meeste a manta`s met 6 cilinder zijn de 6 cilinder lijn motoren uit omega a of senator a of b
type goedkeuring bij de rdw stamt van de TE2800 welke uitgebracht is als body manta a met een 2.8 6 cilinder.
dus ook een v6 op kenteken krijgen is geen probleem.
rdw steld ook geen ruk voor, gewoon net werk leveren. motorsteuntjes en dat alles keurig overal van vrij licht is punt van aandacht.
zorg ook voor niet al te veel uitlaat geluid bij de rdw.. trek er later maar een demper onderweg dat is beter
zo min mogelijk apparatuur overige optie’s monteren voor de keuring, ivm gewicht, je weet nooit wat de regelgeving doet..
zo min mogelijk vloeistoffen aan boord, zeker GEEN volle tank!
eventuele lpg tank ook klein aanhouden, later kan er van alles in
bij aankoop van donor motor, zorg even voor een handgeschreven briefje..
je maat als verkoper, jij als koper.. schrijf een kort verkoop praatje, onder teken het beide.. en klaar.
bouwen dat ding, en knallen !
succes