Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Luchtmassameter Corsa b 99
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 oktober 2013 om 14:22 #17261112
Hallo allemaal,
Ik heb al een poosje storing in mijn luchtmassameter. Het begint ondertussen wel heel erg hatelijk te worden, dus die wil ik gaan vervangen.
Nou kom ik overal op het forum tegen dat je absoluut geen imitatie moet gebruiken, omdat die vaak snel stuk gaan. Maar als ik voor 60 euro een lmm heb met een jaar garantie, dan kan ik er 4 kopen voor de prijs van een bosch. Ben ik weer 4 jaar verder… Tegen die tijd is die bosch ook weer aan vervanging toe.Mijn vraag is waarom iedereen er zo op gebrand is om een originele te plaatsen. Zijn er naast de regelmatig slechte kwaliteit (aka. stuk gaan) van de meters nog meer argumenten?
Groeten,
Byjugo
8 oktober 2013 om 15:12 #18178262de originele van bosch werk gewoon het beste.
hebben vroeger op mijn werk (monteur) vaak geprobeerd een imitatie in te zetten.maar meestal schiet je er niet veel mee
qua storing.
wees verstandig en koop een echt originele :thumb8 oktober 2013 om 17:12 #18178263Klopt. Imitatie is kwalitief gewoon minder. Stottere , inhouden blijf je dan houden.
al niet zo erg als een kapotte lmm natuurlijk.
de computer reageert gewoon erg vel met de lmm, en het is hierdoor een gevoelig onderdeel.12 oktober 2013 om 12:31 #18178264@Byjugo wrote:
Hallo allemaal,
Ik heb al een poosje storing in mijn luchtmassameter. Het begint ondertussen wel heel erg hatelijk te worden, dus die wil ik gaan vervangen.
Nou kom ik overal op het forum tegen dat je absoluut geen imitatie moet gebruiken, omdat die vaak snel stuk gaan. Maar als ik voor 60 euro een lmm heb met een jaar garantie, dan kan ik er 4 kopen voor de prijs van een bosch. Ben ik weer 4 jaar verder… Tegen die tijd is die bosch ook weer aan vervanging toe.Mijn vraag is waarom iedereen er zo op gebrand is om een originele te plaatsen. Zijn er naast de regelmatig slechte kwaliteit (aka. stuk gaan) van de meters nog meer argumenten?
Groeten,
Byjugo
Die 4 jaar ga je niet redden, meestal nog geen dag!!!!!!!!
Is geen slechte LMM, die is wel goed, alleen kloppen de afgegeven waarden meer met de defecte dan de goeie… dus rijdt ze even beroerd als met de kapotte…
Willem
14 oktober 2013 om 08:31 #18178265Duidelijk, dat verklaart wat. Dan nog maar wat dieper in de portemonnee graven. Wel raar dat er dan toch zo veel aanbieders zijn van die namaak.
Kennelijk trappen er genoeg mensen in…14 oktober 2013 om 09:30 #18178266jup
en heeeelllll soms heb je mazzel.. dan doet ie het een maandje goed.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.