"Lusajoda's" (Saïma's) Omega Ervaringen!

Forumindex Forums Modellen Omega "Lusajoda's" (Saïma's) Omega Ervaringen!

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 126 tot 130 (van in totaal 130)
  • Auteur
    Jack-omegax3.0xe
    Deelnemer

Als je met 2 man kunt sleutelen is het binnen 2 dagen gebeurd. hoef je nog geen andere te auto te kopen

Lusajoda
      Deelnemer

Goed nieuws! (of juist voor sommigen slecht nieuws………… )

We hebben na lang wikken en wegen, vele slapeloze nachten en nog meer twijfelen…
        -Diesel of LPG?
        Zo ja diesel:
        – Blok vervangen of andere Omega
        – Opel Omega of een geheel ander voertuig…
        Uiteindelijk is er toch besloten om voor een geheel ander voertuig te gaan!

En vanmorgen zijn we de trotse eigenaren geworden van een mooie Opel Omega 2.5 td van precies 12 jaar en 1 dag oud met 187.000 op de teller.

De rode zal als donor worden gebruikt voor o.a. de NCDC 2015 (zit nu 2011 in) en verder neemt een goede vriend hem van ons over.

Tja, jammer voor de rode Omega, maar dit was voor ons toch de beste keuze voor dit moment vinden wij.
        Gezien de prijs van 2450 zijn er toch wat kleine dingetjes die wat onderhoud vragen, maar goed, daar is de prijs dan ook naar, dat beseffen wij ons ook.

Onze zoon van 17 heeft vanmiddag meteen de gele stadslichten vervangen door witte ledjes! Dat ziet er meteen gaaf uit!

Meer info en mooiere foto’s zullen vast volgen, maar niet vandaag…

Hier heb ik de foto’s van de advertentie:

Klik HIER om ze te bekijken.

Groetjes Ludwig en Saïma

trashmetal
        Deelnemer

Ik snap het niet, een andere Omega is toch niet een geheel ander voertuig ?
          Iigv suc6 gewenst met jullie nieuwe bolide :thumb

astraTD

Auto van 12jaar oud. Een dikke zware diesel waar natuurlijk veel wegenbelasting voor word betaald, wat maar 189.000km heeft gereden.. Vind dit bizar weinig voor een auto waar eigenlijk veel kms mee moet worden gereden.

Voor 2450,- had ik toch allang die roden omega aan de loop gekregen, plus je had nog veel geld in je zak kunnen houden.

martslaats

heb exact dezelfde uitvoering alleen een sedan,alleen het navigatie systeem werkt bij mij niet zo geweldig

5 berichten aan het bekijken - 126 tot 130 (van in totaal 130)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.