Hey,
Mijn naam is Mark en ben hier nieuw op het forum. Ik heb drie jaar geleden een originele witte Manta B GTE gekocht met 60.000 km, ik ben de tweede eigenaar. Jammer genoeg heb ik een jaar later problemen gekregen met de motor (krukaslagers) en staat ie sindsdien stil.
Ik wil er nu iets mee doen want het is zonde om zo’n mooie auto op de oprit te laten wegrotten. Hij moet of weer rijdend gemaakt worden of verkocht worden. Een van de problemen is dat ik het erg druk heb en dus weinig tijd hiervoor heb. Liefst ga ik er weer zelf in rijden dus ik zou er dan graag een andere motor in leggen. En als ik dan toch bezig ben, liefst iets fatsoenlijks. Er zit nu een 2.0 in met een 4 bak, zou het niet erg vinden om er iets in te doen met iets meer pk’s en 5 bak, je zit dan in sommige gevallen wel met aanpassingen etc..
Nu weet ik eerlijk gezegd niet zo goed waar ik moet zoeken, marktplaats, ebay, zie ik het een en ander wel staan, maar zijn ze goed is altijd maar de vraag. Dus dacht ik, ik registreer me hier en vraag of jullie misschien nog wat goede tips, ideeen, adressen, etc voor me hebben.
Bij voorbaat dank,
Mark