manta b1 gte 1977

Forumindex Forums Modellen Manta manta b1 gte 1977

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Paul J

Hallo,

Ik ben bezig met een orginele manta gte uit 77, nou was het plan om het orginele blok te reviceren.
      Kost natuurlijk een hoop geld om alles te vernieuwen daarom heb ik gekeken voor een knap 2ehands onderblok, het enige wat me dan dwars zit is dat het orginele blok er niet meer in zit. Nou vroeg ik mezelf af of het blok wat er in zit wel het orginele blok is.

Weet iemand hoe je kan controleren of het chassis nummer en het blok nummer met elkaar matchen?
      En heeft er iemand nog een mooie site om onderdelen te bestellen?

Groeten Paul

D-gek
      Deelnemer

Netjes..een Manta GTE :thumbup :kewlpics

Volgens mij kun je hier in Nederland niet nagaan of blok en auto bij elkaar horen :hmmz correct me if ‘m wrong

En de volgende site heeft aardig wat spulletjes:
        http://www.copeparts.nl/nl/site/home” onclick=”window.open(this.href);return false;

Stender
        Moderator

Alleen via het afleverbewijs. Bij mij zat het er nog bij en zo ben ik er achter gekomen dat mijn Manta het originele blok nog heeft.

postbusmanta
          Deelnemer

Het is nog wel na te gaan met welk motornummer een bepaald chassisnummer is afgeleverd.

Dat gaat via een zij-ingang bij de fabriek, maar hoe precies weet ik ook niet.

Ik weet in ieder geval dat 4 van mijn 6 Manta’s nog de originele motor hebben.

Waaronder m’n A-Manta GT/E, Manta A SR, Manta B1 GT/E, Manta B2 GT/E.

Van de eerste 3 vind ik dat toch wel echt een toevoeging in de waardebepaling.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.