Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › luidsprekers monza
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
2 augustus 2009 om 13:37 #17504749
oke dan, dan ga ik ze op de originele plek plaatsen.
zijn de maten aan de linker en rechter kant gelijk ? is dit 10 of 13cm ?2 augustus 2009 om 14:10 #17504750AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ik heb er hier 2 verschillende speakers van Blaupunkt in zitten, origineel ? :hmmz :cool:
de maten zijn genomen horizontaal en jawel verticaal
vanaf de bevestigingspunten van de speakers,
die op het onderliggende bevestigingsplaatje bevestigd zit
en tegen het dashboard aan zit geschroeft met zelftappers.aan de bestuurderskant 8 cm :o
aan de bijrijderskant 10 cm :Dzou zeggen, haal jij de orginele er eerst maar uit,
kun jij daarna zelf bepalen tot welke grootte mogelijk is :agentsucces ermee ;)
3 augustus 2009 om 07:30 #17504751origineel gepost door GSE
Ik heb het ff opgezocht in het werkplaats handboek en de bestuurderskant vervang je vrij simpel door bij een A2:De kap los te draaien die tegen je tellerbak aanzit en dan de hele handel waarin je lichtschakelaar zit los te halen dan kun je der goed bij.
En de bijrijders kant haal het handschoenvak los en dat luchtblaas ding (ff die zwarte verstelbare dingen loshalen) dan kun je daaronder wat schroeven vinden en dan kun je der zo bij.
Valt wel mee met werk,zat me in de kop dat het veel erger klusje zou zijn.
Volgens mij had ik al zoiets in die strekking vermeld :D:D:D
3 december 2009 om 20:41 #17504752origineel gepost door MonzaRon
Ik heb er hier 2 verschillende speakers van Blaupunkt in zitten, origineel ? :hmmz :cool:de maten zijn genomen horizontaal en jawel verticaal
vanaf de bevestigingspunten van de speakers,
die op het onderliggende bevestigingsplaatje bevestigd zit
en tegen het dashboard aan zit geschroeft met zelftappers.aan de bestuurderskant 8 cm :o
aan de bijrijderskant 10 cm :Dzou zeggen, haal jij de orginele er eerst maar uit,
kun jij daarna zelf bepalen tot welke grootte mogelijk is :agentsucces ermee ;)
late reactie maargoed :P
ze zijn dus niet aan beide kanten hetzelfde ? (de maten van de speakers bedoel ik dan)
4 december 2009 om 06:56 #17504753De frames, waar de speakertjes inzitten, zijn aan beide kanten anders van maat
18 december 2009 om 11:35 #17504754hmm, het makkelijkste is dus 2 speakers kopen van 8,5cm heb ik zo het idee. Helaas is in die maat niet veel te krijgen, en als het al te krijgen is, is het niet veel vermogen.
Ik wilde eigenlijk 2x10cm erin zetten, maar dit vergt enig slijpwerk heb ik het idee
18 december 2009 om 12:26 #17504755AnoniemLid sinds:
1 January 1970heb het net even voor je opgemeten, moet de maten corrigeren :o:o:o
weet niet hoe ik aan die vorige maten kwam, :hmmz
mijn exuses voor het ongemak ;)hier dan de exacte maten van de speakers [diameter] :thumbup
=========================
aan de bestuurderskant 10 cm :o
aan de bijrijderskant 13 cm :D
=========================
met een kruis-schroevendraaier[tje], moeten ze te demonteren zijn.
bestuurderkant tellerhuis eruit halen,
2 schroefjes speakerframe losdraaien dan het frame naar binnen schuiven. hebbes :D
bijrijderskant handschoenenkastje verwijderen,
daarboven dan ene schroefje losdraaien, dan het frame naar binnen schuiven. hebbes:D
je hebt de frames met speakers, kijk dan, na demontage,
zelf welke mogelijkheden je hebt en laat dat ff weten hier :thumbupkijk naar de foto’s, eerder geplaatst hier in deze topic,
dan zie jij waar die schroefjes zitten.grtz ;)
18 december 2009 om 14:09 #17504756Oke,
bedankt monzaRon. Ik zal er binnenkort eens naar kijken. Is het ook mogelijk om op de plaats van de bijrijderskant een 10cm speaker te plaatsen ?
Anders moet ik 4 speakers kopen :P (1 setje van 10cm en 1 setje van 13cm)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.