Forumindex › Forums › Modellen › Manta › manta opgehaald en gelijk kapot !!!!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 oktober 2010 om 08:58 #17743668
origineel gepost door MOOK
ff off topic, maar moet dat ook je een 2.4 erin hebt gehangen ipv een 2.0nee als het aantal cilinders gelijk blijft heb je geen last
17 oktober 2010 om 09:36 #17743669Nee maar ik bedoel meer voor de verzekering
17 oktober 2010 om 09:37 #17743670dat had volgens mij weer met het vermogen te maken, als je niet meer dan xxx% meer vermogen erbij krijgt dan hoefde het weet niet. en ben je gewoon verzekerd.
17 oktober 2010 om 09:49 #17743671origineel gepost door manta1
dat had volgens mij weer met het vermogen te maken, als je niet meer dan xxx% meer vermogen erbij krijgt dan hoefde het weet niet. en ben je gewoon verzekerd.bij mijn weten is het zo . dat als je niet meer dan 40% vermogens winst hebt
17 oktober 2010 om 09:59 #17743672maarre loopt ie al??? check alle stekkers even na. en of ie vonkt
17 oktober 2010 om 11:45 #17743673origineel gepost door manta1
maarre loopt ie al??? check alle stekkers even na. en of ie vonktinmiddels loopt ie weer !!! nog niet helemaal super mar hij doet het gelukkig weer ! de contactpunten vast aan elkaar dus even los gehaald en afstellen en alle contacten na gelopen maar om eerlijk te zijn is er een hoop pruts werk verricht in het verleden !
17 oktober 2010 om 11:50 #17743674origineel gepost door ikdenman
origineel gepost door manta1
maarre loopt ie al??? check alle stekkers even na. en of ie vonktinmiddels loopt ie weer !!! nog niet helemaal super mar hij doet het gelukkig weer ! de contactpunten vast aan elkaar dus even los gehaald en afstellen en alle contacten na gelopen maar om eerlijk te zijn is er een hoop pruts werk verricht in het verleden !
heb je hem tijdens het sleutelen op contact gehouden?
dan branden de contact punten in.dus nooit een auto met contactpunten te lang op contact laten staan.
17 oktober 2010 om 12:02 #17743675origineel gepost door brobbel1
origineel gepost door ikdenman
origineel gepost door manta1
maarre loopt ie al??? check alle stekkers even na. en of ie vonktinmiddels loopt ie weer !!! nog niet helemaal super mar hij doet het gelukkig weer ! de contactpunten vast aan elkaar dus even los gehaald en afstellen en alle contacten na gelopen maar om eerlijk te zijn is er een hoop pruts werk verricht in het verleden !
heb je hem tijdens het sleutelen op contact gehouden?
dan branden de contact punten in.dus nooit een auto met contactpunten te lang op contact laten staan.
nou dat niet maar ze zaten wel op elkaar !!!! nu maar eens kijken waar ik moet beginnen met opknappen hahahaha ja bij het begin maar weer meer werk dan verwacht !
17 oktober 2010 om 12:17 #17743676origineel gepost door MOOK
Nee maar ik bedoel meer voor de verzekeringkan over motor wijzigingen heel kort wezen
als je niet de orginele motor erin hebt en je krijgt een ongeluk met blijvend letsel oid.
ben je het L.U.L.
auto is niet comform type goedkeuring dus krijg je een technische keuring waarbij jij altijd al in de min staat
ik snap niet waarom mensen het risico willen nemen…….:hmmz
op dit moment heb je een motor mits technisch goed ingebouwd 6 cil of 4 cil woor nog geen 60,- op kenteken staan:jerry
heb mijn 6 cil begin dit jaar op kenteken gezet koste 55,- incl kenteken bewijs en keuring :thumbup
dus waarom het risico lopen.:hmmz
die rdw proefritjes zijn niet meer en geluidnormen worden alleen bij erge twijfel of extremen gecontroleerd
dus die ouwe verhalen van motorwijziging 1100,-:thumbdown is afgelopen
gewoon je 2.0 2.2 2.4 enz enz op kenteken zetten heb je geen gezuer met de verzekering en geen gezeur met de politie enz enz enz :thumbup
17 oktober 2010 om 12:23 #17743677dan had ik hem naar het rdw gebracht en laten keuren.
is toch gemaklijker en goedkoper dan de motor weer ombouwen.en als het rdw toch tegen zit kun je altijd nog ombouwen.
17 oktober 2010 om 13:03 #17743678nou om een hoop moeilijk heden te voorkomen gaat mijn 6 cilinder eruit en gaat er weer een 4 cilinder ik ! als het echt netjes was ingebouwd dan had ik naar de rdw gegaan ! maar dat is niet het geval !!!!!
17 oktober 2010 om 13:30 #17743679toch jammer, mij lijkt op kenteken zetten en eea verbeteren handiger dan een ander blok derin , en nu heb je iets aparts wat een stuk lekkerder rijdt dan een 4 pitter
17 oktober 2010 om 14:05 #177436802.4 is 4 cilinder en dat zien ze niet of zeggen er niets van bij apk
als je 40% vermogens overschrijding hebt moet je zoiezo laten omkeuren
ivm verzekeringdit alleen al ter dekking van je polis want alst het gecontroleerd word hebbie wel een probleem
groet michel
17 oktober 2010 om 14:31 #17743681of als je m verzekerd doorgeven welke motor erin ligt, zwart op wit en je bent ingedekt… bij de verzekering weten ze alleen dat t een 6 cil en verder nix… op m’n taxatierapport staat dan weet 3.0 24v en die hebben ze goed gekeurd dus ben ik ermee verzekerd ook al is de omkeuring gedaan met een 2,5 of 3.0 6cil. voor de klpd is t weer een ander verhaal
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.