manta gekocht info voor apk

Forumindex Forums Modellen Manta manta gekocht info voor apk

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    baboe
    Deelnemer

hoi ik ben baboe kom uit vlissingen zit al een tijdtje op dit forum met m,n veccie hep van de week een manta gekocht manta b zat al een tijdtje binnen gestald heel wat jaartjes het is er 1 van 1988 kleur beige het is een gte zag er nog heel goed uit vroeger altijdt manta a gereden helemaal gerestereert toen door vandalen helemaal ondergekrast toen maar weg gedaan laat nog wel wat foto,s zien van de keer maar m,n vraag is ik weet et egt niet meer maar waar staat dat gte ook al weer voor ? hep tegen de eigenaar gezegd ik koop maar efe samen apk tje doen als hij niet rot is koop ik hem woensdag apk doen maar waar moet ik opletten de meest erge plaatsen voor roest dat moeten jullie zeker weten gr baboe

mar10manta
      Deelnemer

chassisbalk bestuurderszijde waar hij naar boven gaat, accubak kokkerbalken, reservewielbak.
        ga je ook lid worden van de opel manta club? staat die in middelburg te koop? automaat? groeten uit goes

baboe
        Deelnemer

ja sttatin middelburg ja

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.