Forumindex › Forums › Modellen › Manta › manta a v8
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
24 augustus 2011 om 21:51 #17238649
voor de liefhebbers, gespot op kapaza
http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen/opel-manta-a-v8-project-1973-58367521.htm
25 augustus 2011 om 05:41 #17890056Deze combinatie wordt in België helaas nooit goedgekeurd !
Lijkt er allemaal wel netjes uit te zien.ST1 V8.
25 augustus 2011 om 11:19 #17890057idd,
daarom iets voor de NL’ers.
Is ook eentje van 73!
Maand weet ik echter niet, maar kan je vragen bij de verkoper. Ziet er idd netjes uit en ligt ver achter de vooras…
25 augustus 2011 om 12:04 #17890058Allemaal wel leuk en aardig…………………. V8 + sound. ;)
Maarrr………………er zit geen power in. :cry
Gelijk swappen naar een BIG American Muscle block NA de invoer + keuring natuurlijk. :thumb
:jerry :jerry25 augustus 2011 om 18:05 #17890059voor dat geld heb je ook nog wel een leuke ami en als je het treft ook nog op lpg :D
ben bang dat er weinig kopers zijn voor zo,n project :shock:
25 augustus 2011 om 18:24 #17890060@Kermitkiller wrote:
voor dat geld heb je ook nog wel een leuke ami en als je het treft ook nog op lpg :D
Nun ja,,………€ 6000,- is wel héél optimistisch nietwaar!
Gut was die Dodge nou zo goedkoop????? :wtf
:jerry :jerry
25 augustus 2011 om 19:01 #17890061@jethro wrote:
@Kermitkiller wrote:
voor dat geld heb je ook nog wel een leuke ami en als je het treft ook nog op lpg :D
als je zelf zo’n project aangaat dan denk ik niet dat je het nog optimistisch vind ;)
tijd+ombouwen+onderdelen = veel geld. en je hoeft het zelf allemaal niet meer te doen. en dit ziet er naar mijn mening toch keurig netjes ingebouwd uit! :thumbup
26 augustus 2011 om 14:42 #17890062@bettus accu wrote:
@jethro wrote:
@Kermitkiller wrote:
als je zelf zo’n project aangaat dan denk ik niet dat je het nog optimistisch vind ;)
tijd+ombouwen+onderdelen = veel geld. en je hoeft het zelf allemaal niet meer te doen. en dit ziet er naar mijn mening toch keurig netjes ingebouwd uit! :thumbup
Klopt ziet er héél netjes uit.
Waar het om gaat is die € 6000,- Dan heb je nog maar een project waar een heleboel aan moet gebeuren. En dat is voor de meesten onder ons geen begonnen werk.
Men wil gelijk weten wat men totaal kwijt is, en dat zou jij gezien je achter grond wel kunnen vertellen.
Hoeft niet op de cent nauwkeurig. ;)26 augustus 2011 om 21:20 #17890063AnoniemLid sinds:
1 January 1970@jethro wrote:
@bettus accu wrote:
@jethro wrote:
@Kermitkiller wrote:
Klopt ziet er héél netjes uit.
Waar het om gaat is die € 6000,- Dan heb je nog maar een project waar een heleboel aan moet gebeuren. En dat is voor de meesten onder ons geen begonnen werk.
Men wil gelijk weten wat men totaal kwijt is, en dat zou jij gezien je achter grond wel kunnen vertellen.
Hoeft niet op de cent nauwkeurig. ;)die 6000 was je cker wel kwijt als je zelf zoiets zover had klaargemaakt
persoonlijk vind ik een rover v8 qua uiterlijk minder mooi dan een chevy v8en pk,s??
ja voor je uit een chevy v8 veel pk,s hebt
ben je ook n paar duizend verder
aan alles is wel te zien dat deze auto wel netjes klaargemaakt is
en ik denk ondanks dat het veel geld isdat hij t wel waard is
in principe is het enkel nog afbouwen spuiten en keuren
als je het verhaal moet geloven ;) -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.