Magneetspoel astra g vervangen, wie kan mij helpen?

Forumindex Forums Modellen Astra Magneetspoel astra g vervangen, wie kan mij helpen?

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    vla007
    Deelnemer

Aangezien ik geen zin heb om de jackpot te betalen voor het vervangen van de magneetspoel, maar wel een werkende airco wil komende zomer heb ik het onderdeel zelf besteld.
      Nou ben ik op zicht best handig en doe veel zelf aan mij auto, maar distributie en multiriem heb ik nog nooit zelf gedaan.
      Aangezien de multiriem eraf moet om de aircospoel te vervangen zou ik graag willen weten of iemand hier zin en tijd heeft om mij hiermee te helpen, ik wil je hiervoor zeker iets vergoeden.

Zelf woon ik in midden limburg maar ik vind het niet erg om er een stuk voor te rijden.
      Ik hoor het wel.

TWA
      Deelnemer

multi riem is echt zelf te doen… juist omdat je niet op hoeft te letten of alles op tijd staat. Helaas woon ik niet echt om de hoek, maar vast en zeker iemand hier op t forum wel..

hoe dan ook vel succes :thumb

Greetz Emiel

vla007
        Deelnemer

Oke multiriem is dan niet zo het probleem. Maar dan is het nog steeds lastig om die spoel te verwijderen zonder specifiek gereedschap of heb ik dit mis? Ik meen ergens te hebben gelezen dat je dan een poulietrekker moet hebben.

Vannos
          Deelnemer

poelie trekker heb je vaak nodig. sommige poelie,s kan je aan weers kan 2 lange bouten in draaien, zo duw je de poelie weg van de pomp !.
            Ook heb je een tank nodig om deze borgring te verwijderen

weet niet hoe die pomp zit, vaak kun je er niet goed bij dat maakt het soms lastig

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.