mag dicht probleem opgelost

Forumindex Forums Techniek C20ne/seh (2.0 8v) mag dicht probleem opgelost

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    hanskadett

hoi heren ik heb me toch een vaag probleem.
      tijdens het rijden op de snelweg over een stuk van 40km heb ik constant 120 gereden.
      uit het niets toen ik wou inhalen en gas gaf reabeerde hij bijna niet meer daarom op en hield vreselijk in.
      ook als ik vanuit een stoplicht optrek houd hij in en verbruikt hij nu veel brandstof.
      zelf dacht ik misschien de lmm aangezien de vorige eigenaar het zwarte kapje eraf heeft gehaald en daar in wat heeft lopen verdraaien enz.
      ook stotterd de wagen nu op lage toeren als je gas bijgeeft.
      iemand een idee ik hoor het zeer graag.
      als je meer wil weten het is de oude wagen van rabitopc en hij heeft in het verbouwtopic een compleet verhaal over dit blok staan zodat jullie weten welke dit is

corsaboy
      Deelnemer

ik zou de lmm / luchtweger ff wisselen.
        maar heb je geen storings code.

anders ff naar een dealer die de tech eraan wil hangen en dan een stukje wil gaan rijden..

hanskadett

heb de lmm vervangen net loopt al beter,maar niet helemaal naar mijn menig.verbaast me niks dat de lmm gaar was lag er los in dus klapte constant op en neer.
          dat kan uiteraard niet goed zijn,de andere lmm meteen met een zelfbouw beugeltje gefixeerd.trekt wel al beter pakt beter op maar vermoed dat de temp sensor ook minder is morgen die eens vervangen.

@corsaboy
          zal van de week eens naar een garage gaan of ze die zogenaamde tech eraan kunnen hangen maakt het wat uit dat dit blok er achteraf in is gekomen want orgineel is het een 1.6

corsaboy
          Deelnemer

als de bedrading goed is aangesloten mag het geen probleem zijn. Werkt je mm lampje gewoon??

hanskadett

hmmm mijn mm lampje gaat nog niet eens aan als ik hem op contact zet van de week even checken of deze stuk is of wat

corsaboy
              Deelnemer

ja controleer dat stuk eerst eens.
                die bedrading ff in orde maken net als de aansluiting voor diagnose apparatuur…

Dat scheelt al weer een heleboel zoek werk

hanskadett

pfff ben anders niet zo goed in het electrische deel van wagens meer het cosmetische iemand in de buurt van weert die er meer verstand van heeft en te veel vrije tijd

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.