M-Tech chip met 3,5 bd regelaar Forumindex › Forums › Techniek › C20xe (2.0 16v) › M-Tech chip met 3,5 bd regelaar Dit onderwerp is leeg. 17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17) Auteur Berichten 7 september 2009 om 22:40 #17211974 c18xe Lid sinds:2 January 2009 zo de vraag even veranderd om kom op dit terrecht nu! http://www.opel-tuning.nl/indexx.php?View=page&part_id=141002&hid=&lhid=&lvid=&mid=102 iemand hier ervaring mee? 20pk winst lijkt me wel wat sterk maargoed 7 september 2009 om 22:59 #17520784 noc Lid sinds:20 February 2005 zonder te chippen zal het geen (niet veel)nut hebben. 8 september 2009 om 09:15 #17520785 EricjuhDeelnemer Lid sinds:14 June 2006 waarom chippen? mijn c20xe had standaard een 3.0 bar erop 8 september 2009 om 11:11 #17520786 freek corsaDeelnemer Lid sinds:5 December 2004 M2.8 heeft standaard 3 bar M2.5 heeft standaard 2,5 bar 8 september 2009 om 13:27 #17520787 mayhem Lid sinds:13 June 2006 niet helemaal freek… mijn m2.5 heeft toch echt een 3bar erop (calibra motor) 8 september 2009 om 14:15 #17520788 Bart Hoedemaker Lid sinds:12 February 2007 oude type m2.5 > 2.5 nieuwe m2.5 > 3.0 8 september 2009 om 14:24 #17520789 freek corsaDeelnemer Lid sinds:5 December 2004 Ik wil alleen de oude M2.5 hebben, die plastic loop rollen vind ik maar niets :P 8 september 2009 om 15:50 #17520790 c18xe Lid sinds:2 January 2009 even mijn post aangepast heren:D 8 september 2009 om 15:54 #17520791 freek corsaDeelnemer Lid sinds:5 December 2004 Geert666 :wors Die kan wel een chip voor je leveren, dan moet je wel zelf een 3 bar druk regelaar regelen. 8 september 2009 om 16:15 #17520792 TRPower Lid sinds:13 October 2008 heb ik hier nog… ga toch maar met TB’s rijden, icm verstelbare drukregelaar 8 september 2009 om 17:03 #17520793 mayhem Lid sinds:13 June 2006 origineel gepost door freek corsa Ik wil alleen de oude M2.5 hebben, die plastic loop rollen vind ik maar niets :P dus zet je er gewoon stalen opking: ik moet die plastic troep ook niet. ik zou m bank laten afstellen, win je meer mee dan met zo’n universele chip 8 september 2009 om 20:17 #17520794 EricjuhDeelnemer Lid sinds:14 June 2006 Mijn c20xe (oud type) met M2.5 komt uit een astra GSI, zonder coscast kop, maar wel zeker een 3.0 bar regelaar (vraag maar aan TR :) ) 8 september 2009 om 20:19 #17520795 TRPower Lid sinds:13 October 2008 ja klopt ik heb zijn oude hier liggen op mijn calibra uit 91 zat trouwens ook een 3bar en op het kadett blok die in mijn a corsa hangt zat ook een 3 op het kadett blok die in mijn b corsa hing zat een 2.5 en op een vectra die ik had zat ook een 2.5 allen met KS 700 kop en m2.5 ontsteking 8 september 2009 om 20:22 #17520796 freek corsaDeelnemer Lid sinds:5 December 2004 Ze zijn gewoon uitwisselbaar ;) 8 september 2009 om 21:30 #17520797 c18xe Lid sinds:2 January 2009 okej en wa moet da kosten als geert die regelt?:P 8 september 2009 om 21:31 #17520798 freek corsaDeelnemer Lid sinds:5 December 2004 GEEEEEERRRTTT waar ben je ? :P 9 september 2009 om 16:29 #17520799 EricjuhDeelnemer Lid sinds:14 June 2006 Als je slim bent, koop je een op Ebay (van Geert666) :P:P was heel toevallig trouwens… Auteur Berichten 17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen