Forumindex › Forums › Modellen › Manta › Manta B V12
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
26 april 2012 om 17:55 #17248011
Afgelopen weekend bij het voorjaarstreffen van Irmscher deze Manta gezien. Was wel dik om te zien maar je moet er wel een beetje van houden.
26 april 2012 om 18:04 #18011395Heeft een keer in de magazijnen van BMW mogen winkelen, ligt er op het oog wel netjes in :thumbup
26 april 2012 om 18:57 #18011396motor en kleur :thumbup
voorbumper, achter spoiler, verbredigsset :thumbdown26 april 2012 om 19:02 #18011397Wel een handbak en een vrij prog injectiesysteem ! zou best Leuk vermogen kunnen hebben….
26 april 2012 om 19:10 #18011398Leuke wagen, zo tezien blok van een bmw?
26 april 2012 om 20:14 #18011399als die voorbumper nou gewoon b2 was geweest of 400 zou het geweldig zijn.
26 april 2012 om 20:30 #18011400Een kenteken alhier kun je wel vergeten. :(
Bij de TUV gaan ze ff twee dagen testen en controleren, en het is voor elkaar. :thumb26 april 2012 om 21:27 #18011401@jethro wrote:
Een kenteken alhier kun je wel vergeten. :(
Bij de TUV gaan ze ff twee dagen testen en controleren, en het is voor elkaar. :thumbwaarom zou je hier geen kenteken op kunnen krijgen?
27 april 2012 om 08:44 #18011402leuke manta maar die achterspoiler :puke
27 april 2012 om 08:56 #18011403Dikke manta… :thumbup :thumbup alleen jammer van de achter spoiler.
27 april 2012 om 08:57 #18011404Deze is pas al voorbij gekomen, stond toen te koop.
Die achterspoiler zal je wel nodig hebben in dit geval.
Ik meen dat deze eerst twin turbo was, 600+ pk , koppel zal ook niet mis geweest zijn.
Viel blijkbaar niet meer mee te rijden met turbo……….Wel hele nette ombouw. :thumb
27 april 2012 om 11:43 #18011405Blok uit een BMW 850i denk ik?
Voorbumper vind ik niet zo, de rest is wel stoer :thumb28 april 2012 om 11:07 #18011406Vraag me eerder af wat voor achteras eronder die niet binnen half uur uit elkaar knalt met deze kracht
28 april 2012 om 15:41 #18011407als alles op duitse tuv papieren staat krijg je hier in nederland gewoon kenteken hoor
28 april 2012 om 16:46 #18011408850 zit een V8 in. ik weet eigenlijk niet in welke de V12’s zitten, maar ik zie ze wel eens bij sloperij liggen..(tenminste van Jaguar dan..)
28 april 2012 om 21:41 #18011409In een bmw 850 zit een V12 en een 840 een V8. En die letters V12 Mercedes? dat kan toch niet bmw+mercedes
28 april 2012 om 22:29 #18011410zat onafhankelijk achterop, leek omega, senator of iets dergelijks
28 april 2012 om 23:23 #18011411wat dacht je van een bmw 760.. das gewoon een v12
29 april 2012 om 09:14 #18011412Enkel de BMW 740 en 840 waren uitgerust met een v8 motor, rest was allemaal V12..
Echter zijn er in de 8 serie wel verschillende motoren geweest zoals
de 850I, deze had standaard 5,0L V12 met een vermogen van 300PK
de 850CI, (Types vanaf 94) hadden een 5,4L V12 met 326Pk
de 850CSI had een 5,6L V12 met maar liefst 380PKEchter een van de Topmodellen (Slechts 57 van geproduceerd) was de 850CSI B12 Alpina met 5,7L V12 met maar liefst 416PK!
De B12 Alpina is ook leverbaar geweest in een 5.0L V12 met 350Pk waarvan er slechts 97 van zijn geproduceerd.Maar om een lang verhaal kort te maken betreft dit inderdaad een V12 uit een BMW.
Ik heb zelf nog een filmpje gezien van een gelijk motorblok in een A-manta.Linkje: http://youtu.be/F7vlmrfLJH8″ onclick=”window.open(this.href);return false; :thumbup
29 april 2012 om 10:10 #18011413wat heeft het nog met opel te maken? :puke
29 april 2012 om 10:13 #1801141429 april 2012 om 10:32 #18011415@mar10manta wrote:
wat heeft het nog met opel te maken? :puke
Voldoende omdat er vele gokken zijn gedaan wat voor motor er in zou liggen. ;)
1 mei 2012 om 05:57 #18011416Prachtige auto mooie kleur :wub
Alleen een lampje vervangen denk ik dat het een probleem kan zijn :hmmz1 mei 2012 om 12:02 #18011417@jethro wrote:
Een kenteken alhier kun je wel vergeten. :(
Bij de TUV gaan ze ff twee dagen testen en controleren, en het is voor elkaar. :thumbIk denk eerder andersom,hier in NL is het zo gefixed,maar in Duitsland of Belgie word het moeilijk.
1 mei 2012 om 12:37 #18011418@jethro wrote:
Een kenteken alhier kun je wel vergeten. :(
Bij de TUV gaan ze ff twee dagen testen en controleren, en het is voor elkaar. :thumbZeker nog nooit met wat speciaals bij de RDW geweest?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.