manta achteras

Forumindex Forums Modellen Manta manta achteras

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Tiedo

ik heb gister een andere achteras opgehaald (m’n veerschotels waren verrot:swear) maar deze heeft hele andere ankerplaten. bij een ascona achteras zitten er nog 2 bouten die je kunt verdraaien om de voering naar de trommel toe te draaien, maar deze zitten hier niet op. bovendien zit hier een andere remcilinder op:hmmz
      gaat het hier dan om een manta gsi achteras of zo??:hmmz

Emiel-Manta
      Deelnemer

Uploaded with ImageShack.us

deze moet je verstellen dmv dit radje te verdraaien.
        enige lastige is dat je de trommel er steeds op en af moet halen, verder een puik systeem!

as komt idd van een manta gsi, weet zo niet waar ze verder nog onder gezeten hebben.

Freestyler
        Deelnemer

Dat is een zelf stellend systeem. Paar keer de handrem aantrekken en hij staat perfect afgesteld. Geen ge-emmer meer met iedere keer dat boutje te verdraaien (als ie al draaibaar is)

eddepet007

idd gsi as maar past der zo onder alst goed is

Tiedo

ok weet ik genoeg, dan kan ik vandeweek het remmerij spul nieuw bestellen:thumbup

Tiedo

weet ook iemand waar ik een pakking voor de as kan krijgen? ik bedoel dus de pakking tussen de as en het deksel

henk 400rr
                Deelnemer

Kan je zelf maken, moet je wel vrij dik pakkingpapier hebben, als deze nog vast zit op de deksel en heel is, kan je nog met een laagje vloeibare pakking de boel weer terug schroeven.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.