Manta B montage jalouzie en andere vragen!

Forumindex Forums Modellen Manta Manta B montage jalouzie en andere vragen!

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    mitchvanvaerenbergh

Hallo daar!, ik heb mij een manta B jalouzie gekocht maar ik weet niet hoe ik deze moet monteren, wijst dit zichzelf uit of..? ik ontvang ze binnen een paar dagen en zou er direct aan willen beginnen :D

ook vroeg ik mij af hoe ik mijn middenconsole demonteer, want ik heb de 2 vijsjes eruit gehaald maar ze zat nog vast, mss vijsje vergeten ergens?

ten derde: ik heb een irmscher plaat voor tussen de achterlichten op komst, hoe monteer ik deze? :???:

sorry voor de vragen van een beginner.. maar ik wil mijn wagen, ondanks mijn zeer beperkte kennis ervan, toch mooi op orde zetten king:

alvast bedankt! :wors

mantadevil
      Deelnemer

1 in het midden van de jalouzie zit een stang ,deze druk je met de plaatsje onder het rubber zowel boven als onder.
        verder heb je 2 slotplaatjes onderin deze druk je ook onder het raamrubber en set hier de jalouzie op vast.
        dan heb je er nog lossen plaatjes bij deze druk je tussen heb raamrubber en klemt hier mee de jalouzie vast.

2 midden console zit met 4 boutjes vast ,er zitten er ook nog 2 achter de pook onder dat bakje van de cassette deel ,deze kun je er zo uit trekken en dan zie je ze zitten.

3 tussenplaat zitten draadeindjes aan,kentekenplaat eraf en dan zie je de gaatjes waar hij zo in past .

gsipiloot
        Deelnemer

Kijk in 1x al je vragen beantwoord :thumb bedankt mantadevil

mitchvanvaerenbergh

Wauw super! Bedankt voor de uitgebreide en snelle reactie :D

Is er een alternatief voor die plaatjes?.kennelijk waren deze niet inbegrepen :swear

@mantadevil wrote:

1 in het midden van de jalouzie zit een stang ,deze druk je met de plaatsje onder het rubber zowel boven als onder.
            verder heb je 2 slotplaatjes onderin deze druk je ook onder het raamrubber en set hier de jalouzie op vast.
            dan heb je er nog lossen plaatjes bij deze druk je tussen heb raamrubber en klemt hier mee de jalouzie vast.

2 midden console zit met 4 boutjes vast ,er zitten er ook nog 2 achter de pook onder dat bakje van de cassette deel ,deze kun je er zo uit trekken en dan zie je ze zitten.

3 tussenplaat zitten draadeindjes aan,kentekenplaat eraf en dan zie je de gaatjes waar hij zo in past .

x-tinction

@mitchvanvaerenbergh wrote:

Is er een alternatief voor die plaatjes?.kennelijk waren deze niet inbegrepen :swear

Deze raken ze meestal kwijt.

je kunt evt uit stukjes plaat je die vorm buigen en zo gebruiken heb ik ook gedaan en dan zwart spuiten.

mitchvanvaerenbergh

Zou je toevallig een foto of afmetingen kunnen zenden van zo’n plaatje? Ik vind er geen info van online

Maartuh
                Deelnemer

Ik heb ze ooit gehaald bij opel manta parts kennemerland (ompk)
                  die heeft er misschien nog wel liggen?

Mijne is er mee gemonteerd, dus ik kan even kijken maar denk niet dat ik het duidelijk op de foto kan zetten aangezien een deel onder het rubber zit.

Maartuh
                  Deelnemer

ik zit nu ook even te kijken op de site van de maker van die jalousien:
                    in de FAQ:

DO YOU STILL MAKE LOUVERS FOR CARS?

No. However, we are still able to make many of the fitting kits.

Je zou eens kunnen kijken of ze nog een setje kunnen opsturen, geloof dat ze twitter en dergelijke hebben of anders is er natuurlijk wel een mailtje aan te wagen :)

Link: http://www.ap-auto.co.uk/faq” onclick=”window.open(this.href);return false;

mitchvanvaerenbergh

Geweldig! Thanks :wors

mitchvanvaerenbergh

@Maartuh wrote:

ik zit nu ook even te kijken op de site van de maker van die jalousien:
                        in de FAQ:

DO YOU STILL MAKE LOUVERS FOR CARS?

No. However, we are still able to make many of the fitting kits.

Je zou eens kunnen kijken of ze nog een setje kunnen opsturen, geloof dat ze twitter en dergelijke hebben of anders is er natuurlijk wel een mailtje aan te wagen :)

Link: http://www.ap-auto.co.uk/faq” onclick=”window.open(this.href);return false;

die kunnen ze nog opsturen, ze vragen wel het KH nummer op de achterkant van de jalouzie, nu zie ik daar enkel manta 2 M op staan, verder niks van tekst of nummers

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.