Forumindex › Forums › Modellen › Omega › "Lusajoda's" (Saïma's) Omega Ervaringen!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
26 augustus 2009 om 15:04 #17499080
ziet eruit als fuseekogel kapot!
9 september 2009 om 19:21 #17499081EINDELIJK dan de foto’s van het autootje poetsen op 01-09-2009…
De titelnaam van de foto is meteen beetje een beschrijving…
http://www.mijnalbum.nl/Album=NYHJDZIPDe auto ziet er nu al niet meer uit, weer een stofregen gehad en bah… mag nu al weer een sproeier overheen… grrrr… Welja, zo blijf je bezig!
Al heb ik hem sinds zondag niet meer gezien, want mijn man heeft hem mee en is weekje weg!Veel kijkplezier!
Saïma en haar flesje Autoglym!
9 september 2009 om 20:23 #17499082Hij is er netjes van opgeknapt Saïma, weer een mooie glans zit erop! Erg mooi ook die druppeltjes die er zo mooi op blijven staan als het heeft geregend :wub Ga zo door!
Ps. Tijd voor een nieuwe kentekenplaathouder? :D Kosten de wereld niet, hier bij de lokale automaterialenzaak zo’n € 0,80 , en het ziet er toch een stuk netter uit :)
10 september 2009 om 10:12 #17499083Mooi gepoets, aleen zou ik vervolg wat meer naar het weer kijken, als je weet dat het paar dagen droog blijft dan goed je auto tegaan poetsen, want het is zonde als je paar uur ligt tepoetsen en dat het paar uur erna begint teregenen.
ps 300.000KM al bereikt?:jerry
2 oktober 2009 om 07:52 #17499084Volgens mij geniet Lusajoda zo erg van haar omega dat ze niet meer op opel-forum komt:jerry
6 oktober 2009 om 15:51 #17499085Oh, ik kijk regelmatig, maar ben vaker hier te vinden… (ook niet zo heeeeeeeel vaak hoor)
http://www.opelomega.nl/phpbb/viewtopic.php?f=2&t=464
Enne… de 300.000 nog niet bereikt, daar manlief voor zijn werk wat meer weg was en de auto dus niet hoefde te rijden!
Groetjes Saïma
13 oktober 2009 om 14:30 #17499086Zo, deze week staat de Omega voor mijn deur en issie van MIJ… Mijn man is niet thuis en deze keer wilde ik graag wel de Omega hebben, daar ik donderdag weer eens een keer jarig ben en het wel handig is dat ik niet met taart op de fiets hoef…
Maar de auto was zo ongelofelijk VIES dat ik hem toch maar eens een goede beurt heb gegeven!
Het resultaat mag er wezen!
Heb ook maar meteen foto’s gemaakt en verder zou het vandaag in ieder geval droog blijven!
“t Is werkelijk prachtig om te zien!
Maar… hij gaat volgende week WEER terug… WEER trilt de auto alle kanten op als we iets steviger remmen… grrrrrrr… En we gaan gewoon terug zolang het niet goed is! “t Is steeds wel even goed, maar na een aantal dagen is het probleem gewoon weer terug! Fijn.. zijn we weer een aantal dagen de auto kwijt..grr… maar goed, dat overleven we ook wel weer, we willen gewoon dat dit euvel is verholpen, want met een noodstop is die auto echt niet te houden, dan schudt ie alle kanten op!
Er moeten nog steeds nieuwe voorbanden op en hij moet nog steeds worden uitgelijnd, maar dat kan het probleem gewoon niet zijn…
Maar goed, je kan weer genieten van wat mooie foto’s van ons juweeltje!
Groetjes SAïma, die jullie echt niet vergeten is!
Dat is toch heerlijk… zo’n mooie auto voor de deur… ! :D
13 oktober 2009 om 14:51 #17499087ook al eens de wielen laten balanceren ?
zijn de omi’s nogal gevoelig voor .gr ron
20 oktober 2009 om 05:55 #17499088Zeker hele knappe Omega, mooie kleur ook. Helemaal als die zo lekker in de was staat :P
Mooi spul is Autoglym inderdaad. Ik gebruik nu de zwarte Autoglym, is voor donkere lakken, werkt nog mooier op mijn donkere lak.
Misschien is het ook mooi om led-bolletjes in je stadslicht te doen, dat heeft dezelfde tint als xenon. Geen kritiek, maar gewoon een tip :D
22 oktober 2009 om 15:07 #17499089origineel gepost door ColinH
Misschien is het ook mooi om led-bolletjes in je stadslicht te doen, dat heeft dezelfde tint als xenon. Geen kritiek, maar gewoon een tip :DOh… kan dat dan???
Ik erger me altijd dood aan het gele stadslicht!
Net als het idee grootlicht, als je die aan doet, dan is alles ook weer gelig, is het wit ook meteen weg!
Bedankt voor het compliment overigens!
Saïma
22 oktober 2009 om 20:16 #17499090origineel gepost door Lusajoda
origineel gepost door ColinH
Misschien is het ook mooi om led-bolletjes in je stadslicht te doen, dat heeft dezelfde tint als xenon. Geen kritiek, maar gewoon een tip :DOh… kan dat dan???
Net als het idee grootlicht, als je die aan doet, dan is alles ook weer gelig, is het wit ook meteen weg!
Saïma
yep dat kan
en wel met deze
gr ron
22 oktober 2009 om 20:52 #17499091Dat ziet er wel gaaf uit!!!
Waar zijn die te koop en wat mag dat geintje kosten?
23 oktober 2009 om 06:23 #17499092Hoi Saïma,
Die kun je zo op Ebay oid bestellen, ik heb destijds gewoon voor de goedkoopste gekozen en die hebben het bijna een jaar volgehouden ( ik weet niet of ze er nu nog steeds in zitten bij de nieuwe eigenaar ) .
Zoiets dus: (goedkoopste die ik zo snel kon vinden ;) )
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2-PCS-T10-W5W-194-BULBS-1-LED-WHITE-CAR-DOME-LIGHT_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem1e5885e8b1QQitemZ130334189745QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessoriesDat ziet er dan zo uit:
23 oktober 2009 om 18:16 #17499093cool,bedankt voor de link, heb ze gelijk besteld. Ik heb ze ook in mijn dashboard zitten…..
24 oktober 2009 om 19:21 #17499094Heb ze zelfs in mn classic zitten.. :P (op t moment niet, is eentje stuk)
Ze zijn ook te koop bij Halfords, maar wel voor hoofdprijs.
Ik had ze in mn astra bij ‘ketkim-trading’ vandaan, die zijn wat blauwer als de meeste ledjes,
25 oktober 2009 om 23:45 #17499095je hebt weer mooi gepoets.
Toch ben ik benieuwd hoe hard die auto gaat, zal toch wel tege 200km/u zijn?26 oktober 2009 om 08:00 #17499096origineel gepost door Lusajoda
Saïma
hallo!! ik heb sinds kort ook mijn stadlichten vervangen (met hulp van “how to” echt super fijn!!!!!) zodat het er veel mooier uitziet dan dat gele, alleen is mijn vraag ook of er een soort neon verlichting is voor het grote licht en niet te vergeten de mistlampen?:D
groetjes ronald!!
26 oktober 2009 om 08:21 #17499097origineel gepost door ronald1981
origineel gepost door Lusajoda
Saïma
hallo!! ik heb sinds kort ook mijn stadlichten vervangen (met hulp van “how to” echt super fijn!!!!!) zodat het er veel mooier uitziet dan dat gele, alleen is mijn vraag ook of er een soort neon verlichting is voor het grote licht en niet te vergeten de mistlampen?:D
groetjes ronald!!
Er zijn H4 en H7 bollen, met blauwtint. Deze geven het zelfde effect.
Ook kan je een xenon setje in je mistlampen zetten, maar weet niet hoe de wet hierover staat.
Kennis heeft in zij Hyundai bus een xenon set in zn mistlampen, maar die gebruikt het als werklamp.http://www.valkautodiagnose.nl/
Hier hebben ze H4 en H7 ‘xenonlook’ bollen.
26 oktober 2009 om 15:25 #17499098Dit heb ik in de zomer eens gehaald… maar was NIET op volle snelheid, dus hij kan nog iets harder…
En hier de km standen… van 23-10-2009:
26 oktober 2009 om 21:38 #17499099origineel gepost door ColinH
origineel gepost door ronald1981
origineel gepost door Lusajoda
Saïma
groetjes ronald!!
Er zijn H4 en H7 bollen, met blauwtint. Deze geven het zelfde effect.
Ook kan je een xenon setje in je mistlampen zetten, maar weet niet hoe de wet hierover staat.
Kennis heeft in zij Hyundai bus een xenon set in zn mistlampen, maar die gebruikt het als werklamp.http://www.valkautodiagnose.nl/
Hier hebben ze H4 en H7 ‘xenonlook’ bollen.
ok, super bedankt voor de info!!!
gr Ronald!!!1 november 2009 om 06:59 #17499100Al aan de led ??:D
1 november 2009 om 23:01 #17499101wow ongeveer 4000toeren bij 200km/u.
220km/u haalt hij nog zeker.jullie maken flink wat kms, nu op naar de 4ton met de omega.
Ik zit nog 11.000km verwijdert van de 4ton.:P
1 november 2009 om 23:39 #17499102origineel gepost door astraTD
wow ongeveer 4000toeren bij 200km/u.
220km/u haalt hij nog zeker.Goh, ja.. nu je het zegt…. die toeren vallen idd ook nog reuze mee!
Maar ik voelde ook wel dat hij wel harder kon, maar de verkeersveiligheid was me net iets belangrijker… waardoor ik niet harder heb gereden dan de 200… Er doemde in de verte wel ineens iets te veel auto’s op, waardoor het niet meer verantwoordelijk was om daar met 200 langs te scheuren…
Welja, als de auto 100% in orde is, dan ga ik het zeker nog eens proberen….
Maar goed, een geintje op z’n tijd is leuk, zolang het maar veilig is! Ik wil nog langer dan vandaag van mijn gezin genieten!En al aan de led?
Nee, helaas nog niet, maar goed, eerst andere prioriteiten want …
Gisteren (ehm… gezien het tijdstip inmiddels eer-gisteren) heeft Spoelie uit Friesland er bij mij 4 nieuwe banden onder gelegd!
Ook kon hij wel het een en ander zien wat nou onze problemen met de remmen waren… wat een :swear bedrijven zeg, dat ze dat gewoon niet meteen zien, hebben wel wat vervangen, maar ‘t is en blijft baggerwerk… of van de sloop gehaald of zo…
Volgende week eens kijken hoe we verhaal kunnen gaan halen, helaas zijn mijn man en ik niet zo mondig naar mensen toe en moeten we toch eens kijken hoe we het gaan aanpakken, want de autoverkoper had al zoiets van:… ja eh… alweer?…. ehm… dan moeten we wel in de kosten gaan delen…Goh… die vraag hadden we hem ook gesteld bij de banden, ging hij ook niet op in…
Dus… ja, we zijn nog aan het bedenken hoe we dit gaan aanpakken, wij zijn helaas niet zo mondig en nemen al vaak genoegen met ja en amen… :hmmz niet handig, maar goed, niet iedereen durft meteen een grote duidelijke toch niet brutale bek te geven…
Maar we zijn uitermate te spreken over de monteur Spoelie! Yes… daar rij ik echt nog wel vaker voor naar Friesland (vanuit Arnhem) ‘t kost een dag, halve tank en je krijgt er vakwerk voor terug!
jullie maken flink wat kms, nu op naar de 4ton met de omega.
Ik zit nog 11.000km verwijdert van de 4tonWow! Dat willen we zeker ook gaan halen! Hij staat nu alweer op 3001300 km… (geen foto hoor), dus we gaan de goede kant op…
Alhoewel we dit aankomende jaar heel wat minder gaan rijden door dat mijn man in maart 4 mnd naar het buitenland (ik noem ivm veiligheid geen landsnaam, zó is het niet te googlen) gaat en voordat hij naar dat bekende buitenland gaat, is hij nog ter voorbereiding nog enkele losse weken van huis en ik dan de auto voor de deur heb. Ik rij niet zóveel km als hij… Ach en ik geniet al van het feit dat ie voor de deur staat!Groetjes Saïma
2 november 2009 om 06:00 #17499103he saima,
woont die spoelie in de buurt van joure, heb evt. ook nog dingen die gedaan dienen te worden.
groeten hessel,
2 november 2009 om 10:29 #17499104Hey Saima,
Wat was het dan?(dat trilllen?)
Je zegt wel iets met de remmen gedaan te hebben, maar wat dan?gr,
Aart -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.