Forumindex › Forums › Overige › Even voorstellen dit ben ik › Magure's auto..
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 juni 2009 om 17:50 #17210183
Hey Mensen,
Ik heb geen Opel… sorry -offtopic ,maar zal me wel even voorstellen en vertellen hoe en wat,
Ben Jeroen, 25 jaar en kom uit Musselkanaal (vast wel bekend, en anders ff googlen waar het ligt ), kwam bij toeval hier terecht, was namelijk op zoek voor ideeen voor de Opel Corsa B (1.4 Benzine uit 1994) van mijn vriendin, heeft namelijk een klein kusje gegeven aan de trekhaak van de voorganger, heb inmiddels bij Demontagebedrijf Boels in Alteveer nieuwe motorkap, facelift voorbumper en koplampen gevonden en inmiddels gemonteerd (zal binnenkort ff foto’s plaatsen), heb vanmiddag ook nog maar even facelift achterbumper opgehaald, aangezien die van haar rood gespoten was (was normaal helemaal zwart) en nu aan het afbladeren was. Aangezien ik ook nogal autofreak ben heeft zij ook beetje het virus gekregen en wil nu toch meer met haar autootje doen, auto is nu opzich dus helemaal voorzien van facelift bumpers rondom en koplampen, alleen heb ik hier wat vragen over, maar dit zal ik in het juiste topic gaan vragen, anders wordt het onduidelijk.. Verder ben ik secretaris bij de Mondeorijders.nl Vereniging, deze club bestaat nu een jaar maar is de eerste officiele Ford Mondeo vereniging in Nederland, we zijn er niet op uit om de grootste club te worden, maar meer voor de gezelligheid, familie gevoel en mekaar helpen bij problemen, dus neem eens gerust een kijkje op http://www.mondeorijders.nl . Zal hieronder nog even vertellen wat er met mijn auto is gebeurt..
Wat is er veranderd (geweest)
* Ford RS Bodykit
* Ford ST Kofferbakspoiler
* Ford ST/Titanium X Velgen @ Falken Ziex 912 225/40zr18
* Ford Winterbandjes @ Michelin Pilot Alpine 3 205/45r16
* 2006 Achterbumper
* 2006 Platinum/Titanium Achterlichten
* 2006 middenconsole met leren armleuning
* 2006 Luchtroosters
* Submarine verlichting voor en achter
* Led instapverlichting voor
* Led Instapverlichting Achter
* Ledverlichting interieur
* Heldere knipperlichten
* Stootstrips deuren verwijderd
* Tunex H7 Xenon 8000k kit (vervangen)
* Ford Xenon OEM 6000K Philips D2S
* Vtune.nl Chiptuning van 125 pk naar 142 pk
* Alpine Radio CDE-9881R
* Hertz ESK-570 Combo set rondom @ 180 Watt
* Pioneer RD-750 200 Watt subwoofer
* Gemodificeerd inlaatspruitstuk
* Koni Yellow Sportkit 40MM verlaging rondom / instelbaar ; comfort/normal/sport
* Powerflex rubbers rondom
* Lagers / Topmounts rondomen ben vast nog wel wat dingen vergeten.. en er komen vast ook nog wel genoeg dingen bij…
17 juni 2009 om 20:26 #17488923welkom hier :thumbup
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘Magure's auto..’ is gesloten voor nieuwe reacties.