Forumindex › Forums › Overige › Historie › Manta 2.7 Mantzel 09-FL-PT
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
19 oktober 2010 om 20:02 #17227343
Hallo,
Ik ben op zoek naar deze auto(kenteken bestaat niet meer), en naar de persoon die deze gesloopt heeft, of alleen het kenteken vernietigd heeft en een belastingvrije er van gemaakt heeft:jerry
Deze wagen is van een goede kennis, en graag zou ik de auto, al dan niet met het juiste kenteken graag vinden:wors
Hij had er zelf het mantzel blok ingelepeld!Gr,
Pastra27 oktober 2010 om 15:52 #17745131Ik denk dat je een typfoutje hebt gemaakt, want kenteken 09-FL-PT bestaat nog wel, maar is een Renault Cliko..
Kenteken 08-FL-PT is wel van een blauwe Manta GSI. Deze is niet gedemonteerd maar geexporteerd. Zie hier:
Datum eerste toelating 05-04-1989(21,6 jaar)
Datum aanvang laatste tenaamstelling 12-12-2005(4,9 jaar)
Datum eerste afgifte Nederland 03-05-2000(10,5 jaar)
Status kenteken Geëxporteerd27 oktober 2010 om 16:38 #17745132export afmelden is goedkoopste manier van uit nederlandse straatbeeld laten verdwijnen
afmelden export kost 11,55
ik doe precies het zelfde namelijk
geen gezeik met RDW ivm sloop
dat ze in polen geen kenteken aanvragen is niet mijn probleem
dat auto hier in nederland gestript word en afgevoerd als oud ijzer na verkoop van losse onderdelen gaat niemand iets aan tochgroet michel
10 november 2010 om 08:43 #17745133zonde zonde dat ie weg is!!!
Hopelijk wel in goede handen beland voor het blok of iets dergelijks, en niet om een boom gevouwen!!! Zou een echt beest te zijn geweest:agent:wors
10 november 2010 om 17:56 #17745134hoezo gezeik, ik heb gewoon m’n papieren opgestuurd met een brief erbi dak m gesloopt heb en dat was t, kostte mij nix…
origineel gepost door mies&geri
export afmelden is goedkoopste manier van uit nederlandse straatbeeld laten verdwijnen
afmelden export kost 11,55
ik doe precies het zelfde namelijk
geen gezeik met RDW ivm sloop
dat ze in polen geen kenteken aanvragen is niet mijn probleem
dat auto hier in nederland gestript word en afgevoerd als oud ijzer na verkoop van losse onderdelen gaat niemand iets aan tochgroet michel
10 november 2010 om 18:41 #17745135dan heb je meerdere manta’s staan
ze kijken namelijk in kenteken register wat en hoeveel auto’s je hebt
mag ook maar 1 of 2X per jaar zelf slopen geloof ikwij slopen elke maand auto dan is exporteren goedkoper want ze sturen kenteken terug met brief dat je geen toestemming krijgt
lullig als je auto net gesloopt heb en casco naar oud ijzer gebracht hebgroet michel
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.