Manta CClee 3000

Forumindex Forums Modellen Manta Manta CClee 3000

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 76 tot 86 (van in totaal 86)
  • Auteur
    Berichten
  • #18267847
    Ghanz
    Deelnemer
      Lid sinds:
      31 July 2005

      dank u heren.. dan weet ik welk ding ik weer uit de bak moet gaan zoeken.. whaha :thumb

      #18267848
      Fearless
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 January 2005

        En anders uit een sloop auto. Bij de jongere opels zit ie boven het luchtfilter.

        #18267849
        Freestyler
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 January 2006

          Hans, je blijft moeilijke vragen stellen.

          Zelfs google kan me geen eenduidige foto geven waar het op te zien is.
          Maar van wat ik van andere motoren weet is dat het ventieltje idd vlak bij de gasklep zit. Dus verwacht niet dat dat bij deze anders zal zijn.

          #18267850
          Ghanz
          Deelnemer
            Lid sinds:
            31 July 2005

            haha klopt helemaal Chris.

            daar zijn vragen immers voor :P

            maar t gaat nu vast goed komen.
            kan Thijsje zijn mooie oplossing keurig aanpassen

            #18267843
            Thijsje
            Deelnemer
              Lid sinds:
              5 January 2006

              Joah. Kzal is kijken of ik zn weerstand waarde kan vinden aangezien ik zijn aansluiting bij de computer heb gemaakt en op t moment n 5w lampje tussenhangen. Nu is de storing ook weg maar geeft 62 wat teveel stroom betekend, maar daardooe brand t lampje niet constant..vind ik al wat beter… Toch bedankt voor de info menne :thumbup

              Kom er eerst niet meer aan toe ivm andere prioriteit maar de testritjes lukken goed :jerry :jerry

              #18267851
              Thijsje
              Deelnemer
                Lid sinds:
                5 January 2006


                zooh, kinders.
                de storingen zijn er iig uit, heb bij conrad weerstandjes besteld, tussen gedaan en voila.
                ff een paar dagen verder, en inmiddels rij ik al dapper rond in de manta.
                geschouwd bij rdw en alles. enkel moeilijk gedoe om het kenteken van de auto, waar de motor uit komt.. maar dat wist ik natuurlijik niet.
                met al mijn overtuigingskracht dit ook kunnen duidelijk maken dat ik daar neit meer achter kom.

                dus ook al mooi aan de gang geweest, om m is goed schoon te maken,, mejonges wat zaggie er ranzig uit dan he :shock:


                ook de schuur moest leeg, want ik had geen zin om met de groene buiten op de stoep te knooien als ik deze lampies erop maak:


                n project wat zeker wel een meer jaren plan aan het worden is. waar waarscheijnlijk ok nog is van afgeweken word om er n crossauto van te maken. ofzo.

                maargoed.

                pics wat er verder die dag gebeurtde:

                draadjes aanleggen voor de lampjes:

                joa mag wel zo:

                deze ook nog liggen, dus ff strakgemaakt waar nodig met wat plamuur:

                uiteraard horen bij die lampjes ook mooie kapjes,, jammerlijk waren deze verkleurd (geel) enzo. dus ff opnieuw gespoten en mooi gemaaakt, :



                joaaah, zuvrieden:

                gisteravond laat nog ff de lampen in t donker goed gesteld. dus ook dik voor elkander :D

                #18267852
                voederbiet
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  9 May 2006

                  Ja denk, legale 6 pitter :thumb

                  gave bak hoor thijsie king:

                  #18267853
                  Redmen
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    21 February 2007

                    je kan zo meedoen met de carbagerun met de manta lampen genoeg :D

                    #18267854
                    Thijsje
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      5 January 2006

                      haha jah bang int donker krijg je zulke dingen he :jerry :jerry :jerry

                      en tja, die onderlip……
                      kheb m n maand gegeven, maar zelfs een volle week heeftie nog nie volgehouden :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry

                      achja, hij is ook wel erg laag he :angel :angel :angel

                      ma lijkt wel leuk die lampjes.

                      #18267855
                      Thijsje
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        5 January 2006

                        zodan. vanavond even bandjes gescoord en op de wolfrace geknald.
                        zo kan iki natuurlijk t best inschatten hoe ze komen te staan, en of t kan, of niet kan.




                        myn oordeel, kan mooi.
                        deze bandemaat 185-60-14 komt achter, en voor iets smaller met 175-60-14…

                        :afro

                        #18267856
                        gsipiloot
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          3 January 2009

                          Ik vind hm gaaf!

                        11 berichten aan het bekijken - 76 tot 86 (van in totaal 86)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.