Forumindex › Forums › Modellen › Manta › Manta opnieuw in de produktie [Bild] ???
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
14 maart 2010 om 21:41 #17629348
origineel gepost door Koekie
origineel gepost door brobbel1
ik hoop dat ze de a manta nemen.
maar zo als je bij de 500 al ziet.
zit geen vergelijking in.
ik vind de oude 500 mooier dan de nieuwe.
net als de andere modelen mustang gt enzdat is onzin met de camaro en de challenger is het toch ook gelukt:vertag
alleen de charger vind ik echt niet goed gelukt dan…
14 maart 2010 om 22:34 #17629349Toch zou ik het niet echt een probleem vinden alstie bij me voor de deur stond.
Dat is ook geen retro model maar gewoon een nieuwe.
Een crysler 300C met een nieuw jasje zeg maar.en dit kan er ook mee:D
14 maart 2010 om 23:22 #1762935014 maart 2010 om 23:35 #17629351haha vet grappig nu op 2 forums zitten…
op het opel forum zeiken ze over de VW
en op het VW forum zeiken ze over de slopels :Phopen dat ze geen mislukte manta maken.. manta A is sowieso al lelijk
en de manta B is al perfect =D14 maart 2010 om 23:44 #17629352origineel gepost door teungts
dit is een dodge Chargerhttp://www.dodge.com/en/2010/charger/
http://www.tweedehands.nl/autos/autos/dodge/dodge-charger-srt-8-2006-nieuwstaat-70625976.html?plaatsdatum=xdagen&plaatsdatum__x=1dat zei ik ook maar onderhuids is het gewoon een crysler 300C,net als de magnum:vertag
14 maart 2010 om 23:54 #17629353oke mijn foutje dan:sleeping
15 maart 2010 om 08:41 #17629354ze zouden het welgoed verzieken als ze met een 4 keer 4 of FWD auto komen.
15 maart 2010 om 09:12 #17629355origineel gepost door dennis121
haha vet grappig nu op 2 forums zitten…
en op het VW forum zeiken ze over de slopels :Phopen dat ze geen mislukte manta maken.. manta A is sowieso al lelijk
en de manta B is al perfect =DIs het echt zo erg? Ik heb zelf het gevoel dat VW’ers meer ‘haat’ hebben jegens Opel dan andersom..
15 maart 2010 om 10:35 #17629356er was eerder toch al eens sprake van dat er een nieuwe manta zou komen ???
heb ooit foto’s van een proto type gezien was een mix van omega en manta geloof ik
weet wel dat het er niet uit zag,had niets met de manta te maken ,enkel achter raampjes kon he model terug zien van de manta
dus als er wat nieuws komt ben ik bang dat we de goeie ouwe manta niet herkennen :fy115 maart 2010 om 10:38 #17629357origineel gepost door Stender
origineel gepost door dennis121
en de manta B is al perfect =DIs het echt zo erg? Ik heb zelf het gevoel dat VW’ers meer ‘haat’ hebben jegens Opel dan andersom..
achja, ze zijn alle 2 erg hoor!!!
maarja niks van aan trekken, beide merken zijn prima auto’s!!
Corsa en Polo ftw!king:15 maart 2010 om 14:07 #17629358origineel gepost door dennis121
origineel gepost door Stender
achja, ze zijn alle 2 erg hoor!!!
maarja niks van aan trekken, beide merken zijn prima auto’s!!
Corsa en Polo ftw!king:nou, ik ben toch blij dat ik de polo heb geruild tegen een manta, wat k*t auto zeg allemaal van die kleine zeikdingen die kapot gaan, heb ik bij de manta toch een stuk minder last van gehad….
15 maart 2010 om 17:03 #17629359origineel gepost door dennis121
manta A is sowieso al lelijken een polo vind je dan wel mooi ??
ik heb persoonlijk niets met vw, dat heeft maar gedeeltelijk met de autos te maken , meer nog met het type wat erin rijdt :)
15 maart 2010 om 17:13 #17629360origineel gepost door mr-turbo
ik heb persoonlijk niets met vw, dat heeft maar gedeeltelijk met de autos te maken , meer nog met het type wat erin rijdt :)
+1
15 maart 2010 om 17:15 #17629361daarmee doel je op de personen die erin rijden?
dat is onzin.ken menig VW rijders waar niks mis mee is. op een enkeling na misschien, maar die zijn er onder de opel rijders ook vast wel.:P
15 maart 2010 om 17:16 #17629362ik ken er ook een paar waar niks mis mee is. de rest……:puke
15 maart 2010 om 17:34 #17629363origineel gepost door mantadevil
er was eerder toch al eens sprake van dat er een nieuwe manta zou komen ???
heb ooit foto’s van een proto type gezien was een mix van omega en manta geloof ik
weet wel dat het er niet uit zag,had niets met de manta te maken ,enkel achter raampjes kon he model terug zien van de manta
dus als er wat nieuws komt ben ik bang dat we de goeie ouwe manta niet herkennen :fy1Dit is wat je bedoelde.
Heb er helaas niet meer foto’s van.
Is een beetje een omega coupe, had wel de aandrijving aan de juiste kant.15 maart 2010 om 18:50 #17629364AnoniemLid sinds:
1 January 1970of krijgt ie deze look, ook nie verkeerd,:o
nog even doorgaan, en Russelheim wordt een Rustheim
en kunnen de tekenaars naar huis :D:D
grtz ;)
15 maart 2010 om 18:53 #17629365Originally posted by mantamichel
origineel gepost door mantadevil
dus als er wat nieuws komt ben ik bang dat we de goeie ouwe manta niet herkennen :fy1Dit is wat je bedoelde.
Is een beetje een omega coupe, had wel de aandrijving aan de juiste kant.klopt ja deze bedoelde ik inderdaad
15 maart 2010 om 19:12 #17629366ik vind em zo gek nog niet.
en RWD is helemaal mooi.
denk deze maar eens met een paar mooie velgen eronder.15 maart 2010 om 19:15 #17629367AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door mantadevil
Originally posted by mantamichel
Is een beetje een omega coupe, had wel de aandrijving aan de juiste kant.klopt ja deze bedoelde ik inderdaad
dit is al een oud ding
deze zal t vast niet gaan worden;)15 maart 2010 om 19:34 #17629368ag jongens koop toch gewoon een monaro VXR, beste wat er nu is van GM
of een holden monaro Bathhurst edition:afro
is rwd, groot blok, mooie lijnen en al opgevoerd
15 maart 2010 om 19:52 #17629369Originally posted by voederbiet
ag jongens koop toch gewoon een monaro VXR, beste wat er nu is van GMof een holden monaro Bathhurst edition:afro
is rwd, groot blok, mooie lijnen en al opgevoerd
dat bedoel ik :thumbup
15 maart 2010 om 22:15 #17629370origineel gepost door mr-turbo
tjaa kwestie van smaak hah ;)
polo vind ik zeker wel mooi!! heerlijk klein autotje verlagen en mooie velgen eronder en perfect!! =)
tja type bestuurder… beetje vooroordeel maar goed! het klopt wel vaak.. van die golf bestuurders met petje op hun kop en dikke boem boem boem muziek :P
overigens ik ben NIET zo iemand hoor!!16 maart 2010 om 08:40 #17629371Nou hebben jullie het nog niet over Mercedes gehad.
Kwam vorige week deze 300SL tegen in Antwerpen.Heb ook wel eens Manta’s gezien met zulke deuren:hmmz
16 maart 2010 om 18:08 #17629372origineel gepost door mantamichel
Is een beetje een omega coupe, had wel de aandrijving aan de juiste kant.Zo’n stoer ding is dat hè
Niet als Manta-opvolger maar ik vind het een mooie wagen.
Staat deze nog ergens?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.