Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Lucas 2.8 Vec Türbo STW: Van een 2.8 naar een 2.0!
- Dit onderwerp bevat 1,102 reacties, 110 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 februari 2017om 18:08 door lucas1975.
-
AuteurBerichten
-
23 mei 2014 om 12:44 #17979042AnoniemLid sinds:
1 January 1970@Lucas, ben je er ‘s middags nog?
23 mei 2014 om 13:15 #17979043@anthony-omega wrote:
ik ben er morgen ook rond 11.00 ben net gebeld door kc dat ik hem mag gaan ophalen
had wel foto,s gemaakt lucas maar krijg ze niet gepostThanks, geen probleem man!
@patser, Ben er denk ik tot het einde :thumbup
25 mei 2014 om 20:15 #17979044Op de meet van afgelopen zaterdag de 24ste stonden er een hoop uitvoeringen. Net even wat neusjes opgezocht om het verschil tussen de OPC line, OPC line 2 en OPC duidelijk te maken.
de Vec van Leo met de OPC line onderbumper
mijn Vec met OPC line 2, waar dus de OPC honingraad roosters inpassen. Met een OPC onderlip maak je hier dan weer een OPC van.
Een originele OPC bumper
groetjes
25 mei 2014 om 20:21 #17979045AnoniemLid sinds:
1 January 1970Alleen de onderbumper is dus anders tussen opc en opc line2 (die van jou).
25 mei 2014 om 20:32 #17979046@Patser wrote:
Alleen de onderbumper is dus anders tussen opc en opc line2 (die van jou).
jeps, klikt zo in elkaar, hier ook wel zichtbaar, misschien leuk als ik er nog eens tegenaan loop.
25 mei 2014 om 20:48 #17979047Zat me dit al een tijdje af tevragen, duidelijk zo.
Handig om te weten :thumb25 mei 2014 om 21:35 #17979048Mooi om te zien zo, al die verschillen. Zit meer verschil in dan ik dacht.
Persoonlijk vind ik de opc line2 de mooiste, van de 3
26 mei 2014 om 05:02 #17979049Groet jraaf
26 mei 2014 om 06:15 #17979050Ziet er top uit. :thumb
26 mei 2014 om 17:12 #17979051Ooooow, zo zit dat dus !
Mysterie opgelost ! :thumb26 mei 2014 om 20:27 #1797905212 juni 2014 om 10:51 #17979053Weer even tijd voor wat update’s,
De Vec is inmiddels weer 100%, KCP heeft de Vectra een beurt gegeven, de waterpomp vervangen en de Boost control Valve, en het vreemde inhouden is eindelijk opgelost. De gebalzen 6 pitter stamt weer vrolijk door met nu bijna 192Dkm op teller! Het zijn weer plezierige ritjes. Na de zomervakantie staan nog de onderstelrubbers op de nominatie om te vervangen.
in het kader ik heb mn wagen volgeladen…
wat past er veel in zo’n Vec :thumbup
12 juni 2014 om 11:10 #17979054:thumb
Schoonpapa in de ZAF als buurman :angel ??
Groet jraaf
12 juni 2014 om 16:10 #17979055@jraaf wrote:
:thumb
Schoonpapa in de ZAF als buurman :angel ??
Groet jraaf
Je zit er niet ver naast, is een oom van mn vrouw ;) familie weekend kamperen!
13 juni 2014 om 04:53 #17979056Nice piccies Lucas !!
Alleen wel een zielig dakkoffertje op zo’n grote vec !! ;)13 juni 2014 om 09:50 #17979057@speaker wrote:
Nice piccies Lucas !!
Alleen wel een zielig dakkoffertje op zo’n grote vec !! ;)Helemaal mee eens, op de vorige SW ging het nog wel, maar nu kan ie makkelijk een metertje langer!
Denk dat ik hem maar op het aanhangwagentje monteer van de zomer, scheelt ook weer wat in de luchtweerstand.
Grtz
15 juni 2014 om 16:27 #17979058Lol hij ziet idd wel heel piepie uit lucas ;)
23 juni 2014 om 20:27 #17979059Vanavond na de wedstrijd even de Astra velgen gemonteerd en een testritje gemaakt.
De Michelins Premacy HP vind ik echt prima sturen en lekker stil! Voordeel van de 17″ is toch altijd weer die vlottere acceleratie ten opzichte van de veel zwaardere Snowflakes. Misschien eens zoeken naar een mooie set lichte OZ velgen.
Morgen ga één velg toch even wegbrengen om te laten richten, zat een klein beetje hoogteslag in wat precies rond de 130 voelbaar wordt.24 juni 2014 om 04:44 #17979060Mooi Lucas ! :thumb
Ze misstaan helemaal niet.
Persoonlijk ben ik qua rijden voor een kleinere velg. De looks heb je over het algemeen meer door een grotere. ( maar als je kilometers vreet dan toch liever comfort dan looks ! )Is die ene band niet ‘gewoon’ minder goed gebalanceerd ?? Dan heb je nl. ook een trilling tussen 110 en 130km/u.
24 juni 2014 om 06:37 #17979061idd een lichte kromme velg zal je in princiepe niet mogen voelen als hij goed gebalanceerd is
dat neemt niet weg dat het beter is om een kromme velg altijd te laten richten :thumb24 juni 2014 om 07:25 #17979062Zou kunnen Peter, maar heb er bij gestaan, bij monteren en balanceren, en er zat een hoogteslag in, ze kregen hem wel op 0.0 op het apparaat, maar voel het toch een beetje in mn stoel.
Kleinere / lichtere velgen hebben zekers voordelen!
24 juni 2014 om 07:40 #17979063@lucas1975 wrote:
Zou kunnen Peter, maar heb er bij gestaan, bij monteren en balanceren, en er zat een hoogteslag in, ze kregen hem wel op 0.0 op het apparaat, maar voel het toch een beetje in mn stoel.
Kleinere / lichtere velgen hebben zekers voordelen!
De meeste balanceerapparaten balanceren tot 120km/h … ze hebben wel nog een knop voor daarboven , maar als je die niet gebruikt kan het nog tot wel 4 a 5 gram schelen !!
Bij mij staat alles op o-o
24 juni 2014 om 09:10 #17979064Had ik idd om gevraagd, of balanceren tot 130 mogelijk was, maar die optie had de machine niet ( of kende de monteur niet)
Wieltje even weggebracht, zit duidelijk in die velg, want met de wintervelg geen probleem.
24 juni 2014 om 10:16 #17979065Ook dit staat hem goed, bij jouw valt het niet echt op dat dit 17 inch is ipv 18 inch snow flakes.
Dat er een lichte slag in zit, kan dat ook met het gewicht te maken hebben, Omega velgen zijn ook loodzwaar maar blijven rond, mij b tje heeft 16 inch velgen van een corsa sport en die waren ook niet zuiver rond toen ik ze kocht, zijn ook van die lichtgewicht velgen.
27 juni 2014 om 21:12 #17979066Misstaat hem zeker niet Lucas, comfortabel en in stijl op vakantie :thumb
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.