mallen sideskirts

Forumindex Forums Modellen Corsa mallen sideskirts

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    omegawolf60

Ik ben met mijn zoon bezig zijn Corsa B 1.7 diesel om te bouwen naar een Gsi look en heb de hele set kompleet maar nu zoek ik de boormallen om de bevestigingsclips van de sideskirts te bevestigen d.m.v. popnagels want kitten is voor mij geen optie. Want zoals wij in Brabant zeggen; as ge ‘t nie mer wit, doe de’t meej kit. Wie heeft er tekeningen of mallen hiervoor?

Andre_Ede

Weet je van wie de set is, dus merk, Irmscher, Opel, e.t.c ?

zoefke

normaal word toch bena elke sideskirts me speciale kit bevestigd of gekunt toch ook bouten in lamineren op skirts dan hebde bevestigings punten he als ge da wil doen gewoon een plaatje pakken van 50mm op 50mm las er stuk draadstang er op schuur u plaatje goed op en waar u het plaatje wilt hebben en aan lamineren

corsaracer
          Deelnemer

@zoefke wrote:

normaal word toch bena elke sideskirts me speciale kit bevestigd of gekunt toch ook bouten in lamineren op skirts dan hebde bevestigings punten he als ge da wil doen gewoon een plaatje pakken van 50mm op 50mm las er stuk draadstang er op schuur u plaatje goed op en waar u het plaatje wilt hebben en aan lamineren

nee de originele skirts van de gsi zitten vast met klemmetjes.
            deze klemmetjes zitten op de kokerbalk van de corsa vast. dus niks gekit ofzo.

zoefke

ahzo dan zulde die klemekes toch gewoon kunnen krijgen in een zaak voor auto onderdelen of op internet

McKaamos
              Deelnemer

Ja, maar die klemmetjes zitten vast op kleine metalen “spijkertjes” die aan de body gelast zitten.
                Heb net mijn skirts er af liggen, incl verwijderen van de klemmen. Maar dan heb je dus nogsteeds die kleine spijkerkopjes die uit de body steken.

Daar zitten die plastic klemmen dus aan vast. Zonder die spijkertjes krijg je ze er niet op, of je zou gaatjes moeten boren en draad tappen om b.v. een schroefje te gebruiken om ze vast te zetten. Of kitten dus…

corsaracer
                Deelnemer

de klemmetje kun je vast zetten met popnagels.

Corsa_GSi
                  Deelnemer

Met speciale popnogals wel te verstaan.
                    Heb ze een paar jaar geleden bij de dealer bestelt, dus de popnagels en de klemmen.
                    Koste best nog wat.
                    Kreeg daar ook de maten bij waar de popnagels moesten komen, maar die heeft de spuiter zoek gemaakt. :???:

omegawolf60

Het zijn originele GSI sideskirts dus met klemmetjes. De klemmetjes zaten er allemaal bij maar geen mal of tekening welke klem waar komt enz.

McKaamos
                      Deelnemer

Da’s toch niet zo moeilijk op te lossen?
                        Klik ze in de skirts. Lange gaan onder, korte gaan boven.
                        Dan smeer je een beetje gekleurde verf aan de bodem van de klemmetjes en houd het geheel tegen de auto aan. Voila! afgetekend!

Corsa_GSi
                        Deelnemer

En dat natuurlijk daarna wel even na meten of alles netjes waterpas zit enzo.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.