Forumindex › Forums › Modellen › Tigra › LuxuRush Tigra .:te koop?:.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
25 juli 2008 om 17:02 #17416655
:o Dikke tigra :wub
26 juli 2008 om 14:01 #17416656thanks :)
13 augustus 2008 om 11:57 #17416657absoluut de dikste die ik ooit heb gezien :wub:wub:wub:wors:wors:wors
15 augustus 2008 om 18:46 #1741665817 augustus 2008 om 13:51 #17416659yes dat klopt is nog steeds te koop!!
18 augustus 2008 om 07:15 #17416660origineel gepost door Mikel
yes dat klopt is nog steeds te koop!!haha, ik had al zo’n vermoeden vanwege de kleur … king:;)
Mooi bumpertje in iedergeval !
25 augustus 2008 om 19:12 #17416661Echt hele dikke tigra!
Thumbs up:thumbup
1 september 2008 om 16:49 #17416662vind het een mooie tigra en mooie binnenkant vind alleen jmmr dat alles dezelfde kleur is verder zeker een mooie kleur binnen en buiten dat wel :kewlpics
26 oktober 2008 om 15:50 #17416663Da’s gwn de meest perfecte bodykit,, klasse gooz :thumbup king:
21 januari 2009 om 23:27 #17416664ok, sorry dat ik het met de meestten oneens ben, maar ik moet zeggen dat dit niet mijn idee is van een mooie Tigra, het is een leuke auto, maar een Tigra is het niet meer.
Vooral de bumpers vind ik niet mooi, daarmee haal je de ziel van de Tigra weg en dat vind ik zonde, de velgen vind ik beter dan de oude. Maar overal vind ik het geheel een beetje teveel :afro volgens mij heb je zelfs een schakelpook met verlichting er in !?
Waarom vind ik die bumpers zo vreselijk ? nou, de Tigra krijgt nu echt een hele dikke kont en dat verkort optisch gezien de hele auto, maar vooal de achterkant. De Ferrari of corvette look-a-like achterlichten kunnen mij ook niet bekoren, ik had ze persoonlijk liever origineel gehouden of in dezelfde “clear” stijl gehouden met je koplampen die ik overigens heel mooi vind staan, nu is het duidelijk geen geheel en dat vind ik zonde, vooral wanneer je meeneemt hoeveel tijd en geld je ongetwijfeld in de auto hebt gestopt.
Maar het interieur …. :wors:wors:wors GEWELDIG !! dat vind ik zó vreselijk mooi .. dat zou ik in de mijne ook wel willen hebben !
Het is trouwens wel erg grappig dat ik best veel Tigra’tjes hier zie die de zelfde kleur hebben als de mijne , zo voel ik me toch een klein beetje een van “ons” :DMaar goed, alles gezegd en getikt hebbend. Het is natuurlijk waanzinnig hoeveel je eraan besteed hebt qua werk en geld, dit laat zien wat die auto voor je betekend en dát mijn beste .. dát waardeer ik.
Dat mijn smaak totaal anders is dan die van jou, is alleen maar mooi, anders zouden we allemaal dezelfde auto willen bouwen en dan is dat weer saai.
Dus… laat mij maar lullen, zolang je het zélf maar mooi vind :thumbup
21 januari 2009 om 23:44 #17416665Dat is echt een vet interieur. Komen die stoelen uit een porsche of hoe kom je daar aan??
30 januari 2009 om 11:55 #17416666je mag zeker je mening geven daarvoor zet ik hem ook op een forum :P
voel me wel beledigd dat je denkt dat ik een pook met verlichting heb ;).. dat past absoluut niet in de stijl van het interieur (en rest van de auto) en past bij sjinkers naar mijn mening.origineel gepost door Boterletter
ok, sorry dat ik het met de meestten oneens ben, maar ik moet zeggen dat dit niet mijn idee is van een mooie Tigra, het is een leuke auto, maar een Tigra is het niet meer.Vooral de bumpers vind ik niet mooi, daarmee haal je de ziel van de Tigra weg en dat vind ik zonde, de velgen vind ik beter dan de oude. Maar overal vind ik het geheel een beetje teveel :afro volgens mij heb je zelfs een schakelpook met verlichting er in !?
Waarom vind ik die bumpers zo vreselijk ? nou, de Tigra krijgt nu echt een hele dikke kont en dat verkort optisch gezien de hele auto, maar vooal de achterkant. De Ferrari of corvette look-a-like achterlichten kunnen mij ook niet bekoren, ik had ze persoonlijk liever origineel gehouden of in dezelfde “clear” stijl gehouden met je koplampen die ik overigens heel mooi vind staan, nu is het duidelijk geen geheel en dat vind ik zonde, vooral wanneer je meeneemt hoeveel tijd en geld je ongetwijfeld in de auto hebt gestopt.
Maar het interieur …. :wors:wors:wors GEWELDIG !! dat vind ik zó vreselijk mooi .. dat zou ik in de mijne ook wel willen hebben !
Het is trouwens wel erg grappig dat ik best veel Tigra’tjes hier zie die de zelfde kleur hebben als de mijne , zo voel ik me toch een klein beetje een van “ons” :DMaar goed, alles gezegd en getikt hebbend. Het is natuurlijk waanzinnig hoeveel je eraan besteed hebt qua werk en geld, dit laat zien wat die auto voor je betekend en dát mijn beste .. dát waardeer ik.
Dat mijn smaak totaal anders is dan die van jou, is alleen maar mooi, anders zouden we allemaal dezelfde auto willen bouwen en dan is dat weer saai.
Dus… laat mij maar lullen, zolang je het zélf maar mooi vind :thumbup
30 januari 2009 om 11:58 #17416667nee zijn geen porsche stoelen.. heb ze 2e hands gekocht
origineel gepost door Astraman
Dat is echt een vet interieur. Komen die stoelen uit een porsche of hoe kom je daar aan??30 januari 2009 om 12:00 #1741666831 januari 2009 om 09:31 #17416669echt een super tigra en helemaal mijn smaak. Ga zo door :wors:wors
1 februari 2009 om 20:47 #17416670Mooie tigra..
Jammer van de velgen zag liever de RH`s, vraagje J zijn die velgen en had je achter spoorverbreders?zoja hoeveel cm? respect voor de tig:thumbup
Gr
1 februari 2009 om 20:57 #17416671origineel gepost door nova….
Mooie tigra..Jammer van de velgen porsche velgen zag liever de RH`s, vraagje J zijn die velgen en had je achter spoorverbreders?zoja hoeveel cm? respect voor de tig:thumbup
Gr
Edit Schimdt velgen zijn geil:wub
1 februari 2009 om 21:03 #17416672alleen wel jammer dat je al veel th-line ziet bij verschillende auto’s. Maar goed 1 van de vetste tieg hier in Nederland :wors
1 februari 2009 om 21:30 #17416673rh’s waren voor 8J en achter 9J met 20 mm adapers.
ja ziet ze wel veel maar niet in 17 inch en onder tigra. de rh velgen die ik eerst had zie je nog meer, porsche trouwens ook haha
3 februari 2009 om 10:51 #17416674sowwwwwwwwwwwww :kewlpics
goeie sjiiiiiiitttttttttttttttt king::D
6 februari 2009 om 18:46 #17416675volgens mij als ik naar die foto kijk, lijkt het wel of die velgen geshopt zijn…
7 februari 2009 om 15:01 #17416676dan moet je ook lezen wat er boven staat…
7 februari 2009 om 23:31 #17416677Quote:origineel gepost door Mikel
je mag zeker je mening geven daarvoor zet ik hem ook op een forum :P
voel me wel beledigd dat je denkt dat ik een pook met verlichting heb ;).. dat past absoluut niet in de stijl van het interieur (en rest van de auto) en past bij sjinkers naar mijn mening.Oké .. zijn we het daar in ieder geval eens over.. een verlichte schakelknop kan eeecht niet natuurlijk.
Maar goed, ik wilde je niet beledigen vandaar deze “uitleg” van mijn idee.
Wat ik behoorlijk aanhang, is de aanpak van Chip Foose, je weet wel .. die van “overhauling” hij maakt auto’s mooier door de imperfecties eruit te halen, mooier interieur, mooiere velgen, zwaardere motor etc etc.Wat hij echter wel altijd aanhoud, is de lijn van de fabriek, bij zijn “creaties” zie je altijd in éen oogopslag wat het origineel was en pas wanneer je goed gaat kijken, zie je wat de veranderingen zijn.
Wat jouw auto echter heeft is de “pimp my ride” stijl, kortom zo’n beetje alles veranderen aan de auto naar je eigen smaak, op zich ook wel leuk en mooi, maar het oorspronkelijke ontwerp van de auto gaat daarmee een beetje verloren en dat vind ik jammer.
Nogmaals, ik wil niets afdoen aan jouw manier van de auto “opleuken” want het is duidelijk dat jij je hart en ziel in dat ding legt en dat hij je heel veel geld heeft gekost.
Dus nogmaals, trek je niet teveel aan van mijn mening, we kijken gewoon allebei op een andere manier naar een auto.Verschil van smaak .. en eigenlijk is het dat, wat de wereld leuk maakt :thumbup
17 juni 2009 om 09:56 #17416678weet niet goed of dit een update is maar ik ben er over aan het denken om de tigra te verkopen.. dit omdat ik hem eigenlijk niet echt gebruik waar hij voor is. plus het feit dat ik een motor wil gaan kopen en daar mijn passie meer bij ligt.. ben welvan plan om mocht het zo zijn hem helemaal te verkopen dus niks los.
17 juni 2009 om 17:30 #17416679Niet doen, krijg je spijt van…..
Mooi in je Tigra blijven rijden! -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.