Manta B GTE

Forumindex Forums Modellen Manta Manta B GTE

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Mark H.

Hey,

Mijn naam is Mark en ben hier nieuw op het forum. Ik heb drie jaar geleden een originele witte Manta B GTE gekocht met 60.000 km, ik ben de tweede eigenaar. Jammer genoeg heb ik een jaar later problemen gekregen met de motor (krukaslagers) en staat ie sindsdien stil.
      Ik wil er nu iets mee doen want het is zonde om zo’n mooie auto op de oprit te laten wegrotten. Hij moet of weer rijdend gemaakt worden of verkocht worden. Een van de problemen is dat ik het erg druk heb en dus weinig tijd hiervoor heb. Liefst ga ik er weer zelf in rijden dus ik zou er dan graag een andere motor in leggen. En als ik dan toch bezig ben, liefst iets fatsoenlijks. Er zit nu een 2.0 in met een 4 bak, zou het niet erg vinden om er iets in te doen met iets meer pk’s en 5 bak, je zit dan in sommige gevallen wel met aanpassingen etc..
      Nu weet ik eerlijk gezegd niet zo goed waar ik moet zoeken, marktplaats, ebay, zie ik het een en ander wel staan, maar zijn ze goed is altijd maar de vraag. Dus dacht ik, ik registreer me hier en vraag of jullie misschien nog wat goede tips, ideeen, adressen, etc voor me hebben.

Bij voorbaat dank,

Mark

Ghanz
      Deelnemer

nou Mark, welkom hier :D

neus maar eens wat rond op dit forum hier, en dan met name in het CIH gedeelte,
        daar staat een heleboel informatie wat te doen met je manta motor.

verder kun je ook veel info vinden op http://www.mantablog.nl

succes met je manta verder.

Hans

Dualramfreak

probeer even contact te krijgen met manta 24v hier op het forum. die heeft, of weet vast wel iets voor je.

eddepet007

ik heb nog wel een 2.0e cih liggen
            heb evt ook nog wel 1900 icm 5 bak(maar dan moet je wat meer aan passen ivm de 5 bak)
            kun je der zo in zetten met je eigen injecktie mag voor nette prijs weg
            kun je der met paar uur in hebben
            tel 0611141316

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.