Forumindex › Forums › Modellen › Manta › manta b snokt heel de tijd tijdens rijden en stilvallen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
23 juni 2011 om 10:17 #17236723
hey,
ik heb een 2.0E zitten in mn b1 met 312° nokkenas en volledige group a 63mm uitlaat kheb deze benzine pomp zitten:
http://cgi.benl.ebay.be/KRAFTSTOFFPUMPE-OPEL-MANTA-B-MONZA-A-OMEGA-A-REKORD-E-/390309693574?pt=Autoteile_Zubeh%F6r&hash=item5ae0454886″ onclick=”window.open(this.href);return false;nu heb ik sinds deze week problemen dat de auto snokt is gelijk dat hij af en toe z’n benzine niet krijgt volgens mij steekt die pomp te weinig … hij valt ook heel de tijd stil als ik rij als ik even mn gas los kweet totaal niet meer wat het kan zijn
kheb al gezocht achter alternatieve pompen zoals :
http://www.qspraceware.nl/rubriek.php?topic=benzinepompen” onclick=”window.open(this.href);return false;
die 909 vervanger maarja de vraag is of deze geschikt is voor ik
of heeft er iemand andere aanbeveling kheb nog deze website ook:
http://www.biesheuvel.nl/store/group/14853/injectie” onclick=”window.open(this.href);return false;of heeft er iemand ander idee wat ik eens moet proberen of uitzoeken wat het probleem kan zijn want kheb nog niet de power dat ik moet hebben ook niet van int begin Alvast bedankt Groetjes Alex
23 juni 2011 om 19:19 #17869013Heeft de Manta wel goed gelopen met die heftige 312 geheugenstam?
Heb je vaste stoters?
Loopt niet lekker stationair met die kleine inlaatbuis, een set Webers is beter.
Controleer deze:
Nokkenas timing, kleur bougie`s, benzine druk, bobine, co, evt. compressie.
Hoeft niet in deze volgorde. ;)24 juni 2011 om 09:38 #17869012Diesel getankt i.p.v. benzine?? king:
:jerry24 juni 2011 om 15:47 #17869014neen zeker benzine getankt daar let ik meer dan 200% op hopenlijk niet gekloot door een of andere zot die iets in tank heeft gedaan maar kdenk het niet hoor kheb momenteel nog hydrolische stoters nokkenas timing zou goed moeten staan kleur boogies de kop is bruinkleurig en de bougie ronding zelf is pot zwart dus hij staat gewoon wat rijker wellicht compressie alle 4 op 10 normaal gezien zal nog even hermeten normaal gezien loopt hij heel lekker stationair maar hij gaat gewoon niet echt vooruit als je op de gas stampt maar stationair draaide hij (toen hij niet snokte of stilviel) gelijk een rallywagen :) kzal nog even alles nakijken maar zou het niet van de pomp komen ? kdenk dat ik beter een pomp heb die meer aankan dan 3bar op max vermogen
25 juni 2011 om 08:51 #17869015Klep luchtweger gangbaar?
Kan ook zijn dat de printplaatje van de luchtweger versleten of vervuild is cq slecht contact.
Wat de benzinepomp aangaat; monteer een BOSCH nr. is: 0580 464 008.
Is DEGELIJK DUITS = kwaliteit en gaat jaaren mee!
Beter dan die goedkope made in CHINA pompjes.26 juni 2011 om 11:33 #17869016welja denk dat biesheuvel of die qsp ook degelijke pompen heeft want originele bosch pomp kost om en bij de 200euro nieuw … en kga dat printplaatje nog eens vervangen en uitproberen of het uitmaakt kheb die dat erop zat eens beter gepositioneerd zodat hij weer klikte bij beweging gasmechanisme nu klikt het opnieuw (ervoor niet) maar probleem is nog steeds het zelfde dus ga ik hem nog eens vervangen en positioneren en zien of dat uitmaakt ga dan ook eens de benzine druk meten grz
28 juni 2011 om 06:50 #17869017doe er eerst eens een orginele nokkenas in..loopt ie dan weer goed, zit het probleem in de nokkenas…anders moet je verder zoeken…Het zoeken vannuit standaard is makkelijker dan zoeken vanuit een aangepaste motor..
Succes!!
29 juni 2011 om 13:29 #17869018das ook een optie of lagere graden nokkenas bijkopen die is nooit verloren want heb nog cih blokken lopen ga nog wel zien ;) bedankt om mee te helpen denken vanavond gaan we het nog eens bekijken
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.