Manta interieur

Forumindex Forums Modellen Manta Manta interieur

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17270710
    Luuk123
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 January 2012

      Beste allemaal,

      Ik ben mijn Manta aan het opknappen, hierbij een aantal vragen:
      1. Het hemeltje is op enkele hoeken en zijkanten losgelaten van het dak. Welke lijm kan ik het best gebruiken om deze weer vast te maken?

      2. Onder de bekleding op de bodemplaat, voor de voorstoelen tot onder het dashbord liggen een soort rubber/sponzige matten van ca. 4 cm. dik. Ik hoorde dat dit enkel bij Berlinetta types is om geluid te dempen? Deze zijn echter heel slecht/vallen uit elkaar. Wat kan ik hier het beste neerleggen? Ik merkte dat de oude ook vocht vasthielden en altijd nat waren.

      3. De vloerbekleding wil ik reinigen. Hoe kan ik deze ‘vloerbedekking’ het best schoon krijgen?

      Bedankt!

      #18275172
      City
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 June 2004

        Hoi,

        1. lijm bij een autobeklederij halen is het beste en niet duur gewoon een oud groente potje meenemen.

        2. Je kunt Dynamat gebruiken dat werkt goed als geluidsdemping en het houdt geen vocht vast.

        3. Bij de gamma ofzo een tapijtreiniger huren en schoonmaken wel even je tapijt uit de auto halen.

        en 4. succes met opknappen :D

        Mvg Patrick

        #18275173
        jethro
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 February 2008

          Tapijt reinigen???

          Tapijt uit de auto halen, zie je gelijk hoe vies de zaak is en hoe gaaf de bodem.
          Dan met het tapijt naar een autowasserette, het tapijt schoon spuiten met een spuitlans.
          Moet jij eens zien wat een vuiligheid daar dan af komt.
          Oja,…………
          Eerst met warm water en zeep, daarna afspoelen met schoon water.

          Een kind kan de was doen. ;)

          #18275174
          manta1977
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 April 2006

            @jethro wrote:

            Tapijt reinigen???
            Dan met het tapijt naar een autowasserette, het tapijt schoon spuiten met een spuitlans.

            Op die manier word het echt superschoon, heb ik bij mijn manta ook gedaan. Met Dasty van de Wibra of Dubro ontvetter van de Action inspuiten en daarna afspuiten gaat ook prima.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.