke
maar neem het je niet kwalijk hoor je zult dan ook wel geen manta A kunnen betalen
vandaar dat je zelf in zo,n klein gebakje rondrijd dat zegt in mijn ogen al genoeg :jerry:jerry:jerry21 maart 2010 om 13:10 #17629382ik heb es ooit deze tegen gekomen
een zogenoemde
irmscher manta cmaar wat hier juist de bedoeling van is of word….
geen ideehttp://www.themantarevolution.be/forum/viewtopic.php?f=27&t=6
21 maart 2010 om 17:38 #17629383origineel gepost door kurtmanta
ik heb es ooit deze tegen gekomen
een zogenoemde
irmscher manta cmaar wat hier juist de bedoeling van is of word….
geen ideehttp://www.themantarevolution.be/forum/viewtopic.php?f=27&t=6
gadver wat is dat een lelijk ding
vind die zilveren die hier geplaatst staat veel mooier die zou ik ook wel willen hebben.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.