Forumindex › Forums › Modellen › Manta › manta loos en veel spijt
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 augustus 2012 om 21:36 #17251307
helaas heb ik alles wat met manta te doen heft opgegezegd.
en nu ik er over na enk mis ik mijn manta toch wel wou.
dat ik me 3 keer bedacht had.
het meeste mis ik mijn a manta.
de b was een hele domme fout van mij.nu zijn er wel meer die de manta scene verlaten hebben .
hebben jullie geen spijt of missen jullie je manta niet.????10 augustus 2012 om 21:40 #18055552Jah Manta’s ………soms als het niet lukt kun je ze vervloeken
maar het gevoel voor de Manta kom je nooit weer van af :jerry10 augustus 2012 om 21:59 #18055553Beste Brobbel
Spijt komt na de zonde.
Als je hart de Manta liefheeft dan ben je besmet met het Manta-virus.
Als ik nu terug denk aan mijn A-tje
Licht-blauw-metallic A-manta 1.9 SR met zwart vinyl dak,
Toerenteller, compleet interieur overtrokken met zwart leder, met licht-blauwe stiksels,
en 3-spakig orgineel opel sportstuur
met naar 7,5 J brede verbrede SR velgjes eronder
Ik mis haar nog steeds, helaas was ze na een ongeval zo ontzettend kort geworden
dat er geen rstauratie meer mogenlijk was. :cry :cryEen advies van mijn kant, Als je zeker weet dat je hart bij de A-manta ligt,
probeer voorlopig gelukkig te zijn met je vervoer dat je hebt als het je voor niet teveel kosten brengt,Het is misschien niet je droom maar als het je van A naar B brengt
voorlopig toch zeker beter als bijvoorbeeld op de fiets moeten gaan
Al het gaat het sparen met kleine beetjes, vele kleine beetjes maakt ook een grote berg.Probeer langzaam rustig een budget op te bouwen king: zodat je over een tijdje ook een goede basis :thumb
kunt aanschaffen waarin geen oeverloze emmers geld en problemen in zitten.
Het is een tijdje doorbijten en met momenten ook zeker lastig,
maar dan heb je wel een mooi doel voor ogen om voor te sparen
en zie je je harde werken voor de investering na een tijdje ook beloond met een goede manta :thumbEen hele fijne avond voor je gewenst
Groeten van Paul
10 augustus 2012 om 22:04 #18055554ik heb ook geen manta meer maar ik mis het echt wel ! helaas zit het er voorlopig niet meer in voor mij maar zodra het weer kan dan staat er weer 1 voormijn deur !
10 augustus 2012 om 23:41 #18055555Jeetje wat een emoties.
Veel spijt moet je nooit hebben.
Gedaande zaken nemen nu eenmaal geen x.
Wat was dat was.
Ook ik ben helemaal gek van de manta.
Maar het is geen geloof of zo.
Weetje doe je ding.
en wie weet volgt het na je.
Volg je hart.11 augustus 2012 om 06:10 #18055556@mantallica wrote:
Jah Manta’s ………soms als het niet lukt kun je ze vervloeken
maar het gevoel voor de Manta kom je nooit weer van af :jerrydat ben ik wel aardig met je eens.
dat geknooi ok altied met die olde troep :
11 augustus 2012 om 06:24 #18055557Ken het maar dan met dn brommert
had een Yamaha FS1 2ru volledig gerestaureerd snelle 60cc met hd kopje en 5 bak
dat ding was gruwelijk snel en bloedmooi :wub
maar kwam een uitgebouwde vectra 2.0 cd tegen, en had geld nodig
de vectra was een bak ellende, had mn FS1tje nooit voor weg moeten doen :cryManta heb ik (nog) niet, hopelijk komt daar snel verandering in
en die gaat nooit meer weg ;)11 augustus 2012 om 09:21 #18055558eigenlijk best raar..
dit hoor je toch vaak…
mensen die ooit een manta gehad hebben,
koop er gewoon 1 en maak jezelf weer blij :)11 augustus 2012 om 12:55 #18055559@Martijntwello wrote:
eigenlijk best raar..
dit hoor je toch vaak…
mensen die ooit een manta gehad hebben,
koop er gewoon 1 en maak jezelf weer blij :)moet ook (gewoon) maar even kunnen he :(
11 augustus 2012 om 13:10 #18055560ben ook al een dik jaar Mantaloos. Soms mis ik het wel maar heel vaak ook niet hoor :jerry
heb het afgelopen jaar al heel wat leuk spul bij de deur gehad voor de hobby/handel.al moet ik wel zeggen dat als er nog eens een keer een echt leuke Manta voor leuk geld te koop is ik wel interesse heb king:
11 augustus 2012 om 19:14 #18055561@Ghanz wrote:
@mantallica wrote:
Jah Manta’s ………soms als het niet lukt kun je ze vervloeken
maar het gevoel voor de Manta kom je nooit weer van af :jerrydat ben ik wel aardig met je eens.
dat geknooi ok altied met die olde troep :
dat zal dan wel bij het manta virus horen :D
11 augustus 2012 om 19:46 #18055562Manta is gewoon een virus, brobbel de à van jou leeft verder in belgie.
12 augustus 2012 om 04:35 #18055563Bn zelf nu meer dan een jaar mantaloos en heb ik spijt dat ik de mijne verkocht heb nee op het moment dat je een keuze neemt moet je daar achter staan.
missen doe ik het soms wel ,maar heb op het moment ook totaal geen tijd er voor .
Heb een drukke baan met rare en afwisselende tijden waardoor ik niet veel thuis ben en als ik er ben heb ik een prachtige dochter rond lopen waar ik mijn tijd mee wil voldoen ipv aan een manta sleutelen ;) .
Ooit zal er wel weer 1 bij komen voor ik oud en versleten ben :jerry12 augustus 2012 om 12:18 #18055564Hey Brobbel,
Ben nu al 2 jaar Mantaloos..
En ondertussen al heet wat andere bakken gehad..
Om nu te zeggen dat ik het mis???Tja, soms wel.
Het blijven immers toch mooie auto’s om te zien.
EN heb er vanaf het begin van mijn rijbewijs in rond gereden.
Ergens in 2003 al de hele handel weg gedaan, gestopt met de hobby…
Maand later reed ik weer vrolijk rond.Ben nu al ruim 2 jaar van het Virus af…
(eigenlijk van eht hele auto virus, kan je wel zeggen).Maar spijt???
Nee, spijt heb ik niet.
Heb leuke en slechte momenten gehad met de Manta.
Jaren lang naar evenementen geweest, van OMCN.
Heel wat film en foto materiaal, herinnereringen, etc etc.Zoals @Devil al zegt.
JE maakt een keuze en daar moet je achterstaan ;)12 augustus 2012 om 15:08 #18055565Ben al 20 jaar Manta A loos en de pijn word minder maar elke keer als je er een ziet dan doet het weer wat.
12 augustus 2012 om 22:58 #18055566Lijkt wel of je geliefde ten grave brengt/of hebt gebracht.
Manta’s zijn nog steeds te koop.
Alleen als het niet bij je prive situatie past,dat kan.
En nostalgie spreekt ook mee in het verhaal.
Dan moet je daar ook maar vrede mee hebben.Maar meestal kruipt het bloed waar het niet gaan kan.
En staat er toch weer een manta voor de deur.
Tis idd een ja,prettige ziekte? verslaving.
Ik doe het ermee,en ja mantagek jazeker 100%
K dacht nog wel dat ik de eenigste was.
Wist ik veel13 augustus 2012 om 03:52 #18055567@manta73 wrote:
Lijkt wel of je geliefde ten grave brengt/of hebt gebracht.
Manta’s zijn nog steeds te koop.
Alleen als het niet bij je prive situatie past,dat kan.
En nostalgie spreekt ook mee in het verhaal.
Dan moet je daar ook maar vrede mee hebben.Maar meestal kruipt het bloed waar het niet gaan kan.
En staat er toch weer een manta voor de deur.
Tis idd een ja,prettige ziekte? verslaving.
Ik doe het ermee,en ja mantagek jazeker 100%
K dacht nog wel dat ik de eenigste was.
Wist ik veelJe zit hier wel op het Opel forum he ;) :jerry
13 augustus 2012 om 15:35 #18055568ben ook al weer wat jaren manta loos, maar heb 1 op mijn arm dus er is altyd wel een manta ;) , als de prive situtia straxs weer beter is ga ik weer verder met mijn zoek toch naar een b manta
13 augustus 2012 om 20:07 #18055569Ik rijd ook al zo’n 18 jaar manta als het éénmaal in je bloed zit, is het geen gevaarlijke ziekte :jerry Enkel plezier en goedkoper kun je niet rijden tegenwoordig
13 augustus 2012 om 21:40 #18055570AnoniemLid sinds:
1 January 1970tjah heb de meine ook al weer een paar jaar niet meer
en geen spijt van dat ik hem weggedaan heb ;)
heb de wagen dik 15 jaar gehad
en had er ook goed overnagedacht voor die wegmochtmaar had en heb er domweg geen tijd voor
en zo,n auto hoort op de weg en niet ergens jaaren in de stalling
vind ikdus verkoop was t beste
of er ooit weer n manta komt???
zal niet zeggen van niet maar om te zeggen dat ik n firus had nee
om te zeggen dat ik geen liefhebber ben of geweest ben is ook onzin dus tjahals je goed nadenkt over de dingen die je doet of juist niet
kun je dan nog van spijt praten????moet zeggen dat ik de laatste jaren dat ik de manta nog had ook al niet of nauwelijks meer op meetings kwam
omdat
het toch wel veel t zelfde was
ik en een aantal mensen (waarmee ik erg leuke dingen heb meegemaakt op en tijdens die meetings)
ook andere interesses erbij kregen en de prive situaties wat veranderden
+ het tijdgerbek voor de auto hobby
tjah dat heeft allemaal wel meegewerkt aan m,n besluit de manta weg te doenmaar niet alleen de manta
heb ook speedboten gehad naast de manta
ook die zijn verkocht wegens tijdgebrek ;)maar een speedboot/speedcruiser komt er tzt wel weer
enkel zal die niet achter n manta mogen ;) ;)en de ascona is der nog wel (ook geen tijd voor maar gaat ook vast nog es veranderen)
is ook haast n manta sedan
of de manta
een ascona coupe net wat je wild ;) ;)17 augustus 2012 om 17:54 #18055571Weet je Wietse, sommige keuzes zijn niet makkelijk. Maar door omstandigheden helaas soms wel nodig.
Ik heb vorig jaar ook zo goed als alles opgeruimd. Carr heb ik zonder aarzelen of twijfelen in een stuk of 8 stukken gezaagd. Moet eerlijk zeggen, dat er toen gelijk een hele last van me af viel. Het deed me gewoon niets meer.
Heb ik er spijt van dat ik het gedaan heb? Nee, geen moment moeite mee gehad, of spijt.
Sterker nog, als ik nu een manta zie rijden, krijg ik ook geen kriebels meer. Dat was vroeger wel anders.
Dat wil niet zeggen dat ik een mooie manta niet kan waarderen ;)
Maar dat heb ik wel met meerdere wagens .Zou ik ooit in de toekomst nog een manta willen?
Waarschijnlijk ook niet meer, gewoon omdat ze me niets meer doen.17 augustus 2012 om 22:58 #18055572de blauwe b heb ik op zich geen spijt van.
meer spijt van de a manta.
en er zal ooit weer een a manta hier komen.ik mis het kreng gewoon.
het sleutelen mis ik niet dat is weer een voordeel.
maar ik had gewoon iets met die wagen.
het is de wagen die ik het langst op naam had.18 augustus 2012 om 05:50 #18055573Wie weet, als je de huidige eigenaar eens lief aan kijkt…. king:
18 augustus 2012 om 09:58 #18055574nee hij is bu in belgie.
dus het kent bestaat niet meer denk ik.
ik ga ff sparen of ik moet een project op de kop kunnen tikken.
die ik heel rustig weer kan opbouwen of zo.
ik wacht nog even af wat mij op het pad komt.18 augustus 2012 om 14:00 #18055575wanneer een wagen geëxporteerd is, en daarna weer geïmporteerd wordt, bestaat de mogelijkheid hem op org kenteken te krijgen. Dus niets is onmogelijk ;)
Maar afwachten en kijken wat zich aanbiedt is idd de betere optie ;)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.