mag dicht!

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17224125
    david verburg
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 July 2004

      gewoon de originele uitlaat namaken maar dan met een grotere diameter

      #17705756
      freek corsa
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 December 2004

        C20XE heeft een 50 mm uitlaat d8 ik.

        C20LET heeft een 62 mm uitlaat.

        Je kunt met de 50 mm uitlaat blijven rijden, alleen is het niet gunstig voor het vermogen.

        #17705757
        giuliettaevo
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 November 2006

          Als je nu 63mm vanaf de turbo tot de einddemper maakt en alleen de einddemper origineel laat heb je al wat minder verlies.;)

          Maar de uitlaat namaken in 63mm is wel de mooiere oplossing.:)

          #17705758
          svdk20
          Deelnemer
            Lid sinds:
            24 August 2009

            beste oplossing uitlaat namaken in 63 mm en dan aan het eind een sierstuk van 2×80 bv valt het minst op

            #17705759
            EBkadett
              Lid sinds:
              22 April 2006

              ik had er bij de rdw keuring de orginele kadett gsi midden en eind demper op zitten en ook nog een tijdje mee rond gereden

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.