Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › mag gesloten worden
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 april 2010 om 05:15 #17219743
hoi beste mensen dit is mijn eerste post in deze rubriek dus bij deze alvast hoi allemaal ik zit met een vraagje ik wil misschien een commodore halen maar vroeg mij af of iemand deze kent en of deze moeite waard is http://www.speurders.nl/overzicht/autos/opel-commodore-b-lpg-63845936.html?q=commodore
8 april 2010 om 06:34 #17653626Daar zit wel wat werk aan, wil je die mooi krijgen.
8 april 2010 om 06:57 #17653627:hmmzdie 265bak is ook wel wat waard
8 april 2010 om 14:58 #17653628:crygaat al niet meer door de verkoper heeft andere plannen
8 april 2010 om 16:16 #17653629Die verkoper is als ik het goed heb hier en op andere forums ook actief geweest en bood vanalles aan en als der geintereseerde waren verkocht ie weer niks….
Maar ik weet niet 100% zeker of het die verkoper was een Pascal uit het zuiden des landes,die ook een Rekord E en B-Commo had als ik me niet vergis.
9 april 2010 om 01:38 #17653630zit hier nu als opel fanta …..
9 april 2010 om 04:55 #17653631origineel gepost door GSE
Die verkoper is als ik het goed heb hier en op andere forums ook actief geweest en bood vanalles aan en als der geintereseerde waren verkocht ie weer niks….Maar ik weet niet 100% zeker of het die verkoper was een Pascal uit het zuiden des landes,die ook een Rekord E en B-Commo had als ik me niet vergis.
klopt als een bus wou eerst ruilen met mijn kadett c dus ik zet hem op het forum ineens krijg ik een u2u dat het niet meer door gaat en of ik de post wil verwijderen omdat er een forum lid het niet mag zien ivm een diefstal van een van zijn auto’s lekker dubieus dacht ik nu wil hij dat ik deze post verwijder omdat hij niet wil dat deze wagen op het forum staat hij geeft mij nu ineens verschillende verhalen weet niet zo goed wat ik van hem moet denken als je het mij vraagt doet hij juist vage zaken maar ja bij deze de vraag aan de modjes verwijder deze topic maar ben klaar met opel fanta:swear
9 april 2010 om 04:55 #17653632origineel gepost door GSE
Die verkoper is als ik het goed heb hier en op andere forums ook actief geweest en bood vanalles aan en als der geintereseerde waren verkocht ie weer niks….Maar ik weet niet 100% zeker of het die verkoper was een Pascal uit het zuiden des landes,die ook een Rekord E en B-Commo had als ik me niet vergis.
klopt als een bus wou eerst ruilen met mijn kadett c dus ik zet hem op het forum ineens krijg ik een u2u dat het niet meer door gaat en of ik de post wil verwijderen omdat er een forum lid het niet mag zien ivm een diefstal van een van zijn auto’s lekker dubieus dacht ik nu wil hij dat ik deze post verwijder omdat hij niet wil dat deze wagen op het forum staat hij geeft mij nu ineens verschillende verhalen weet niet zo goed wat ik van hem moet denken als je het mij vraagt doet hij juist vage zaken maar ja bij deze de vraag aan de modjes verwijder deze topic maar ben klaar met opel fanta:swear
9 april 2010 om 09:37 #17653633Haha die werkwijze is bekent:
Geen foto,s van zijn auto,s en rare vreemde verhalen met ruilen en zijn pa die de auto wel wil behouden enz enz enz.Is nu al de 3de of 4de keer dat ie wat aanbied en zich dan terug trekt als de koper zijn…
Ook stelt ie de heletijd rare en vreemde vragen waar je niks aan hebt.
Ik weet niet wat het met die gast is waarom ie zulke onnozele kinderlijke dingen doet de hele tijd?????
9 april 2010 om 10:28 #17653634Heeft waarschijnlijk niks anders te doen, dan mensen te vervelen op deze manier :hmmz
9 april 2010 om 11:01 #17653635Anoniem
1 January 1970origineel gepost door hanskadett
hoi beste mensen dit is mijn eerste post in deze rubriek dus bij deze alvast hoi allemaal ik zit met een vraagje ik wil misschien een commodore halen maar vroeg mij af of iemand deze kent en of deze moeite waard is http://www.speurders.nl/overzicht/autos/opel-commodore-b-lpg-63845936.html?q=commodoreNu ik dit allemaal lees,:hmmz
Was het niet misschien deze Commo van Fanta-Fanta :D
helaas zonder foto’s, maar wel aardige info :agentlees goed door>>>>>http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=119977&page=1
grtz :wors
9 april 2010 om 15:53 #17653636ja helaas ben ik al meerdere mensen als deze ook op het forum tegen gekomen godzijdank dat zij in de minderheid zijn moet wel leuk blijven er zijn nog mensen hier die echt willen en kunnen helpen enz maar ja ik zou afsluiten met opel fanta:fy1:fy1:fy1lijkt me duidelijk toch
9 april 2010 om 16:02 #17653637Anoniem
1 January 1970:thumbup zeker weten, afsluiten dit thema en weg ermee -offtopic
succes iig met het zoeken naar een geschikte Commo, Hans :thumbup:jerry
grtz :wors
14 april 2010 om 11:24 #17653638Zo nu zie ik weer Getrag 265 uit Einighausen aangeboden op MP door een zekere Rekord Commodore…Heb zo,n idee het weer dezelfde is,en als je de bak wilt op halen,krijg je um weer niet….
En voor 650 zal ie um lang hebben vind ik wel erg veel voor zo,n oude Getrag bak waar amper nog een schroef van bij te krijgen is…
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘mag gesloten worden’ is gesloten voor nieuwe reacties.