Forumindex › Forums › Modellen › Manta › Manta B1 2.0 16V
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 juli 2012 om 19:52 #17940325
kneitertje gaaf !!!!! zoiets moet dat witte hok ook gaan worden …. ooit :angel
succes verder met de wederopbouw.
en… uiteraard, nog van harte met de kleine !
10 juli 2012 om 20:41 #17940326Bedankt voor de leuke reacties allemaal! :thumb
Met deze in het bijzonder:
@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:
Gefeliciteerd met de kleine :thumb
en de Manta wordt prachtig :wub
Als er toch geen GSI uitbouw opkomt moet je hem zo maken :thumb
:hmmz ICEQUEEN toch maar ombouwen :angelIk moest even een paar keer goed lezen om zeker te weten dat toch echt jij dit bericht plaatste Logan!
Komt het verstand dan toch met de jaren, na altijd gepleit te hebben voor het massaal ombouwen naar GSI bumpers??? :jerry
Fantastisch. :worsConcours op de zondag misschien wel ed, het hele weekend wordt het zowieso niet.
11 juli 2012 om 07:29 #17940327:hmmz een gewone B1 zonder onder spoiler standaard(saai)grijs.
– B1 interieur.
– lelijke spiegels.
– hoog op de poten
– blank glas
Noem ik een oude l*llen bak dus dan moet je wel ombouwen :jerry
Ik werd altijd uitgelachen met mijn auto :cry
Zeg nou zelf ICEQUEEN ziet er hier niet uit:
Maar met onderlip, verlagen, donker glas, ander interieur en 2 kleuren had ie er best gaaf uit kunnen zien, ik heb alleen hiervoor gekozen :angel:
Die van jou wordt iig :wub
11 juli 2012 om 14:44 #17940328@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:
:hmmz een gewone B1 zonder onder spoiler standaard(saai)grijs.
– B1 interieur.
– lelijke spiegels.
– hoog op de poten
– blank glas
Noem ik een oude l*llen bak dus dan moet je wel ombouwen :jerryGoh dan zal die van mij ook wel een ouwe lullen bak zijn of niet met z’n originele spiegels, originele glas en Recaro’s :vertag
11 juli 2012 om 20:54 #17940329:hmmz Die van jou had iig 2 spiegels en is verlaagt :angel
Jij hebt luxe uitvoering die van mij mocht denk ik niet wat kosten :jerry
Maar een gte lipje bij jou auto zou al wonderen doen :wub12 juli 2012 om 12:44 #17940330Zag nu net dat je er wel 1 had gekocht.
:hmmz Waarom ziet ie er nog niet op?
12 juli 2012 om 14:21 #17940331Omdat ik nu Recaro’s heb, nieuwe velgen, nieuwe banden en binnenkomt nog een motorische update. Eind dit jaar gaat de voorkant en bodem in restauratie, de lip ligt er nog ;)
13 juli 2012 om 22:51 #17940332Ik neem het weer even over. :thumb
M’n wielbouten zijn afgelopen week eindelijk weer in nederland aangekomen, na hun uitstapje naar Finland.
De nieuwe stugge motorsteunrubbers zijn gemonteerd.
Vanavond hebben we de wielbouten gedaan en heeft de manta voor het eerst weer op z’n wielen gestaan…….Moet nog een eindje zakken he, maar de manta is nog behoorlijk leeg dus dat komt vast wel goed. :thumb
14 juli 2012 om 16:24 #17940333-40 zat er op toch? Wat is trouwens het idee van die stuggere motorrubbers?
14 juli 2012 om 18:41 #17940334Dat je minder last hebt van fout schakelen bij sportief gebruik.
Dat ziet er heel strak uit zeg! Wat voor kleurtje is dat zwart? zijdeglans?
14 juli 2012 om 22:03 #17940335Wat een transformatie ! Ik zou hem niet meer herkennen !
14 juli 2012 om 22:16 #17940336Zo te zien heb je hem door de spuiter laten strak maken?
14 juli 2012 om 23:30 #17940337Klopt Stender, -40mm.
Wat betreft de motorsteunrubbers, die moesten gewoon stugger. Origineel GSI had ook goed geweest, maar die kosten nieuw zo veel. Deze van bmw afkomstig zijn zo stug dat ze zelfs ideaal zijn voor een 6 pitter ombouw, en de kosten waren een lachertje.
Fout schakelen? Ik kan prima schakelen. ;)
Het zwart is trouwens Opel rally mat zwart, McLambo.
14 juli 2012 om 23:49 #17940338Leuk dat je het nog volgt John !
We hebben hem een klein beetje aangepast, maar alles is wel correct gehouden he.
(die mooie oude originele radio die blijft er absoluut in zitten)
Bijzonder fijne Manta, erg goed verzorgd. Geen vastgerotte bouten die afbraken, geen verrassingen wat roest betreft. etc. etc.
Fantastisch. Nogmaals bedankt John! :thumb@jojonopel wrote:
Wat een transformatie ! Ik zou hem niet meer herkennen !
15 juli 2012 om 08:49 #17940339@lenn0 wrote:
Wat betreft de motorsteunrubbers, die moesten gewoon stugger.
Wat is daar uiteindelijk het voordeel van?
15 juli 2012 om 10:37 #17940340minder bewegen van de motor bij volgas, en daardoor minder kans op misschakelen op het circuit etc
16 juli 2012 om 22:16 #17940341De motor loopt weer.
Morgen verder met de hemel, wat een rotklus. Eens kijken of er nog wat plooien uit willen met de fohn…
17 juli 2012 om 07:49 #17940342:wub ziet er goed uit hoor.
succes nog even met je hemel.17 juli 2012 om 07:53 #17940343Zo, jullie hebben de gang er in zitten! ( ik neem aan dat je geholpen wordt, anders ga je echt als een turbo) :wors :wors :wors
Wat is dat voor mooi chrome bochtje tussen de gasklep en LHM?
17 juli 2012 om 08:10 #17940344Alle eer gaat naar mijn vader.
Het bochtje en de 2 flexibele rubbers komen bij, ik durf het bijna niet te zeggen, autostyle vandaan.
Enige winkel waar ik die flexibele rubbers in 76mm kon vinden. Ik vind ze ideaal.17 juli 2012 om 08:14 #17940345kijk kijk kijk, jij hebt ook al zo’n handige pa
Die tip van dat bochtje ga ik even onthouden, want ik ga ook met dezelfde gasklep en LHM rijden uiteindelijk
17 juli 2012 om 18:56 #17940346Sooo waanzinnig strak ding joh :kewlpics Zo strak moet de mijne ook gaan worden, alleen dan groen! Succes met de verdere opbouw :wub
17 juli 2012 om 19:36 #17940347erg mooie manta :wors
17 juli 2012 om 22:04 #17940348Vanavond weer lekker bezig geweest!
De hemel zit er nu wel strak in, ben er wel trots op moet ik zeggen. We hebben wat stukjes opnieuw gedaan, en daarna nog even met de fohn er overheen geweest. Dat laatste deed echt wonderen!
Ook nog even de motorkap vast gezet, gelijk een heel ander zicht zo. :wub
18 juli 2012 om 14:23 #17940349:wub :wub :wub
Je doet het mooie chrome Opel Logo’tje toch wel weer erop he :thumb -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.