Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › MAG DICHT/ velgen staan erop na kassen uitrollen.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 augustus 2011 om 17:22 #17900143
Ik mag ook graag helpen hoor, en heel soms ook hier bij de cora’s hahaha
Rik ;)
14 augustus 2011 om 11:56 #17900144Bij deze ben ik niet op mijn teentjes getrapt,maar wou gewoon een degelijke info.Niet meer dan dat.
Zo,dan mag dit topic dicht en bedankt voor de zowel positieve als negatieve reakties.14 augustus 2011 om 12:23 #17900145Je hebt degelijke info gekregen, en nog loop je te klagen! Verander gewoon de titel weer terug naar wat het was of naar iets logisch, maar laat dit niet zo staan.
Mensen proberen je hier te helpen / helpen je, en als dat niet goed genoeg is, moet je je maar aanmelden op een andere website waar ze dit gedrag wel waarderen…
14 augustus 2011 om 13:38 #17900146Ik snap het ook niet hoor……………..
Rik ;)
14 augustus 2011 om 13:52 #17900147Het trekt wel de aandacht zo, als je ziet hoevaak hij al is gelezen :P
14 augustus 2011 om 13:59 #17900148@sw_reijnders wrote:
is dat mode tegenwoordig tussen de corsa’s dat men zo snel op de teentjes is getrapt?
Dat was mijn 1e gedachte ook :hmmz Vorige keer een heel gezelli topic gehad over xenon met een corsa B rijder/piloot pfffffft
Hij schrijft hierboven dat ie het heeft aangepast maar volgens mij maar in een bericht :thumbdown.Laten we er maar vanuit gaan dat het allemaal jeugdige overmoed is en over naar de orde van de dag
16 augustus 2011 om 15:31 #17900118Als ik dan ook nog even mag natrappen: volgens de nieuwe spelling is het toch echt concreet, de C van Charlie, niet de K van Kilo :idea:
16 augustus 2011 om 17:57 #17900116Als we er dan toch zo’n topic van gaan maken…
We leven in Nederland!
C van Cornelis
K van Karel:jerry
16 augustus 2011 om 18:18 #17900115@Corsake61 wrote:
Bij deze ben ik niet op mijn teentjes getrapt,maar wou gewoon een degelijke info.Niet meer dan dat.
Zo,dan mag dit topic dicht en bedankt voor de zowel positieve als negatieve reakties.Nee maar als mensen je serieus proberen te helpen en ook antwoorden geven op je vraag.
Dan vind ik dit toch echt wel erg ondankbaar overkomen. Of het zo bedoeld is, laat ik in het midden.Als je een concreet antwoord wil, dan moet je naar die gozer toe rijden die wielen erop zetten, een proefrondje rijden, wat drempeltjes pakken en kijken of het aanloopt.
16 augustus 2011 om 18:55 #17900114Haha, duh, waarom denk je dat ik het zo typte ;) !
Maarrr dan is het de C van Clitoris en de K van Kutttt :P !
@Corsa_GSi wrote:
Als we er dan toch zo’n topic van gaan maken…
We leven in Nederland!
C van Cornelis
K van Karel:jerry
Maar je hebt wel gelijk Reijnders, dan is het gewoon inderdaad krik + sleutel mee en uit proberen!
@sw_reijnders wrote:
@Corsake61 wrote:
Bij deze ben ik niet op mijn teentjes getrapt,maar wou gewoon een degelijke info.Niet meer dan dat.
Zo,dan mag dit topic dicht en bedankt voor de zowel positieve als negatieve reakties.Nee maar als mensen je serieus proberen te helpen en ook antwoorden geven op je vraag.
Dan vind ik dit toch echt wel erg ondankbaar overkomen. Of het zo bedoeld is, laat ik in het midden.Als je een concreet antwoord wil, dan moet je naar die gozer toe rijden die wielen erop zetten, een proefrondje rijden, wat drempeltjes pakken en kijken of het aanloopt.
16 augustus 2011 om 19:13 #17900113AnoniemLid sinds:
1 January 1970Naar mijn inziens heb je direct een gedegen antwoord van vele mensen ontvangen. Exacter kan je vraag niet beantwoord worden.
Door je aandrang naar een andere antwoord, geeft het niet echt een voldoening voor diegenen die je proberen een zo goed mogelijk antwoordt te geven.
Kan me voorstellen dat zij ook niet meer in de rij staan om je volgende vraag graag te willen beantwoorden.Niemand kan een 100% waterdicht antwoord geven op de vraag of deze wielen passen.
Edit: Heb je topictitel aangepast omdat er andere lezers wel geholpen kunnen worden met de gegeven antwoorden.
16 augustus 2011 om 19:21 #17900112@Senatorman wrote:
Naar mijn inziens heb je direct een gedegen antwoord van vele mensen ontvangen. Exacter kan je vraag niet beantwoord worden.
Door je aandrang naar een andere antwoord, geeft het niet echt een voldoening voor diegenen die je proberen een zo goed mogelijk antwoordt te geven.
Kan me voorstellen dat zij ook niet meer in de rij staan om je volgende vraag graag te willen beantwoorden.In het hele leven is:
Je IMAGO is je beste AMIGO16 augustus 2011 om 19:55 #17900117@jwvanyperen wrote:
@Senatorman wrote:
Naar mijn inziens heb je direct een gedegen antwoord van vele mensen ontvangen. Exacter kan je vraag niet beantwoord worden.
Kan me voorstellen dat zij ook niet meer in de rij staan om je volgende vraag graag te willen beantwoorden.In het hele leven is:
Je IMAGO is je beste AMIGOHeee, das een goeie, die ga ik onthouden.
Rik ;)
17 augustus 2011 om 02:49 #17900111om heel ff hier op in te haken… ik ben een beetje op zoek naar leuke 14” wielen 8/9j
klein en breed dus… tot welke ET waarde past daarmee? wil de et waarde zo laag mogelijk houden om het zo breed mogelijk te laten ogen.
en graag erbij vermelden of er spacers nodig zijn. (altijd handig om te weten toch?)
alvast bedankt! :)18 augustus 2011 om 20:49 #17900149Ik weet niet wat er hier aan de hand is, maar van het ene moment op het ander is er een probleem met reacties? Zijn er soms reacties weggehaald? Maar de bedoeling van een forum is dat alle leden ook normaal met elkaar omgaan omdat ze een opel rijden en elkaar hulp bieden.
Dit is zekers gebeurd hier op dit topic, antwoord op een vraag die gesteld is.Ach ja, wie ben ik………………… :hmmz :hmmz
mvgr stefanovitch
Misschien mis ik iets……………….
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.