manta bcc achterklep bedrading

Forumindex Forums Modellen Manta manta bcc achterklep bedrading

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    MantasticB1
    Deelnemer

wie kan me vertellen waar de kabelboom van de achterklep bedrading doorheen loopt? door het dak?
      er gaat nl. geen vertakking door de b of c stijl vanuit de draadboom naar achteren, het verdwijnt in de a stijl en komt boven de achterklepweer uit het dak….
      ik heb nl. ergens een kabelbreuk in de achterklep ruitenwisser draad, het is dus niet zo simpel om een nieuwe draad te trekken… :wtf

bvd Guido

MantasticB1
      Deelnemer

@MantasticB1 wrote:

wie kan me vertellen waar de kabelboom van de achterklep bedrading doorheen loopt? door het dak?
        er gaat nl. geen vertakking door de b of c stijl vanuit de draadboom naar achteren, het verdwijnt in de a stijl en komt boven de achterklepweer uit het dak….
        ik heb nl. ergens een kabelbreuk in de achterklep ruitenwisser draad, het is dus niet zo simpel om een nieuwe draad te trekken… :wtf

bvd Guido

MantasticB1
        Deelnemer

nou..weinig kennis of zin om te reageren op dit topic denk ik?

ik heb het zelf al uit gepuzzeld mss dat een ander iets met deze info kan.

alles zit achter het linker achterlicht verwerkt, achterruit intervalrelais e.d., dus ook de draadboom van de achterklep zit hier aangekoppeld.
          het verraderlijke was dat je het niet zomaar voelt waar de draad naar de klep heengaat.
          voor deze moet je wel heel erg diep en hoog achter het linkerachterlicht voelen dat deze goed verstopt, tussen een dubbelplaatwerk, in de c-stijl verdwijnt richting dak.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.